بهترین وکیل مهاجرت به لیتوانی

بهترین وکیل مهاجرت به لیتوانی

راههای مهاجرت به لیتوانی در پس مهاجرت به بسیاری از کشورهای صاحب نام اروپا قرار گرفته است. اشتیاق مهاجرت به اروپا به امید دست یافتن به زندگی بهتر توسط بسیاری از افرادی که رو یای زندگی بی دغدغه را در سر می پرورانند، باعث شده است که سودجو یان عرصه مهاجرت به اروپا، اقدام به کلاهبرداری از متقاضیان مهاجرت به اروپا نمایند. وجود پرونده‌های متعدد کلاهبرداری از متقاضیان مهاجرت در دادسراهای ایران، گواه روشنی بر این ادعاست. بهترین وکیل مهاجرت به لیتوانی و اصولا بهترین وکیل و مشاور حقوقی مهاجرت، دارای ویژگیهایی است که توجه به این ویژگیها در تصمیم گیری های بعدی متقاضیان مهاجرت بسیار تاثیر گذار خواهد بود. بهترین وکیل مهاجرت به لیتوانی کسی است که با قوانین داخلی لیتوانی، حقوق خانواده در لیتوانی، وضعیت مهاجرت به لیتوانی، آثار حقوقی مهاجرت و ازدواج در لیتوانی، هزینه‌های سرمایه گذاری در لیتوانی، هزینه‌های ثبت شرکت در لیتوانی، مزایای ثبت شرکت در لیتوانی، معرفی موسسات کاریابی در لیتوانی و مهاجرت تحصیلی به لیتوانی، قادر به ارائه اطلاعات مفید و سودمندی باشد. بهترین وکیل مهاجرت به لیتوانی را با مطالعه ادامه این مقاله که در دفتر حقوقی محمد رضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و گروه وکلای مهر، با همکاری دپارتمان حقوق بین‌الملل موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، تهیه شده است بشناسید.

مباحث قابل طرح درباره بهترین وکیل مهاجرت به لیتوانی

  • بهترین وکیل مهاجرت به لیتوانی کیست و چگونه می توان راههای مهاجرت قانونی به لیتوانی را شناخت؟
  • آیا موسسه ها و سازمان های مهاجرتی مدعی در ایران و خارج از کشور می‌توانند بهترین وکیل مهاجرت به لیتوانی را معرفی نمایند و امکان اعتماد به سازمان مهاجرتی وجود دارد؟
  • مزایای ثبت شرکت در لیتوانی و هزینه‌های ثبت شرکت در لیتوانی، توسط بهترین وکیل مهاجرت به لیتوانی چگونه ارزیابی می‌شود؟ آثار حقوقی مهاجرت به لیتوانی چیست؟
مهاجرت کاری به لیتوانی

درباره کشور لیتوانی

لیتوانی کشوری مستقل در اروپای شرقی است که در بین کشورهای لهستان، روسیه، لتونی و بلاروس محصور شده است. ویلنیوس، پایتخت لیتوانی که به پایتخت فرهنگی اروپا نیز شهره شده است، در جنوب شرقی این کشور قرار دارد. زبان رسمی لیتوانی لیتوانیایی است که ریشه در زبآن‌های هند و اروپایی دارد. نظام قضایی لیتوانی، بر پایه مکتب سیویل لا و حقوق نوشته است و قانون اساسی لیتوانی پس از استقلال از روسیه نگاشته شده است. حکومت لیتوانی جمهوری است و رییس جمهور با رای مردم برای دوره ۵ ساله انتخاب می‌شود. نخست وزیر با رای پارلمان که ۱۴۱ کرسی دارد انتخاب می‌شود و احزاب در لیتوانی قدرت بالایی دارند. عمده مردم لیتوانی تابع کلیسا و مسیحی هستند. لیتوانی عضو پیمان شنگن و واحد پول ان یورو می‌باشد.

مهاجرت به لیتوانی

کشور لیتوانی به دلیل کمبود شدید نیروی متخصص و مهاجرت عده زیادی از ساکنین این کشور، جذب مهاجر خارجی را در اولویت های سیاست گذاری و سرمایه گذاری توسط خارجی ها گذاشته است. باید توجه داشت که بهترین وکیل مهاجرت به لیتوانی موظف است که فرصت ها و تهدیدهای سرمایه گذاری در لیتوانی و ارائه بهترین راه مهاجرت به لیتوانی را به موکل و متقاضی مهاجرت به لیتوانی بازگو نماید. ثبت شرکت در لیتوانی و سرمایه گذاری در صنایع تولیدی کشاورزی و تبدیلی مواد غذایی می‌تواند از اولویت های سرمایه گذاری خارجی در لیتوانی باشد. مهاجرت تحصیلی به لیتوانی با توجه به امکان تحصیل رایگان در دانشگاههای لیتوانی به زبان لیتوانیایی، پس از یادگیری زبان این کشور نیز گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

اقامت در لیتوانی

راههای مهاجرت به لیتوانی

به طور کلی لیتوانی سیاست  درهای باز را برای ورود و جذب مهاجر خارجی به این کشور را در پیش گرفته است. لیتوانی در بین کشورهای اروپایی از فرهنگی غنی برخوردار است و مجازات های مهاجرت غیر قانونی به لیتوانی بسیار سختگیرانه است. بهترین وکیل مهاجرت به لیتوانی با آگاهی کامل از مجموعه قوانین مدنی و کیفری لیتوانی، می‌تواند مشاوره‌ای مطمئن جهت انجام مهاجرت به لیتوانی داشته باشد. ماده ۲۹۱ قانون گذرنامه لیتوانی اشعار می دارد، ورود غیر مجاز به لیتوانی و مهاجرت قاچاقی به لیتوانی، برای مرتکب مهاجرت غیر قانونی به لیتوانی، تا دو سال حبس در پی دارد. مجازات افرادی که مرتکب قاچاق انسان به لیتوانی می‌شوند، بر اساس ماده ۲۹۲ قانون گذرنامه لیتوانی، تا شش سال حبس و اگر اقدام قاچاقچی انسان، منجر به در معرض خطر قرار گرفتن افراد شود، مجازات تا ۸ سال حبس را به دنبال دارد. البته ورود غیر قانونی به لیتوانی جهت اعلام پناهندگی به لیتوانی از مجازات زندان معاف است.

ازدواج در لیتوانی: یکی از بهترین راههای مهاجرت به لیتوانی، ازدواج با اتباع لیتوانی می باشد که باعث اعطای اقامت ۵ ساله می‌شود.بر اساس قانون مدنی و قانون خانواده لیتوانی، مهاجرت اتباع غیر اروپایی با اتباع لیتوانی تحت شرایطی امکان‌پذیر است. مشروح شرایط ازدواج در لیتوانی در مقاله جداگانه ای قابل دسترسی در سایت گروه وکلای مهر می‌باشد.  افرادی که تابعیت اروپایی دارند و کشور آن‌ها عضو پیمان شنگن می باشد جهت ورود و اقامت در لیوانی و سرمایه گذاری در لیتوانی محدودیتی ندارند. اتباع سایر کشورها لازم است مجوز ورود به لیتوانی را اخذ نمایند.

ثبت شرکت در لیتوانی

تحصیل رایگان  در لیتوانی: تحصیل رایگان در لیتوانی در مقطع لیسانس به زبان لیتوانیایی امکان‌پذیر است. در کل هزینه تحصیل در لیتوانی نسبت به کشورهای بزرگتر اروپایی بسیار ناچیز است. تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در لیتوانی به زبان انگلیسی امکان‌پذیر است.

ویزای کار لیتوانی: با توجه به سیاست جذب مهاجر متخصص در لیتوانی، در صورتی که پیشنهاد شغلی معتبر از سوی کارفرما در لیتوانی برای نیروهای کار خارجی وجود داشته باشد، وزارت مهاجرت لیتوانی، صدور ویزای کار لیتوانی را با جمع سایر شرایط بلامانع می داند. برای یافتن اطلاعات بیشتر به وب سایت گروه وکلای مهر، بهترین وکیل مهاجرت به لیتوانی و یا وب سایت موسسات کاریابی در لیتوانی مراجعه فرمایید.

سرمایه گذاری و ثبت شرکت در لیتوانی: با توجه به قانون حمایتی جدیدی که در پارلمان لیتوانی به تصویب رسیده است، امکان ثبت شرکت در لیتوانی و سرمایه گذاری مستقیم در لیتوانی فراهم شده است. از جمله مزایای سرمایه گذاری در لیتوانی، می توان به راه یابی به حوزه اقتتصادی شنگن، امکان افتتاح حساب بانکی در بانک‌های اتحادیه اروپا، تردد بدون محدودیت به کشورهای اروپایی و اخذ اقامت اتحادیه اروپا از طریق ثبت شرکت در لیتوانی و سرمایه گذاری در لیتوانی می‌باشد. فرصت های سرمایه گذاری مقرر در قانون مهاجرت لیتوانی به سرمایه گذار خارجی این امکان را می‌دهد که پس از ثبت و تصویب بیزنس پلان و طرح توجیهی اقتصادی، نسبت به کارآفرینی و راه اندازی تجارت در سطح اروپا اقدام نماید. بهترین وکیل مهاجرت به لیتوانی مسلما شخصی است که با تجمیع قوانین تجارت خارجی و تجارت بین‌الملل، تمامی فرصت های سرمایه گذاری و رشد اقتصادی موکل را مد نظر قرار دهد.

اقامت در لیتوانی

بهترین وکیل مهاجرت به لیتوانی

اصولا موضوع سرمایه گذاری در خارج از کشور و عقد قرارداد سرمایه گذاری خارجی، در تخصص وکیل پایه یک دادگستری و آشنا به حقوق تجارت بین‌الملل می‌باشد. موسسه های غیر رسمی که با عناوینی فریبنده مانند سازمان مهاجرتی، وکیل متخصص مهاجرت و یا موسسه حقوقی و مهاجرتی در صدد فریب متقاضیان مهاجرت می‌باشند. در زمان مراجعه به موسسه حقوقی و یا وکیل پایه یک دادگستری به ثبت رسمی موسسه حقوقی و داشتن پروانه وکالت مشاورین حقوقی مهاجرتی و همچنین اعتبار پروانه وکالت آن‌ها دقت فرمایید. چه بسا وکیل پایه یک دادگستری به دلیل عدم تمدید پروانه وکالت در کانون وکلای دادگستری، دیگر با عنوان وکیل پایه یک دادگستری شناخته نمی‌شود و امکان پیگیری موضوعات و مسائل حقوقی و وکالتی را ندارد. جهت یافتن بهترین وکیل مهاجرت به لیتوانی، می توانید از طریق مشاهده سایت کانون وکلای دادگستر لیتوانی و مکاتبه از طریق اعلام نشانی در سایت اقدام فرمایید. موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی مهر پارسیان نیز امکان معرفی بهترین وکیل مهاجرت به لیتوانی را به عزیزان دارد.

۵/۵ - (۱۵ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *