بهترین وکیل چک

بهترین وکیل چک

بهترین وکیل چک


امروز با موضوع بهترین وکیل چک با شما خواهیم بود.

تغییرات قوانین مربوط به چک، با توجه به عدم تصویب قوانین مرتبط با پولشویی در ایران، تنها راهکار خروج از بحران اقتصادی قلمداد شده، به نحوی که در جلسه اخیر سران قوا در بررسی موضوع مفاسد اقتصادی، تصمیم بر عدم اعتبار ظهر نویسی چک تضمین شده و انجام مبادلات بانکی از طریق چک تضمین شده با ظهرنویسی قابل پذیرش نخواهد بود.

بهترین وکیل چک در ایران و همکار گروه وکلای مهر، با اشراف کامل به تغییرات قانون چک از ابتدا تاکنون، اقدام به تهیه نوشتاری اجمالی در بررسی آخرین تغییرات در قوانین و بخش نامه های صادر شده از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، برمبنای سوالات کاربران عزیز شبکه های اجتماعی موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان، که از بهترین وکیل چک پرسیده شده است، نموده و فایل کامل ان قابل مطالعه در سایت گروه وکلای مهر است.

نکات مهم در معرفی بهترین وکیل چک

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

چگونه می‌توان در زمان دریافت چک از قابل وصول بودن آن اطمینان حاصل نمود؟

راهکار وصول چک برگشتی توسط بهترین وکیل چک در ایران چیست؟

بهترین راه برای وصول چک برگشتی چیست و انتخاب بهترین وکیل چک برگشتی چگونه ممکن است؟

تغییرات قانون چک و صدور بخشنامه های بانک مرکزی چه تاثیری در اعتبار چک دارد؟

دادخواست الزام زوج به تهیه منزل مستقل
[/stextbox]

 

آخرین تغییرات قانون چک تضمین شده

رئیس کل بانک مرکزی، در روز ۱۰ آذر ۱۳۹۷ اعلام نمود که سران سه قوه، تصویب نمودند تا از این پس، پرداخت وجه چک تضمینی، صرفا در وجه خریدار و ذینفع اولیه این نوع چکها امکان پذیر است و چک تضمین شده، پس از این امکان انتقال از طریق ظهرنویسی را ندارد.

در این جا لازم است مفاهیم چک تضمین شده نیز مورد دقت و توجه قرار گیرد و مشخص شود عدم امکان ظهرنویسی و انتقال چک تضمین شده شامل کدام چک تضمین شده می‌شود.

چک تضمین شده بین بانکی رمزدار

اگر خواهان انتقال وجه از حسابی در بانک ملت به حسابی در بانک ملی باشید، سه راهکاری که پیش روی شماست عبارتند از:

– دریافت وجه نقد از بانک مبدا و واریز وجه نقد با مراجعه به یکی از شعب بانک مقصد که تا سقف پانزده میلیون تومان در روز امکان پذیر است.

– واریز از طریق پایا و ساتنا از بانک و یا اینترنت بانک که البته سقف مشخصی دارد و روزانه تا یک میلیارد ریال می‌باشد.

– دریافت  چک تضمین شده بین بانکی رمزدار برای حساب بانکی مقصد که بدون هیچ محدودیتی امکان پذیر است و در این موضوع، با دریافت رمز بین بانکی توسط متصدیان شعبه مبدا، وجه چک صرفا قابل واگذاری به حساب تعیین شده در مقصد می‌باشد و امکان ظهرنویسی و انتقال این نوع چک تضمین شده اساسا امکان ندارد.

چک تضمین شده بین بانکی رمزدار
چک تضمین شده بین بانکی رمزدار

چک تضمین شده بانکی

اما گاهی اوقات شخص با مراجعه به بانک، خواهان دریافت وجه نقد است و طبق بخشنامه های بانک مرکزی امکان دریافت وجه نقد بیش از صد و پنجاه میلیون ریال وجود ندارد.

منع اشتغال زوجه

در این حالت ممکن است شخص تقاضای صدور چک بانکی تضمین شده نماید و با مراجعه به مراکز خرید و یا هر قصد دیگری، با ظهرنویسی چک بانکی تضمین شده، نسبت به انتقال آن به دیگری اقدام نماید.

این انتقال به چندین نفر هم امکان پذیر است و ممکن است انتقال گیرنده به جای نقد کردن وجه چک تضمین شده بانکی، با انتقال آن به دیگری، معامله نماید.

با توجه به محدودیت اعمال شده اخیر در راستای مبارزه با سفته بازی در بازار ارز و سکه، مصوبه سران قوا در منع انتقال چک بانکی شامل این گونه چکها می‌شود که البته قطعا مشکلاتی را در روند جابجایی پول و انجام معاملات رقم خواهد زد.

راه اطمینان از قابل نقد و وصول شدن چکهای عادی

به نظر بهترین وکیل چک، در هنگام دریافت چک از اشخاص ناشناس، بهترین راه اطمینان از وصول وجه چک وعده دار که در معاملات امروزه بازار ایران پذیرفته شده است، اخذ استعلام از سامانه صیاد و اطمینان از گردش مالی مناسب وجه چک و همچنین، اححراز اعتبار صادر کننده چک از قبیل دارا بودن املاک، شغل ثابت و قابل استعلام، محل کار یا کسب ثابت که اگر مالک محل کسب و کار آزاد باشد نیز بر اعتبار وی خواهد افزود.

بهترین راه برای وصول چک برگشتی

وجود شرخر در بازار وصول چک برگشتی، مشکلی است که در انتظار دارندگان چک بلامحل قرار دارد، به این معنی که اشخاص به جای مراجعه به وکیل چک برگشتی به افراد خلافکار و زورگیر مراجعه نموده و خواهان وصول وجه چک می‌شوند.

سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور

متاسفانه در بعضی از وکلای دادگستری هم دیده شده است که جهت وصول مطالبات موکل سراغ این اشخاص رفته و از طرق غیر قانونی اقدام می‌نمایند.

زنگ خطر در این موضوع این است که اگر بر اثر جرایمی که شرخر انجام می‌دهد ضرب و جرح  و یا قتلی اتفاق افتد و یا با ارتکاب آدم ربایی و یا تهدید به قتل، اقدام به وصول چک نمایند، آمر و مباشر هر دو محکومیت کیفری خواهد یافت و مسئولیت جبران خسارت با هر دو نفر خواهد بود.

بنابراین از نظر بهترین وکیل چک، شناسایی اموال صادر کننده و در صورتی که چک ظهرنویس دارد، اموال ظهرنویس، و سپس درخواست صدور قرار تامین خواسته کیفری، در مواردی که چک واجد وصف کیفری باشد و یا تامین خواسته حقوقی، بهترین راه برای وصول چک برگشتی محسوب می‌شود.

بهترین راه برای وصول چک برگشتی
بهترین راه برای وصول چک برگشتی

دفتر بهترین وکیل چک

موسسه حقوقی و داوری بین المللی مهر پارسیان، با نتخابب دفاتر همکار در کلیه مراکز استانها، اقدام به معرفی بهترین وکیل چک و سایر اسناد تجاری خواهد نمود، در این راستا، عزیزان متقاضی دریافت مشاوره حقوقی چک برگشتی و انتخاب بهترین وکیل چک در ایران، با مشاورین ما در گروه وکلای مهر، پس از تعیین وقت قبلی مشاوره حقوقی داشته باشند.

سایر خدمات گروه وکلای مهر در موضوع بهترین وکیل چک، تنظیم لوایح دادگاه، تنظیم شکواییه کیفری، درخواست تامین خواسته، درخواست جلب سیار، و قبول پرونده چک در سراسر کشور می‌باشد.

جهت انتخاب و معرفی بهترین وکیل چک، وکیل و مشاور حقوقی خوب، وکیل طلاق توافقی، وکیل ملکی، مشاوره با وکیل تلفنی، مشاوره با وکیل آنلاین، در ساعات اعلامی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

وکیل کیفری در مشهد

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

دپارتمان اسناد تجاری گروه وکلای مهر

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *