بهترین کشور برای مهاجرت ۲۰۱۸

بهترین کشور برای مهاجرت 2018

بهترین کشور برای مهاجرت 2018


امروز با موضوع بهترین کشور برای مهاجرت ۲۰۱۸ با شما خواهیم بود.

با رسیدن به پایان سال ۲۰۱۸، بد نخواهد بود اگر به فراز و نشیب‌های دنیای مهاجرت در سال ۲۰۱۸ بپردازیم.

بنابراین با بررسی آمار و ارقام مربوط به روش‌های مهاجرت به کشورهای مختلف، بهترین کشور برای مهاجرت ۲۰۱۸ را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

به طور کلی روش‌های مهاجرت از قرار زیر هستند:

۱-مهاجرت کاری ۲- مهاجرت تحصیلی ۳- مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت ۴- مهاجرت از طریق خرید یا اجاره ملک ۵- مهاجرت از طریق ویزای همراه یا گاردین ۶- مهاجرت از طریق تولد فرزند ۷- مهاجرت از طریق اردواج ۸- مهاجرت از طریق پناهندگی

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با حضور وکلای برجسته و کارشناسان ارشد حقوق بین‌الملل، با موفقیت در تربیت نیروهای برجسته و متعهد موفق شده است از آغاز تاسیس دپارتمان مهاجرت و حقوق بین‌الملل تا کنون، علاوه بر موفقیت در ارایه مشاوره‌های حقوقی دقیق به مراجعان خود، نتایج مثبتی را پرونده مهاجرتی خود ثبت نماید.

نکات مهم و توضیحات کامل در خصوص بهترین کشور برای مهاجرت ۲۰۱۸

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

کدام کشور به عنوان بهترین کشور برای مهاجرت ۲۰۱۸ معرفی می‌گردد؟

شرایط مهاجرت در سال ۲۰۱۸ به چه صورت بوده است؟

کارشناسی ارشد در آلمان

چه تغییراتی در قوانین مهاجرتی در سال ۲۰۱۸ رخ داده است؟

عملکرد موسسه حقوقی مهر پارسیان در سال ۲۰۱۸ به چه صورت بوده است؟

[/stextbox]

 

معرفی بهترین کشور برای مهاجرت ۲۰۱۸

تغییرات پی در پی در قوانین مهاجرتی و حقوق بین‌الملل کشورها، باعث شد تا پدیده مهاجرت با چالش‌هایی در سال ۲۰۱۸ رو به رو گردد.

با بررسی پشت سر گذاشتن این چالش‌ها با نتیجه آماری مثبت در زمینه مهاجرت در سال ۲۰۱۸، باید دید چه کشوری را به بهترین کشور برای مهاجرت ۲۰۱۸ تبدیل می‌سازد.

برخی چالش ها

طولانی شدن وقت مصاحبه سفارت آلمان به ویژه برای متقاضیان ویزای تحصیلی آلمان، لغو قانون اخذ اقامت ترکیه از طریق اجاره ملک، حذف کشور ایران از لیست کشورهایی که دانشجویان آن می‌توانند در سوئد بورسیه دریافت نمایند، افزایش تعداد ریجکتی ویزاهای توریستی کشور فرانسه، دانمارک، انگلستان و تا حدی ایتالیا، کاهش تعداد ویزاهای تحصیلی آمریکا در کنار لغو صدور سایر ویزاهای آمریکا برای ایرانیان، عدم امکان بازگشت دانشجویان ایرانی محصل در آمریکا در صورت سفر به ایران و در نتیجه مشکلات دوری از خانواده،

برخی چالش های دیگر

بازگردانده شدن تعدادی از ایرانیان مهاجر به گرجستان و نیز دانشجویان ایرانی در ایرلند، اجباری شدن مدرک زبان برای سفارت اتریش، کاهش تعداد ویزاهای توریستی کشورهای عربی صادره برای ایرانیان و شنیدن اخبار مربوط به کشته شدن برخی از ایرانیانی که روش پناهندگی را برای مهاجرت انتخاب کرده‌اند، رد درخواست ایرانیان به سازمان UN، بسته شدن برنامه مهاجرت به کشورهای حوزه کارائیب و مستعمرات آمریکا مانند گرانادا، مالتا و دومینیکن از اخبار ناگواری بود که بسیاری از ایرانیان یعنی آنهایی که قصد مهاجرت داشته‌اند را آزرده خاطر ساخت.

وکیل متخصص ارز دیجیتال

در این میان، تنها کشوری که کمترین حاشیه‌ی مهاجرتی برای ایرانیان را داشته است، کشور کانادا بوده است.

صدور ویزای مولتیپپل کانادا و به عبارتی ویزای توریستی کانادا چندان تغییری نکرده و همچنان ایرانیان و کم و بیش موفق به اخذ ویزای توریستی کانادا می‌شوند.

باز شدن برنامه‌های مهاجرتی جدید و عدم اعمال محدودیت بر صدور ویزاهای کانادا برای ایرانیان، باعث شده است تا این کشور وضعیت با ثبات‌تری نسبت به سایر کشورها در زمینه مهاجرت در سال ۲۰۱۸ داشته باشد.

باز شدن برنامه‌های مهاجرتی همچون اعطای اقامت دایم کانادا به افرادی که حداقل ۲ سال سابقه تحصیل به صورت تمام وقت (۱۸۰۰ ساعت) و تغییر در لیست مشاغل مورد نیاز و اضافه شدن مشاغل جدیدی که نیروهای متخصص بسیاری در ایران منتظر آن بوده‌اند، باعث شد تا کانادا با وجود دور بودن به ایران و سختی رفت و آمد به بهترین کشور برای مهاجرت ۲۰۱۸ تبدیل گردد.

البته که کشور کانادا نیز تغییراتی در روند آمار مهاجرت خود با کاهش تعداد پذیرش پرونده‌های سرمایه‌گذاری، با اعمال سختگیری‌ها به واسطه جلوگیری و مدیریت پولشویی، ایجاد کرده است. با این وجود شرایط مساعدتری نسبت به سایر کشورها دارد.

بهترین کشور برای مهاجرت ۲۰۱۸ بر اساس روش مهاجرت

مهاجرت کاری: کانادا، آلمان و اتریش

مهاجرت تحصیلی: کانادا، سوئد (برای دوره زبان سوئدی) و ایتالیا

مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت: آلمان

مهاجرت از طریق خرید یا اجاره ملک: ترکیه

مهاجرت از طریق ویزای همراه یا گاردین: کانادا، هلند

مهاجرت از طریق تولد فرزند: برزیل

مهاجرت از طریق ازدواج: تمامی کشورها اما با درصد بیشتر استرالیا به واسطه تنوع در ویزای ازدواج

اخذ اقامت اروپا با شرایط اقساطی

مهاجرت از طریق پناهندگی: به هیچ عنوان این روش را پیشنهاد نمی‌کنیم.

نحوه دریافت خدمات از موسسه مهر پارسیان

برای بهره مندی از خدمات موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی مهر پارسیان در حوزه حقوق بین‌الملل و مهاجرت می‌بایست با دپارتمان مهاجرت و حقوق بین‌الملل تماس حاصل نمایید. همچنین می‌توانید از طریق تکمیل فرم‌های مربوطه در سایت درخواست مشاوره با کارشناس داده و منتظر تماس کارشناسان ما در اسرع وقت باشید.

دفتر وکیل مهاجرت

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت برقراری ارتباط با دفتر وکیل مهاجرت، مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت، معرفی بهترین وکیل مهاجرت به کانادا، استرالیا، آمریکا و اروپا از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

شماره تماس دفتر وکیل مهاجرت در ایران

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

گروه وکلای مهر- دپارتمان حقوق مهاجرت و بین‌الملل

[/stextbox]

 

 

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *