بورس تحصیل دکتری کانادا

بورس تحصیل دکتری کانادا

بورس تحصیل دکتری کانادا


با بررسی بورس تحصیل دکتری کانادا با شما همراه هستیم.

فرصت کار با برترین متخصصان

تحصیل در مقطع دکتری در کانادا به شما فرصت کار با برترین متخصصان و کارشناسان و نیز فرصت استفاده از برترین و جدیدترین فناوری‌های روز دنیا را می‌دهد.

زمانی که شما پذیرش مقطع دکترا خود را اخذ نمایید، در واقع فرصت برتر استفاده از مزایای بهترین و سخاوتمندانه‌ترین برنامه ویزای تحصیلات تکمیلی از جمله امکان دریافت بورس تحصیل دکتری کانادا را از آن خود کرده‌اید.

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری، با توجه به همکاری با برترین وکلا و موسسات حقوقی و مهاجرتی بین‌المللی در ایرلند و نیز با حضور کارشناسان ارشد حقوق بین‌الملل، همواره موثق‌ترین اطلاعات پیرامون آخرین قوانین بورس تحصیل دکتری کانادا را در اختیار مخاطبان خود در سراسر دنیا قرار می‌دهد.

در حال حاضر موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، یکی از معتبرترین موسسات حقوقی مجاز در زمینه ارایه مشاوره حقوقی در زمینه مهاجرت به کانادا، در ایران می‌باشد که همواره با عنایت به آخرین قوانین و پیگیری امور مهاجرتی از طریق کنسولگری‌های ایران در کانادا، مفتخر به ارایه خدمات مشاوره حقوقی در تمامی زمینه‌های مهاجرت به کانادا بوده است.

چرا کشور کانادا؟

نه تنها علاقه‌مندی محصلان به تحصیل در کانادا بلکه علاقه کشور کانادا به دانشجویان و دانش‌آموزان بین‌المللی همواره رو به افزایش است؛ به طوری که تعداد داتنشجویان خارجی از میان کل دانشجویان در کشورکانادا به 30 درصد افزایش یافته است.

وجود دانشگاه‌های برتر با سابقه بیش از 17 قرن و نیز مراکز تحقیقاتی با رتبه‌های برتر (با اختصاص جایگاه‌های متعدد در رنکینگ جهانی)، اختصاص بورسیه‌های تحصیلی فوق‌العاده به صورت فول فاند و یا بورسیه 90 درصدی، امکان اخذ اقامت دایم کانادا در کنار داشتن مجوز کار و نیز امکان دریافت کارت شهروندی کانادا از مزایای تحصیل در کانادا در مقطع دکتری می‌باشد.

وکیل طلاق توافقی در آلمان

جزئیات مربوط به مقطع تحصیلی دکتری در کانادا

تعداد دانشگاه‌ها: 96

تعداد جوایز نوبل: 25

قدیمی‌ترین دانشگاه: University of Laval

تعداد دانشجویان بین‌المللی: 189.573  نفر

طول مدت دکتری: 3 تا 6 سال

میزان بورس: 20.500 دلار کانادا تا 20 هزار دلار کانادا

سال تحصیلی: سپتامبر تا آوریل

10 ایالت در کانادا که بورس‌های دکتری اعطا می‌نماید:

  1. ایالت Alberta

در ایالت Alberta، 8 دانشگاه فرصت‌های دکتری در کانادا فراهم آورده است. زبان رسمی در این ایالت زبان انگلیسی می‌باشد.

  1. ایالت British Colombia

11 دانشگاه در این ایالت پذیرش دکتری به متقاضیان اعطا می‌نماید. زبان رسمی زبان انگلیسی است.

  1. ایالت Manitoba

6 دانشگاه از جمله دانشگاه مونتوبا امکان پذیرش برای مقطع دکتری را فراهم آورده است. زبان رسمی زبان انگلیسی می‌باشد.

  1. ایالت New Brunswick

4 دانشگاه و با در نظر گرفتن دو زبان انگلیسی و فرانسوی به عنوان زبان رسمی در این ایالت امکان اخذ پذیرش تحصیلی و بورسیه تحصیلی در کانادا را فراهم نموده است. البته در حال حاضر هیچ یک از دانشگاه‌ها در این ایالت و برای سال 2018 برنامه پذیرش دکتری ارایه نداده‌اند.

  1. ایالت Nova Scotia

فرصت‌های مطالعاتی و تحصیل در مقطع دکتری در کنار امکان اخذ بورسیه تحصیلی در 9 دانشگاه و با امکان تحصیل به زبان انگلیسی با توجه به زبان رسمی این ایالت وجود دارد.

  1. ایالت Newfoundland and Labrador

زبان رسمی در این ایالت زبان انگلیسی می‌باشد. تنها دانشگاه موجود در این ایالت نیز امکان تحصیل در مقطع دکترا را فراهم نموده است.

  1. ایالت Ontario

این ایالت با وجود 31 دانشگاه جزو پرطرفدارترین ایالت‌ها در میان متقاضیان ادامه تحصیل در کانادا می‌باشد. زبان رسمی این ایالت زبان انگلیسی است.

  1. ایالت Prince Edward Island

در این ایالت تنها 1 دانشگاه وجود دارد که فرصت پذیرش دکتری را نیز ارایه می‌دهد.

  1. ایالت کبک

در ایالت کبک 19 دانشگاه وجود دارد که فرصت را برای دانشجویان فارغ‌التحصیل در مقطع کارشناسی ارشد را برای اخذ پذیرش دکتری و بهره‌مندی از بورس تحصیل دکتری کانادا فراهم نموده است. زبان رسمی در این ایالت زبان فرانسوی است.

  1. ایالت ساسکاچوان

در حال حاضر در این ایالت برنامه تحصیلی برای مقطع دکتری ارایه نمی‌شود.

اخذ پاسپورت کانادا از طریق تولد فرزند
نکته:

دانشگاه Brock جزو دانشگاه‌های برتر در ارایه بورس کامل و تقبل هزینه‌های تحصیل دانشجویان بین‌المللی می‌باشد.

نکته:

دانشگاه تورنتو امکان پرداخت شهریه برای دانشجویان بین‌المللی معادل دانشجویان کانادایی را فراهم آورده است.

 

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان به واسطه اخذ نمایندگی رسمی از دانشگاه‌های برتر کانادا، امکان اخذ بورس تحصیلی دکتری کانادا تا میزان 90 درصد را برای علاقه‌مند را فراهم آورده است.

ساختار مقطع دکتری در کانادا

عنوان مدرک: DBA و EdD

طول دوره: 3 سال تمام وقت به همراه تحقیق با امکان تمدید تا 6 سال

مدرک زبان مورد نیاز: آیلتس 7

نحوه ارزیابی: لزوم ارایه تز دکتری و یافتن استاد راهنما

خدمات موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری و حضور گروه وکلای مهر، با همکاری وکلا و موسسات مهاجرتی بین‌المللی در سراسر دنیا، آماده ارایه مشاوره تخصصی و حقوقی در زمینه مهاجرت به کانادا، ثبت شرکت در کانادا، بورس تحصیل دکتری کانادا، اقامت دایم کانادا و دیگر امور مهاجرتی به هموطنان عزیز در سراسر ایران و سایر کشورها می‌باشد. برای اخذ مشاوره تخصصی با کارشناسان ارشد در دپارتمان مهاجرت در تماس باشید.

دپارتمان مهاجرت و حقوق بین‌الملل طلیعه عدالت و مهر پارسیان

 

 

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *