تحصیل در مدارس و کالج های انگلستان

تحصیل در مدارس و کالج های انگلستان

 

موسسه اعزام دانشجوی غیر مجاز و موسسات حقوقی غیر مجاز که در پوشش مراکز مشاوره‌ای در اتریش، اقدام به جذب دانش آموز برای تحصیل در مدارس و کالج های انگلستان می‌نمایند، شیوه ای جدید از کلاهبرداری از متقاضیان مهاجرت را رقم زده اند. تحصیل در مدارس و کالج های انگلستان، هیچ گونه تضمینی جهت اخذ اقامت دائم برای خانواده دانش آموز ندارد.

بسیاری از کالج های لندن و شهرهای مختلف انگلستان، با اعلام ارقام بیش از مبلغ و هزینه تحصیل در کالج های سلطنتی انگلستان، مقداری از وجوه دریافتی را به موسسات کلاهبردار در ایران به عنوان کمیسیون و درصد پرداخت می کنند.

 

در سال های گذشته یکی از این موسسه ها که مدعی داشتن مرکز مشاوره‌ای در اتریش می باشد و در تهران نیز با فعالیت غیر قانونی در قالب موسسه حقوقی و بدون حضور وکیل پایه یک دادگستری اقدام به کلاهبرداری از متقاضیان مهاجرت می‌نماید، در شعبه اول بازپرسی دادسرای جرایم رایانه‌ای تهران به اتهام کلاهبرداری و جعل عنوان علمی تحت تعقیب قرار گرفته است.

سوالات مرتبط با مزایای تحصیل در مدارس و کالج های انگلستان

  • آیا از شرایط پذیرش و صدور ویزای تحصیل در مدارس و کالج های انگلیس مطلع هستید؟
  • هزینه‌های تحصیل در مدارس و کالج های انگلستان به چه میزان است؟
  • آیا امکان همراهی والدین فرزند شاغل به تحصیل در دبیرستان های انگلیس وجود دارد؟
  • مزایای تحصیل در دبیرستان های انگلیس جهت ورود به دانشگاه های انگلستان و تحصیل رایگان در انگلستان چیست؟

 

انوع مدارس و کالج در انگلستان

مدارس دولتی انگلستان: فرزندان دارای تابعیت انگلیسی بین سن 5 تا 16 ساله، امکان تحصیل رایگان در کالج ها و مدارس دولتی انگلستان را دارند. دانش آموزان از سایر کشورها، امکان ادامه تحصیل رایگان در مدارس دولتی انگلیس را ندارند. افرادی که با ویزای تحصیل یا کار در انگلستان اقدامت دارند، می‌توانند فرزندان خود را جهت تحصیل در مدارس و کالج های دولتی انگلستان ثبت نام کنند.

مراحل دریافت اقامت توریستی در ترکیه

 

مدارس خصوصی انگلستان: حدود سی هزار مدرسه و کالج خصوصی در انگلستان وجود دارد که سالانه از مناطق مختلف دنیا و نیز شهروندان انگلیس که تمایل به تحصیل فرزندانشان در مدارس و کالج های خصوصی دارند، در این مدارس ثبت نام می کنند. تحصیل در مدارس و کالج ها به صورت روزانه و یا شبانه روزی می‌باشد.

 

تحصیل خانگی در انگلستان: افراد معدودی در انگلستان وجود دارند که فرزندان 4 تا 16 ساله آن‌ها در مدارس خانگی مشغول به تحصیل هستند.

 

دوره کودکستان در انگلیس: از سن 3 سالگی تا 4 سالگی، کودکان انگلیسی امکان گذراندن دوره کودکستان را دارند که اجباری نیست.

 

تحصیل در مدارس ابتدایی انگلستان: از سن 5 تا 13 سالگی، همه کودکان انگلیسی باید در دوره های اموزش ابتدایی به صورت اجباری شرکت کنند. تحصیل در دوره های ابتدایی برای شهروندان و افراد دارای اقامت قانونی انگلیس رایگان است.

 

تحصیل در دبیرستان و کالج های انگلستان: از سن 13 تا 16 سالگی تحصیل در دبیرستان و کالج های انگلسان امکان‌پذیر می‌باشد.

 

مزایای تحصیل در مدارس و کالج های انگلستان

یادگیری کامل زبان انگلیسی در کشوری که مبدع زبان انگلیسی است. مهارت های یادگیری زبان انگلیسی، با تحصیل در مدارس و کالج های کشور انگلیس، به سرعت پیش خواهد رفت، چرا که ذهن آماده نوجوانان و جوانان که متقاضی تحصیل در دبستان و دبیرستان های بین‌المللی انگلیس می باشد، آمادگی کافی برای آموختن دارد.

 

شکل گرفتن روحیه زندگی اجتماعی

دانش آموزانی که مشغول به تحصیل در مدارس و کالج های انگلیسی هستند، به دلیل دوری از خانواده و زندگی شبانه روزی با همسالان، آمادگی کامل جهت ورود به دانشگاه و جامعه را پیدا می کنند. این مزیت باعث می‌شود که والدین، تحصیل در مدارس و کالج های انگلستان را برای فرزندان خود برگزینند.

تحصیل رایگان در انگلستان

 

امکان ادامه تحصیل در مستعمرات انگلستان

کشورهایی چون کانادا و استرالیا، هنوز تحت نظر حاکمیت انگلستان اداره می‌شوند. ملکه انگلیس شخص اول کشورهای مذکور است. پس واضح است تحصیل در مدارس و کالج های انگلستان، این امکان را به دانش آموز می‌دهد که با اخذ بورس تحصیلی از دانشگاه های کانادا و استرالیا، ادامه تحصیل دهد.

 

مهاجرت تحصیلی به انگلستان و امکان کاریابی حین تحصیل در انگلیس باعث اشتیاق رو افزون افراد به مهاجرت به انگلیس شده است. از بین راه‌های متعدد مهاجرت به انگلیس، مهاجرت تحصیلی، یکی از پرتقاضاترین راه‌های مهاجرت می‌باشد.در گذشته ای نه چندان دور، امکان تحصیل در مدارس و کالج های انگلستان از مقطع ابتدایی و به همراه یکی از والدین امکان‌پذیر بود.اما امروزه تحصیل در مدارس و کالج های انگلستان، برای سنین قبل از 14 سال با سختی امکان‌پذیر است.

هر چند هزینه‌های تحصیل در دبیرستان های انگلستان، نسبت به سایر کشورهای نظیر ان، مانند کانادا و استرالیا، بیشتر به نظر می‌رسد، اما مزایای تحصیل در دبیرستان های انگلیس که به اذعان همه وکلای مهاجرتی انگلستان، بیشترین متقاضی را در بین سایر کشورها دارد، باعث استقبال گسترده والدین جهت تحصیل در مدارس و کالج های انگلستان می‌باشد.

 

مشاوره تحصیل در مدارس و کالج های انگلستان

گروه وکلای مهر که از بدو تاسیس، بنا به نظر موسسین، اقدام به تشکیل دپارتمان های تخصصی حقوقی نموده است، با تشکیل دپارتمان تخصصی بررسی شرایط تحصیل در مدارس و کالج های انگلستان، مزایا و معایب تحصیل در دبیرستان های انگلستان را مورد بررسی دقیق قرار داده و در قالب نوشتاری تحت همین عنوان در تارنمای موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان منتشر نموده است. جهت کسب اطلاعات جامع درباره تحصیل در دبیرستان ها و کالج های انگلستان و نحوه اخذ ویزای تحصیلی انگلستان با مشاورین ما تماس بگیرید.

5/5 - (14 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *