تحصیل دندانپزشکی در مجارستان

امروز با موضوع تحصیل دندانپزشکی در مجارستان با شما هستیم.

 کشور مجارستان برای تحصیل در رشته های پزشکی و دندانپزشکی زمینه مناسبی دارد و اکثر دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی در مجارستان مورد تایید وزارت بهداشت ایران می‌باشند.

این مطلب را باید بدانیم که تحصیل در رشته پزشکی و دندانپزشکی در مجارستان نسبت به کشورهای دیگر اروپایی، انگلستان و روسیه ارزان ترمی‌باشد. تحصیل در مجارستان، می‌تواند در صورت داشتن شرایطی دیگر، باعث اخذ اقامت تحصیلی این کشور گردد.

می توان به جرات گفت رشته دندانپزشکی یکی از پر طرفدارترین رشته های پزشکی می باشد، رشته دندانپزشکی در کشور مجارستان یکی از محبوب ترین رشته های گروه علوم پزشکی محسوب می‌شود.

به علت شهریه مناسب و کیفیت بالای دانشگاه های مجارستان در آموزش دانشجویان، هرساله متقاضیان زیادی از ایران و کشورهای دیگر برای تحصیل دندانپزشکی در مجارستان به زبان انگلیسی به مجارستان مهاجرت تحصیلی می کنند.

موسسه حقوقی بین‌المللی و داوری طلیعه عدالت و مهرپاسیان با همکاری بزرگترین گروه وکلای بین‌المللی، با کارشناسان ارشد حقوق بین‌الملل، در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل دندانپزشکی در مجارستان پرداخته و با تشریح چگونگی اقدام جهت اخذ پذیرش در مجارستان و تحصیل در سایر رشته های علوم پزشکی در مجارستان با شما همراه خواهد بود.

سوالات مرتبط درباره تحصیل پزشکی در مجارستان

  • آیا شرایط مهاجرت به مجارستان از طریق تحصیل رشته دندانپزشکی در مجارستان را می دانید؟
  • دانشگاه های معتبر برای تحصیل دندانپزشکی در مجارستان کدامند؟ هزینه‌های تحصیل دندانپزشکی در مجارستان به چه میزان است؟
  • تحصیل دندانپزشکی در مجارستان به چه زبان هایی امکان‌پذیر می باشد؟ آیا کار حین تحصیل برای دانشجوی دندانپزشکی امکان‌پذیر است؟
  • بهترین موسسه حقوقی و مهاجرتی در تهران برای پذیرش دانشجوی دندانپزشکی در مجارستان کدام است؟
تحصیل داروسازی در مجارستان

شرایط ورود به دانشگاه های علوم پزشکی مجارستان برای تحصیل دندانپزشکی به زبان انگلیسی

تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه های مجارستان به زبان های انگلیسی، آلمانی و مجاری است.

 حداکثر سن متقاضی دندانپزشکی در مجارستان 26 سال است البته با سنین بالاتر نیز امکان‌پذیر است ولی شانس ویزا شدن متقاضی تحصیل دندانپزشکی پایین می‌آید، طول دوره تحصیل دندانپزشکی در مجارستان به زبان انگلیسی 5 سال می باشد و بعد از پایان این دوره، دانشجوی فارغ التحصیل دندانپزشکی می‌تواند در تخصص های مختلف در گرایشات دندانپزشکی ثبت نام نماید.

متقاضی تحصیل دندانپزشکی در مجارستان به زبان انگلیسی ابتدا باید در دوره پری مدیکال یا پیش دانشگاهی در یکی از دانشگاه های پزشکی مجارستان یا کالج های مخصوص دوره پری مدیکال ثبت نام نمایند و بعد از پایان این دوره، طبق اولولیت نمره به دست آورده، می‌تواند در دانشگاههای علوم پزشکی مجارستان جهت تحصیل رشته دندانپزشکی به زبان انگیسی اقدام نمایند.

هزینه تحصیل دندانپزشکی در مجارستان

برای تصمیم گیری در ارتباط با تحصیل در هر کشوری باید از هزینه‌های تحصیلی ان کشور اطلاعاتی کسب نمود. تحصیل دندانپزشکی در مجارستان نیز از این قائده مستثنی نیست. برای ارسال مدارک مورد نیاز دانشگاه برای اخذ پذیرش هزینه ای معادل 450 تا 600 یورو باید پرداخت گردد. این هزینه  با توجه به دانشگاه متفاوت می‌باشد. متقاضیان شرکت در دوره های پری مدیکال برای تحصیل دندانپزشکی در مجارستان باید مبلغی معادل 7000تا 9000 یورو برای یکسال در نظر بگیرید.

هزینه تحصیل دندانپزشکی در مجارستان  حدودا 18000تا 20000دلار در سال تخمین زده شده است.

تحصیل دندانپزشکی در مجارستان و ادامه تحصیل در دانشگاه های پزشکی این کشور دارای مزایای زیادی می باشد که در زیر به چند نمونه از آن‌ها اشاره می کنیم:

  • سطح بالای آموزش و بین‌المللی بودن دانشگاه های علوم پزشکی مجارستان
  • عضویت دانشگاه های علوم پزشکی مجارستان درسازمان بهداشت جهانی
  • مورد تایید بودن مدرک دندانپزشکی دانشگاه های مجارستان داخل ایران توسط وزرات بهداشت
  • مورد تایید بودن مدرک دندانپزشکی عمومی دانشگاه های علوم پزشکی مجارستان در سراسر دنیا
  • تایید بودن مدرک تخصص های دندانپزشکی دانشگاه های علوم پزشکی مجارستان در دنیا
  • امکان کار کردن بعد از اتمام تحصیل دندانپزشکی در سراسر اتحادیه اروپا بدون هیچ محدودیتی
  • امکان ادامه تحصیل و کار برای دانشجوی دندانپزشکی در مجارستان در کلیه کشورهای اروپایی، انگلستان، آمریکا و کانادا
  • انتقال دانشجو در حین تحصیل دندانپزشکی در مجارستان به ایران، کشورهای دیگر اروپای، کانادا، استرالیا و آمریکا امکان‌پذیر است.
  • دانشجویان درحین تحصیل در رشته دندانپزشکی در مجارستان از بیمه درمانی بهره مند می‌شوند.
زبان رسمی مجارستان

دانشگاه های معتبر برای تحصیل دندانپزشکی در مجارستان

  • دانشگاه سگد: این دانشگاه دارای بالاترین رتبه در بین دانشگاه های مجارستان می باشد، دانشگاه سکد در حال حاضر دارای رتبه 500 در رتبه بندی بین دانشگاه های جهان قرار گرفته است. این دانشگاه متمایل به جذب دانشجو یان بین‌المللی است، این دانشگاه در برنامه تبادل اراسموس شراکت دارد و بورسیه تحصیلی برای دانشجو یان بین‌المللی در تمام مناطق را فراهم می کند. اکثر دوره ها به زبان انگلیسی تدریس می گردند، و دوره دندانپزشکی شامل یک دوره مقدماتی زبان انگلیسی است. دانشگاه سگد رتبه 200 در رشته دندانپزشکی دارا می‌باشد.

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی درمجارستان در دانشگاه اووتوس لونادر

  • از قدیمی ترین دانشگاههای جهان است، که در سال 1653 افتتاح شد این دانشگاه دارای رتبه 600 در جهان است. دانشگاه اوتووس لونادر در شهرستان بوداپست واقع شده و یکی از بزرگترین و معتبرترین دانشگاه پزشکی در مجارستان است.
  • از زمان تاسیس تاکنون فارغ التحصیلان اووتوس لونارد شامل پنج برنده جایزه نوبل و بسیاری از دانشجو یان معروف در جهان بوده اند. این دانشگاه در حال حاضر در حدود 3هزار دانشجو بین‌المللی را در هفت دانشکده خود دارا می‌باشد.

تحصیل دندانپزشکی مجارستان در دانشگاه دبرسن

  • دانشگاه دبرسن در سال 2016 رتبه 650 بین‌المللی کسب نمود. دانشگاه اصلی ان در دومین شهرستان مجارستان دبرسن در شرق کشور واقع شده است. این دانشگاه از دانشجو یان بین‌المللی استقبال می کند، و دوره های زبان انگلیسی را ارائه میکند.

تحصیل دندانپزشکی مجارستان در دانشگاه کارینوس بوداپست

  • دانشگاه کارینوس بوداپست در جهان دارای رتبه 700 می‌باشد. اما در هر حال حاضر 2هزار دانشجو در سال تحصیلی 2015 در این کشور ثبت نام کرده اند، از جمله بیش از 1500  دانشجوی ازخارج مجارستان، بسیاری از ان ها درطیف وسیعی از برنامه های تدریس به زبان های مختلف ثبت نام کرده اند. از جمله دوره های انگلیسی، فرانسوی و آلمانی می‌باشد.
تحصیل در مجارستان

بهترین موسسه مهاجرتی در تهران برای پذیرش دانشجوی دندانپزشکی مجارستان

شما عزیزان می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص تحصیل دندانپزشکی در مجارستان با وکلای متخصص در این امر مشورت نمایید و از مشاوره تلفنی و در صورت لزوم، مشاوره حضوری کارشناسان ارشد و مشاورین ارشد متخصص در امر مهاجرت در موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان و گروه وکلای مهر تخصصی ترین تیم وکلای بین‌المللی در ایران، بهره مند گردید.

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان، متشکل از وکلای پایه یک دادگستری، کارشناسان رسمی دادگستری، قضات بازنشسته و اساتید برتر حقوق در ایران، آماده پذیرش کلیه دعاوی عزیزان در پرونده های خانواده، کیفری، حقوقی و ثبتی می باشد.

جهت انتخاب بهترین وکیل مهاجرتی در ایران، و مشاوره با همکاران موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت 9 الی 18 و پنج شنبه از ساعت 9 الی 14 با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

021-88795408

021-88796143

09120067665

در خارج از ساعات اداری اعلام شده و جهت مشاوره آنلاین نیز می‌توانید از طریق تکمیل فرم از طریق سایت گروه وکلای مهر اقدام فرمایید.

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *