وکیل مهاجرتی مجاز در ایران،موسسات مهاجرتی مجاز

وکیل مهاجرتی مجاز

وکیل مهاجرتی مجاز


وکیل مهاجرتی مجاز در ایران

شناخت وکیل مهاجرتی مجاز،  مطابق قوانین اکثر کشورهای دنیا، از مباحث و شاخه های حقوق بین‌الملل خصوصی است. وکیل مهاجرتی مجاز باید دارای پروانه های فعالیتی مطابق قانون کشور مورد نظر و مجوزهای بین‌المللی در خصوص وکالت در امور مهاجرت باشد.

بسیاری از دوستان در تماس با موسسه حقوقی طلیعه عدالت و مهر پارسیان که با بهره مندی از گروه وکلای مهر به مشاوره و قبول وکالت در حقوق داخلی اعم از پرونده‌های طلاق توافقی، مطالبه مهریه، اختلافات و دعاوی ملکی، دعاوی عبلیه شهرداری، دعاوی علیه سازمان امور مالیاتی، دعاوی علیه زمین شهری و بنیاد مستضعفان، دعاوی کلاهبرداری شرکت های مهاجرتی معرفی وکیل معتبر مهاجرتی در موضوعات مهاجرت و حقوق بین‌الملل خصوصی فعالیت می‌نمایند خواهان اطلاعات در خصوص شناخت وکیل مهاجرتی مجاز در ایران هستند.

لذا برای آگاه نمودن هم وطنان عزیز و شناخت در خصوص انتخاب وکیل مهاجرتی مجاز در ایران، دفاتر مهاجرتی معتبر در ایران یادداشتی تهیه و تنظیم نماییم.

سوالات رایج در خصوص انتخاب وکیل مهاجرتی مجاز در ایران

  • وکیل مهاجرتی مجاز در ایران چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟
  • آیا ثبت موسسه مشاوره آموزشی در اتریش و فعالیت ان در ایران قانونی است یا از مصادیق کلاهبرداری از متقاضیان مهاجرت است؟
  • وکیل مهاجرتی مجاز در ایران برای انجام فعالیت در امور مهاجرت نیازمند به چه مجوزهایی دارد؟
  • آیا وکیل پایه یک دادگستری می‌تواند به عنوان وکیل مهاجرتی اقدام به فعالیت مهاجرتی نماید؟
  • چگونه می توان از دفاتر مهاجرتی کلاهبردار و دفاتر مهاجرتی غیر مجاز شکایت نمود؟

فعالیت های قانونی وکیل مهاجرتی مجاز در ایران

 فعالیتی که وکیل مهاجرتی می‌تواند انجام  دهد  مشاوره در آثار و پیامدهای حقوقی مهاجرت است. وکیل مهاجرتی مجاز می‌تواند طرق مختلف مهاجرت من جمله مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و هزینه‌های مربوط به ثبت شرکت، اخذ پذیرش تحصیلی و ویزای تحصیلی، مهاجرت از طریق پناهندگی و پیامدهای پناهندگی، مهاجرت از طریق ازدواج را مشاوره دهد.

وکیل خوب ملک غرب تهران

همچنین مشاوره در خصوص نحوه دریافت تابعیت دوم یا تابعیت مضاعف، چگونگی تنظیم قرارداد های سرمایه گذاری و کاریابی بین‌المللی چگونگی اخذ تابعیت مضاعف با سرمایه گذاری خارجی، تنظیم قرارداد سرمایه گذاری خارجی، نحوه کاریابی پس از تحصیل در خارج از کشور، قرارداد کاریابی بین‌المللی، آثار حقوقی پناهندگی در سایر کشورها، امکان اخذ اقامت دائم و بررسی چگونگی اخذ اقامت با خرید ملک توسط تبعه خارجی، به طور کلی تمامی مباحث حقوق بین‌الملل خصوصی و در صلاحیت وکیل مهاجرتی می‌باشد.

اما از انجا که در ایران فعالیتی با عنوان وکیل مهاجرتی نداریم خدمات فوق توسط وکیل پایه دادگستری انجام می‌شود.

بنابراین مداخله و ارائه مشاوره حقوقی توسط وکیل پایه یک دادگستری در حقوق بین‌الملل خصوصی و ارائه مشاوره در موضوعات مربوط به انتخاب وکیل مهاجرت در خارج از کشور و پذیرش پرونده‌های حقوقی و خانواده ایرانیان خارج از کشور در دادگاه‌های ایران، توسط وکیل پایه یک دادگستری و دارای پروانه وکالت معتبر و تمدید شده از کانون وکلای دادگستری، کاملا قانونی است و از منظر حقوق ایران هیچ گونه ایراد شکلی و ماهیتی بر ان وارد نیست.

تفاوت موسسات مهاجرتی معتبر با موسسات مهاجرتی نا معتبر

برخی از موسسات با عنوان موسسه حقوقی در خصوص روش های مهاجرت، اخذ اقامت دائم و دریافت تابعیت از طریق سرمایه گذاری یا مهاجرت از طریق کار، تبلیغاتی را در رسانه های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران یا فضای مجازی و سایت های اینترنتی منتشر می‌نمایند تا با ارائه اطلاعات بعضا نا صحیح و اغوا کننده به قصد جلب مشتری، اقدام به اخذ وجوه و مبالغی هنگفت از آن‌ها نمایند.

وکیل چک برگشتی

توصیه ای که گروه وکلای مهر در خصوص تمایز وکلا و موسسات معتبر نسبت به موسسات غیر معتبر می‌نمایند این است که چنانچه قصد مهاجرت در سر می پرورانید:

اول:

با موسسات حقوقی معتبر که دارای شماره ثبت می‌باشند و توسط وکیل پایه یک دادگستری تاسیس و اداره می‌شود، قرارداد منعقد نمایید و به هر موسسه ای که بر خلاف مقررات قانونی، عنوان موسسه حقوقی بر خود گذاشته است اعتماد ننمایید.

دوم:

موسسه حقوقی معتبر علاوه بر داشتن شماره ثبت، می‌بایست توسط وکیل پایه یک دادگستری به ثبت رسیده باشد تا مجاز به ارائه خدمات مشاوره‌ای و راهنمایی در زمینه انجام امور اداری به جهت مهاجرت قانونی با توجه به شرایط متقاضی باشد.

سوم:

ارائه مشاوره در خصوص روش های مهاجرت و اخذ اقامت یا دریافت تابعیت مضاعف از کشورهای دیگر نیاز به این دارد که علاوه بر مدیر عامل موسسه، مشاور متقاضی نیز دارای پروانه وکالت دادگستری باشد. بنابراین چنانچه به موسسه ای مراجعه نمودید که شماره ثبت ندارد و یا مدیر عامل موسسه پروانه وکالت دادگستری ندارد به هیچ عنوان با چنین موسسات و شرکت های متقلبانه قرارداد مشاوره منعقد ننمایید چرا که چنین موسساتی معمولا با توسل به وسایل متقلبانه، به دنبال دریافت وجوه از متقاضی می‌باشند بدون انکه قصد انجام مشاوره صحیح داشته باشند.

بهترین وکیل مهاجرتی جهت خدمات مشاوره حقوقی در خصوص مهاجرت

هر شخص اعم از شخص حقیقی یا حقوقی که مدعی انجام امور مهاجرتی می باشد نمی‌تواند وکیل مهاجرتی محسوب شود. به عنوان مثال برخی در ماهواره یا رسانه هایی از این قبیل مدعی هستند با هزینه‌های 10 تا 20 هزار یورویی برای متقاضیان، اقامت یا پاسپورت اخذ نمایند اما خاطرتان باشد که اگر اینگونه بود امروزه تمامی اتباع ایران تابعیت مضاعف داشتند بنابراین به این وعده های پوچ و وسوسه انگیز دل خوش ننمایید.

تقلب در مواد غذایی و بهداشتی

گروه وکلای مهر که مشغول فعالیت در موسسه حقوقی طلیعه عدالت و مهر پارسیان می‌باشند هر روزه شنوای شکایات متقاضیانی است که  با مراجعه به شرکت ها یا وکیل مهاجرتی غیر قانونی اغفال شده و وجوهی از آن‌ها به ناحق اخذ می‌شود. بنابراین به هر کس که مدعی این است که وکیل مهاجرتی می باشد اعتماد ننماید و تاکید می نماییم قبل از انعقاد معامله پرداخت هر گونه وجوهی پروانه وکالت دادگستری را استعلام نمایید.

خدمات مهاجرتی گروه وکلای مهر

در پایان موسسه حقوقی طلیعه عدالت و مهر پارسیان با همکاری گروه وکلای مهر  این نوید را به شما عزیزان می‌دهد تمامی اطلاعات صحیح در خصوص مشاوره حقوقی مهاجرت و اهذ تابعیت و اقامت  به شما ارائه نماید تا بتوانید با خیال راحت در خصوص برنامه مهاجرتی تصمیمی صحیح اتخاذ نمایید. در ضمن چنانچه شکایاتی از موسسات حقوقی نا معتبر و یا اشخاصی که تظاهر به وکالت می‌نمایند دارید می توانید از گروه وکلای مهر مشاوره اخذ نمایید.

شماره تلفن دفتر وکیل مهاجرتی مجاز در ایران

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

شماره همراه وکیل وکیل مهاجرتی مجاز در ایران

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

09120067669

تماس آنلاین در تمامی ساعات شبانه روز با دفتر حقوقی محمدرضا مهری از طریق شماره موبایل های اعلامی امکان پذیر است.

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

 

علی مهری کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی

5/5 - (22 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *