تحصیل پزشکی در اسپانیا

تحصیل پزشکی در اسپانیا

تحصیل پزشکی در اسپانیا


امروز با بررسی تحصیل پزشکی در اسپانیا با شما هستیم.

تحصیل پزشکی در اسپانیا، یکی از زیباترین کشورهای اروپایی برای دانشجو یان خارجی امکان‌پذیر است. ظهور اسپانیا، نتیجه یک میراث فرهنگی متنوعی است که ناشی از نابرابری تاریخ است. اسپانیا با داشتن قومیت غنی، میراث فرهنگی و ترکیب قدرتمند از تاثیرات متنوع، یکی از بزرگترین جاذبه های مردم جهان است.

اگر فرد استانداردهای استثنایی کیفیت آموزشی ارائه شده، توسط سیستم رقابتی آموزش و پرورش در اسپانیا را در نظر بگیرد، می‌تواند از مزایای تحصیل در اسپانیا، استفاده کند.

مطالعات مختلف نشان داده است که تحصیل در اسپانیا می‌تواند تاثیر مثبتی بر روی حرفه، چشم انداز جهانی و اعتماد به نفس شما داشته باشد.

با مطالعه این مقاله که توسط وکیل پایه یک دادگستری، همکار گروه وکلای مهر، در موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، تهیه و تدوین شده اطلاعات دقیقی در مورد شرایط تحصیلی پزشکی اسپانیا، دانشگاه های برتر اسپانیا، مدت تحصیل در رشته های مختلف در دانشگاه های اسپانیا دریافت خواهید کرد.

شرایط تحصیل پزشکی در اسپانیا

تحصیل پزشکی در اسپانیا، به زبان انگلیسی است. برخی از دانشگاه ها، به متقاضی فرصتی برای تکمیل 2 سال برنامه پزشکی را به زبان انگلیسی ارائه می دهند، اما 4 سال باقی مانده باید به زبان اسپانیایی تکمیل شود.

متقاضی می‌تواند در دانشگاه های اسپانیا در رشته های مختلف در علوم بهداشتی مانند لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد یا گواهی در فیزیوتراپی، پرستاری، اپتومتری(بینایی سنجی)، پزشکی، داروسازی، و دندانپزشکی را تحصیل کند.

برای واجد شرایط بودن برای درخواست در هر رشته علوم پزشکی در اسپانیا، باید حداقل 18 سال سن داشته باشند.

تمکن مالی اسپانیا

شما باید دیپلم دبیرستان یا گواهی معادل ان را در رشته تجربی ارائه دهید.

برای ثبت نام در مدرک لیسانس هر یک از رشته های علوم پزشکی در اسپانیا، متقاضی باید 2 سال علوم زیست شناسی را در 12 استاندارد کامل کند.

متقاضی باید یک انتخاب یا پذیرش برای دانشگاه خاص را داشته باشد.

متقاضی ممکن است مجبور شود برای آزمون تست حضور پیدا کند. که سطح انگلیسی وی را تعیین می کند و همچنین ممکن است در مصاحبه یا آزمون روانشناسی شرکت کند.

مدت هر برنامه کارشناسی در دانشکده پزشکی در اسپانیا به 3 سال علوم پایه و فارماکولوژی تقسیم می‌شود و به دنبال ان 3 سال آموزش بالینی است.

مدارک مورد نیاز تحصیل پزشکی در اسپانیا

درخواست ویزای دانشجویی در اسپانیا

اسناد اساسی که برای تهیه ویزا نیاز است

فرم تکمیل درخواست ویزا برای تحصیل پزشکی در اسپانیا

گذرنامه با حداقل 3 ماه اعتبار

دو عکس گذرنامه

نامه تأییدیه اصلی پذیرش از دانشگاه های اسپانیا

رونوشت های علمی و رسمی،

مدارک مالی و گواهی عدم سو پیشینه از جمله موارد دیگر سلامت و بیمه مسافرت است.

هزینه‌های تحصیل پزشکی در اسپانیا

با توجه به انتخاب دانشگاه در اسپانیا، متقاضی باید هزینه‌های خود را مدیریت کند. متقاضی اگر دانشگاه دولتی در اسپانیا را انتخاب کرده باشد متوجه خواهد شد که هزینه‌های تحصیلات نسبتا ارزان است.

فرد باید حدود 700 یورو در هر سال تحصیلی در اسپانیا بپردازد. با این حال، به دلیل اینکه دانشگاه های دولتی در اسپانیا پذیرشان دشوار هستند، ممکن است بخواهد در دانشگاه های خصوصی در اسپانیا ثبت نام کند. هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی در اسپانیا می‌تواند حدود 18000 یورو باشد. برخی از گزینه های بورس تحصیلی حمایت شده توسط دولت در اسپانیا وجود دارد که می‌تواند در صورت پذیرش در یک دانشگاه عمومی در اسپانیا در نظر بگیرد.

تحصیل رایگان در اسپانیا

امکان کار همزمان با تحصیل پزشکی در اسپانیا

متقاضی ممکن است گزینه های اشتغال پاره وقت را در اسپانیا پیدا کند. فرد در طول دوره تحصیل پزشکی در اسپانیا  و تمام وقت در طول تعطیلات مجاز به حداکثر 20 ساعت کار در هفته خواهد بود.

میانگین دستمزد ساعتی که می‌تواند در شغل نیمه وقت در اسپانیا کسب کند، می‌تواند حدود 10 یورو باشد. بعضی از مشاغل معمول دانشجو یان بین‌المللی در اسپانیا ترجیح می دهند از طرفداران پارک تفریحی، پیشخدمت ها و یا بارگیران، کارهای دانشگاهی در دانشگاه و دیگران باشند.

دانشگاه های پزشکی اسپانیا

بهترین دانشگاه ها، برای تحصیل پزشکی در اسپانیا، که در تولید علم  بالینی و تولید تحقیقات مربوط به موضوعات مختلف پزشکی و زیست پزشکی نشان داده اند. این شامل بیهوشی، قلب و عروق، پزشکی عمومی و داخلی، متخصص گوارش، زنان باردار، چشم پزشکی، رادیولوژی و جراحی است. این دانشگاه های برتر در اسپانیا برای پزشکی بالینی، بر اساس شهرت و تحقیق در این زمینه هستند.

1.دانشگاه بارسلونا

این دانشگاه دارای بسیاری از بخش های علمی، از جمله زیست شناسی، اقتصاد و کسب و کار، قانون، پزشکی و علوم بهداشتی، فلسفه و روانشناسی است.

2. دانشگاه مستقل بارسلونا

 دارای 13 بخش علمی است: علوم زیست شناسی، علوم، مطالعات ارتباطات، آموزش، علوم سیاسی و جامعه شناسی، حقوق، اقتصاد و مطالعات تجاری، مهندسی، فلسفه و هنر، پزشکی، روانشناسی، ترجمه و تفسیر و پزشکی دامپزشکی  است.

3. دانشگاه مستقل مادرید

تقسیم بندی های مختلفی از جمله کسب و کار و علوم اقتصادی، حقوق، پزشکی، فلسفه و هنر، روانشناسی، علم و آموزش و آموزش معلم را دارد.

خرید ملک در اسپانیا

تحصیل پزشکی در اسپانیا در صد دانشگاه امکان دارد و بسیاری از آن‌ها در سطح بین‌المللی برتر  شناخته شده اند. اما اگر  متقاضی مطمئن نیست که کدام دانشگاه برای تحصیل پزشکی در اسپانیا، بهترین کار را برای دانشجو یان بین‌المللی خواهد داشت.

مدت تحصیل در هر رشته در دانشگاه های اسپانیا

تحصیل عمومی پزشکی در اسپانیا  6 سال است. تحصیل دامپزشکی در اسپانیا، برنامه 6 ساله  است. تحصیل دندانپزشکی در اسپانیا، برنامه 5 تا 6 ساله است.  تحصیل رشته داروسازی در اسپانیا، برنامه 5 تا 6 ساله است. تحصیل پرستاری در اسپانیا، برنامه 3 تا 4 ساله است. تحصیل فیزیوتراپی در اسپانیا، برنامه 3 تا 4 ساله است. تحصیل تخصص پزشکی در اسپانیا، برنامه 3 تا 6 ساله است.

مدارک دانشگاه های اسپانیا در انگلستان و در سراسر جهان شناخته شده  و قابل پذیرش است.

وکیل مهاجرت به اروپا

در بازار آشفته و پر هیاهوی مهاجرت، که آژانس های هواپیمایی، شرکت های گردشگری، موسسات کاریابی، موسسات اعزام دانشجو و حتی دفاتر ازدواج و طلاق هم مدعی انجام مشاوره حقوقی در این باره هستند، یافتن مشاوری امین که بر اساس قوانین بین‌المللی و راههای اخذ اقامت و تابعیت قانونی سایر کشورها، بتواند راهنمایی صحیح ارائه نماید، مشکل شده است.

تعدادی موسسه حقوقی که مدیران و مشاوران آن‌ها نه تنها وکیل پایه یک دادگستری نیستند، بلکه با علم حقوق هم آشنایی ندارند، مدعی انجام امور وکالتی و تظاهر به وکالت دادگستری شده اند.

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، توسط وکلای پایه یک دادگستری تاسیس شده و با سالها تجربه در امر مشاوره امور بین‌الملل ، خدمتی نوین را به هم وطنان ارائه می‌نماید.

اقامت اسپانیا از طریق تحصیل

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی تماس بگیرید.

021-88796143

021-88795408

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

تماس آنلاین در تمامی ساعات شبانه روز با مدیر دفتر محمدرضا مهری با شماره همراه زیر امکان پذیر است.

09120067669

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

امتیاز دهی به مقاله

1 دیدگاه

  • با سلام و احترام
    اگر کاردانی یا کارشناسی حسابداری بازرگانی داشته باشم میتونم بدون دیپلم نظری و پیش دانشگاهی(با مدرک فنی حرفه ای) برای پزشکی اسپانیا اقدام کنم؟ در ابتدا باید چه مبلغی بابت تمکن مالی برای اخذ ویزای پزشکی داشته باشیم؟
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *