تحصیل پزشکی در اوکراین

تحصیل پزشکی در اوکراین

تحصیل پزشکی در اوکراین


امروز با موضوع تحصیل پزشکی در اوکراین با شما هستیم.

اگر افراد، متقاضی تحصیل پزشکی در خارج از کشور به زبان انگلیسی هستند، دانشگاه های پزشکی اوکراین، یکی از بهترین گزینه ها هستند.

دانشجو یان از سراسر جهان (انگلستان، آلمان، اسکاندیناوی، هند، آفریقا و غیره) با توجه به هزینه بسیار پایین زندگی در اوکراین و هزینه تحصیل و کیفیت تحصیلات پزشکی(پزشکی، دندانپزشکی، و پرستاری، پیراپزشکی) در دانشگاه ها و کالج های اوکراین جذب شده اند.

تحصیل پزشکی در اوکراین، طرفداران زیادی دارد. هزاران نفر از دانشجو یان بین‌المللی از بیش از 110 کشور مختلف، امروزه در اوکراین تحصیلات عالی پزشکی و غیر پزشکی خود را می گذرانند و بخش قابل توجهی از آن‌ها توسط مطالعات پزشکی در اکراین جذب می‌شوند.

اکثر آن‌ها از هند، نیجریه، چین، ترکیه، اوگاندا، روسیه، مالزی و کشورهای اروپای مرکزی آمده اند. نهادهای پزشکی اوکراین با دانشگاه های آلمان، فرانسه، ایتالیا، لهستان، انگلستان، آمریکا و اتریش همکاری می کنند.

دانشگاه های اکراین به دانشجو یان اجازه میدهد تا در دانش آموزان در کنفرانس های بین‌المللی، برنامه های تبادل و پروژه های مختلف علمی شرکت کنند.

اگر خواهان دریافت اطلاعاتی درباره تحصیل پزشکی در اوکراین هستید، با مطالعه این مقاله که با مشاوره وکیل پایه یک دادگستری، همکار گروه وکلای مهر، در موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی مهر پارسیان، تهیه شده است،  اطلاعات دقیقی در مورد شرایط تحصیل پزشکی در اوکراین، هزینه ها و زبان تحصیل پزشکی در دانشگاه های اوکراین، اعتبار مدرک دانشگاه های اوکراین، مطلع خواهید شد.

زبان  تحصیل پزشکی در دانشگاه های اوکراین

حتی اگر زبان اصلی آموزش در مدارس اوکراین، روسی و اوکراینی باشد، برخی از محبوب ترین دانشکده های پزشکی در اوکراین  برای  دانش آموزان خارجی به زبان انگلیسی و فرانسوی، در دسترس هستند.

شرایط زندگی در اوکراین

بنابراین، برای تحصیل پزشکی در اوکراین، اکثر دانشجو یان خارجی، پس از تکمیل یک دوره آمادگی زبان مربوطه در اوکراین، به زبان روسی یا اوکراینی تحصیل می کنند یا می‌توانند به زبان انگلیسی یا فرانسوی تحصیل کنند، دوره آموزشی زبان در اکراین  مربوط به زبان انگلیسی یا فرانسوی است.

با تحصیل پزشکی در اوکراین، دانشجو یان از کیفیت بالای تحصیلات برخی از دانشگاه ها با هزینه تحصیل و هزینه‌های زندگی کم بهره می برند. اکثر دانشگاه های پزشکی اوکراین، دندانپزشکی، پرستاری، داروسازی و غیره، دارای بیش از 20 سال تجربه در امر آموزش پزشکی به زبان انگلیسی یا فرانسوی در اوکراین هستند.

اعتبار مدرک دانشگاه های اکراین در سایر کشورها

حتی اگر درجه پزشکی اوکراین به سرعت توسط اکثر کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اروپا به رسمیت شناخته نشود، توسط دانشگاه های اوکراین معتبر است و پذیرفته شده در سراسر جهان و واجد شرایط برای MCI (شورای پزشکی هند)، PMDC  (شورای پزشکی پزشکی و دندان پزشکی پاکستان )، یونسکو، سازمان بهداشت جهانی، HPCSA  (شورای بهداشت حرفه ای آفریقای جنوبی) SCHS  (کمیسیون بهداشت و درمان ویژه سعودی)، PLAB  (هیئت ارزیابی حرفه ای و زبانی ارزیابی در انگلستان)، USMLE  (آزمایش مجوز پزشکی ایالات متحده)، MCTC   (شورای پزشکی کانادا) برای تست غربالگری توسط هیئت ملی آزمون در هر کشور و غیره است.

مزایای تحصیل پزشکی در اوکراین

اکثر دانشجو یان بین‌المللی به علت دلایل متعددی به تحصیل پزشکی در اوکراین جذب می‌شوند که از جمله آن‌ها عبارتند از:

  • درخواست ساده و روند پذیرش تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اوکراین
  • امکان تحصیل در انگلیسی یا فرانسوی
  • هزینه‌های تحصیلی و هزینه زندگی کم
  • محیط چند فرهنگی غنی سازی و گسترش زندگی دانشجویی و حس زندگی
  • کیفیت خوب آموزش و تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اوکراین
خرید پاسپورت اوکراین

دیگر مزایای تحصیل پزشکی در اوکراین از طریق: UMEC   

  • UMEC توسط وزارت بهداشت و علوم اوکراین مجاز است، بنابراین به متقاضی بهترین مقام ارشد را ارجاع می دهند.
  • UMEC به یک گزینه وسیع از مدارس و دانشگاه های واقع در کرکوک، کیف، دونتسک، کرمدر اکراین ارائه  می دهند.
  • از طریق دانشجو یان بین‌المللی در اوکراین نیازی به ارائه امتحانات یا کمک های مالی برای گرفتن جایزه در بهترین دانشگاه ها  ندارند.
  • دانش آموزان فقط نیاز به دانش اساسی انگلیسی برای مطالعه را در دانشگاه ها به زبان انگلیسی در اوکراین دارند، بدون آزمون انگلیسی امکان‌پذیر است.
  • تمام دانشجو یان که برای تحصیل در اوکراین اقدام میکنند، هزینه‌های تحصیل / خوابگاه را در ورود به اوکراین پرداخت می کنند.
  • دانشگاه های علوم پزشکی اوکراین،  هزینه‌های موثر برای دوره های پزشکی پیشنهاد می کنند.
  • در حین تحصیل پطشکی و دندانپزشکی در اوکراین، دانش آموزان امکان داشتن شغل نیمه وقت را در طول تحصیل و کار تابستانی در کشورهای اطراف را دارند.
  • تمام دانشجو یان در اوکراین از برنامه ی جهت گیری در کشور بهره مند هستند، آن‌ها از حمل و نقل عمومی در اوکراین، سوپر مارکت ها، بانک‌ها، پارک ها، رستوران ها و بخش های مختلف شهر بهره مند می‌شوند.
  • در طی امتحانات و آموزش های عملی در اوکراین به دانشجو یان کمک خواهد شد.
  • به دانشجو یان در اکراین کمک خواهد شد تا در سمینارها و کار پروژه در لهستان، آلمان، دانمارک، یونان، آمریکا، کانادا شرکت کنند.
  • دانشجو یان شاغل به تحصیل پزشکی در اوکراین می‌توانند به سایر کشورهای اروپایی انتقال پیدا کنند، زیرا اوکراین بخشی از توافق بولونیا است.
تحصیل داروسازی در اوکراین

برنامه های تحصیل پزشکی در اکراین

محبوب ترین دوره های پزشکی در میان دانشجو یان بین‌المللی در اوکراین عبارتند از:

تحصیل پزشکی در اوکراین: مدت دوره پزشکی 6 سال است؛ مدرک پزشکی (mbbs یا md) ارائه خواهد شد.

تحصیل دندانپزشکی در اوکراین: مدت دوره دندانپزشکی 5 سال است؛ مدرک لیسانس دندانپزشکی (BDS)ارائه داده خواهد شد.

تحصیل در رشته پزشکی کودکان در اوکراین: مدت دوره 6 سال است؛ درجه اهدا شده دکتر پزشکی (متخصص اطفال) است.

تحصیل پرستاری در اوکراین: مدت دوره 2 سال است؛ مدرک لیسانس پرستاری است.

تحصیل ارتوپدی دندان در اوکراین: مدت دوره 2 سال است؛ درجه اعطا شده لیسانس ارتوپدی دندان است.

تحصیلات تکمیلی در اوکراین: مدت مطالعه 2-3 سال است.

هزینه تحصیل پزشکی در اوکراین

تحصیل پزشکی در خارج از کشور در اوکراین یکی از ارزان ترین گزینه ها در اروپا و فراتر از ان است. هزینه‌های تحصیلی برای برنامه های پزشکی به زبان انگلیسی متغیر است از 2600 تا 3700 یورو در سال است.

هزینه زندگی در اوکراین: محل اقامت در اوکراین حدود 7000 یورو در سال، هزینه غذا  در اوکراین حدود 1500 یورو در سال است.

کیفیت آموزش پزشکی در اوکراین: دانشجو یان پزشکی بین‌المللی را به دنبال تحصیل در اکراین جذب می کند.

پذیرش در کالج پزشکی اکراین

عمومی پزشکی: 4 (فارغ التحصیل) و برنامه 6 ساله است

دامپزشکی: برنامه 6 ساله است

دندانپزشکی: برنامه 5 تا 6 ساله است

داروسازی: برنامه 5 تا 6 ساله است

پرستاری: برنامه 3 تا 4 ساله است

فیزیوتراپی: برنامه 3 تا 4 ساله است

تخصص پزشکی: برنامه 3 تا 6 ساله است

موسسه حقوقی معتبر جهت مهاجرت به اوکراین

موسسه حقوقی و داوری مهر پارسیان با مشاوره محمدرضا مهری، وکیل پایه یک دادگستری و استاد دانشگاه، امکان ارائه خدمات مشاوره مهاجرتی برای تمامی کشورها را دارد.

مهاجرت به اوکراین

جهت تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اوکراین، نیاز به تهیه مدارک و مستنداتی است که با تهیه آن‌ها و ارائه به سفارت اوکراین، نیازی به استخدام وکیل مهاجرت، نخواهید داشت. جهت دریافت مشاوره حقوقی حضوری با مشاور مهاجرتی با ما تماس بگیرید.

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی تماس بگیرید.

021-88796143

021-88795408

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

تماس آنلاین در تمامی ساعات شبانه روز با مدیر دفتر محمدرضا مهری با شماره همراه زیر امکان پذیر است.

09120067669

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *