تفاوت بین مشاور مهاجرت و وکیل مهاجرت در کانادا

تفاوت بین مشاور مهاجرت و وکیل مهاجرت در کانادا

تفاوت بین مشاور مهاجرت و وکیل مهاجرت در کانادا


امروز با موضوع تفاوت بین مشاور مهاجرت و وکیل مهاجرت در کانادا با شما خواهیم بود.

در این متن قصد داریم که در مورد ۲ اصطلاح رایج در دنیای مهاجرت اطلاعاتی رو در اختیار همراهان مهر پارسیان قرار دهیم: مشاور مهاجرت و وکیل مهاجرت.

اما تفاوت بین مشاور مهاجرت و وکیل مهاجرت در کانادا چیست؟

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی مهر پارسیان، با حضور وکلای رسمی دادگستری و نیز فارغ‌التحصیلان رشته‌های حقوق، حقوق بین‌الملل، حقوق بین‌الملل خصوصی و حقوق تجارت بین‌الملل، مشاوران برتر حقوق بین‌الملل و مهاجرت را تربیت کرده و مفتخر به ارایه خدمات برتر حقوقی و مهاجرتی در ایران می‌باشد.

نکات مهم و توضیحات در خصوص تفاوت بین مشاور مهاجرت و وکیل مهاجرت در کانادا

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

تفاوت بین مشاور مهاجرت و وکیل مهاجرت در کانادا در چیست؟

وکیل رسمی مهاجرت در کانادا به چه کسی گفته می‌شود؟

آیا بدون داشتن کد عضویت در اداره مهاجرت کانادا، فعالیت‌های مهاجرتی قانونی است؟

[/stextbox]

 

مشاور مهاجرت کانادا

مشاور مهاجرت کانادا (migration consulter/advisor) به کسی گفته می‌شود که اطلاعات و قوانین حقوقی در زمینه امور مهاجرت به کانادا را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. در واقع یک مشاور مهاجرت، راهنمای راه برای انتخاب بهترین مسیر مهاجرت است.

مشاور مهاجرت کانادا، بهتر است تحصیلات حقوقی داشته و به قوانین حقوق بین‌الملل و امور مهاجرتی کشور کانادا، آگاه باشد.

30 کشوری که با خرید خانه، به شما پاسپورت جدید می‌دهند

اگرچه تحصیلات در این حوزه لازمه کار نیست اما به یقین فردی با ذهنی آماده و پر از قوانین و اصطلاحات حقوقی، آمادگی بیشتری برای یادگیری و فهم قوانین بین‌الملل و مهاجرت دارد.

وکیل مهاجرت کانادا

علی رغم آنکه چنین شغلی در ایران تعریف نشده و قانونی نمی‌باشد، در کانادا وکیل مهاجرت به رسمیت شناخته شده و تنها افرادی می‌توانند مدعی وکالت مهاجرت باشند که گواهی مربوطه را اخذ نموده‌اند.

بنابراین اگر فردی خود را به عنوان وکیل رسمی مهاجرت معرفی کرد، حتما کد وی رو مطالبه کنید و با مراجعه به سایت رسمی اداره مهاجرت کانادا، از صحت ادعا مطلع شوید.

طبق قوانین مهاجرت کانادا، پیگیری امور مهاجرتی تنها از طریق خود شخص و یا از طرق وکیل رسمی مهاجرت امکان پذیر است.

در واقع تفاوت مشاور مهاجرت و وکیل مهاجرت در کانادا در این است که مشاور صرفا موظف به ارایه اطلاعات و راهنمایی بوده و وکیل مهاجرت علاوه بر تسلط به امور مشاوره‌ای، وظیفه امور اجرایی را بر عهده دارد.

مشاور مهاجرت به کانادا در ایران

فارغ‌التحصیلان رشته‌های حقوق بین‌الملل، حقوق بین‌الملل خصوصی و حقوق تجارت بین‌الملل می‌توانند در موقعیت‌های شغلی همچون مشاور مهاجرت به کانادا و سایر کشورها نیز مشغول به کار شوند.

از ویژگی‌های بارز یک مشاور مهاجرت به کانادا در ایران، تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسه برای ارتقا اطلاعات و دانش حقوقی از آخرین قوانین مهاجرت کانادا، تسلط به مباحث حقوق خصوصی، تسلط به قوانین احوال شخصیه و روحیه جستجو و پویا می‌باشد.

روش‌های مهاجرت به کانادا

روش‌های مهاجرت به کانادا متعدد است: تولد فرزند، پیوست به خانواده، اسپانسرشیپ، تحصیل، سرمایه‌گذاری، ثبت شرکت، مهاجرت نیروهای متخصص، خوداشتغالی، کارآفرینی، استارت آپ، ویزای گاردین، توریستی و پناهندگی.

تجربه زندگی در بلغارستان

در حال حاضر بهترین روش مهاجرت، روش اخذ مهاجرت تحصیلی به کانادا با امکان تبدیل اقامت تحصیلی به اقامت دایم کانادا است.

بدین نحو متقاضیان، با شرکت در روش تجربه کبکی، تنها با ۲ سال تحصیل تمام وقت به اقامت دایم کانادا دست پیدا می‌کنند. این روش در ایالت‌های دیگر کانادا متفاوت از ایالت کبک است.

در سایر ایالت‌های کانادا علاوه بر ۲ سال تحصیل، متقاضی می‌بایست ۱۲ ماه نیز مشغول به کار تمام وقت در کانادا باشد تا واجد شرایط برای اخذ اقامت دایم کانادا محسوب گردد.

دفاتر مشاور و وکیل مهاجرت کانادا در ایران

موسسه مهر پارسیان، میزبان مشاوران برتر و وکلای رسمی همکار در کانادا بوده تا بتواند برترین خدمات مهاجرت به کانادا را در ایران ارایه دهد.

همکاری با نمایندگان رسمی مدارس، کالج و دانشگاه‌های کانادا در کانادا و ایران، به ما کمک کرده تا بتوانیم در مسیر موفقیت فرزندان شما برای ادامه تحصیل در کانادا، همراه شما باشیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت نام در مدارس و دانشگاه‌ها، رشته‌های تحصیلی در کانادا، مقاطع تحیلی در کانادا، هزینه تحصیل در کانادا و زندگی در کانادا، با کارشناسان دپارتمان مهاجرت مهر پارسیان تماس حاصل نمایید.

دفتر مشاور مهاجرت به کانادا در ایران

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت برقراری ارتباط با دفتر مشاور مهاجرت به کانادا در ایران، مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت، معرفی بهترین وکیل مهاجرت به سوئد، پرتغال، آلمان، سایر کشورهای اروپا، کانادا و استرالیا از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

وکیل مطالبه مهریه در کانادا

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

گروه وکلای مهر- دپارتمان حقوق مهاجرت و بین‌الملل

 

[/stextbox]

 

 

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *