خرید ملک در انگلستان

خرید ملک در انگلستان

انگلستان به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین کشورها در اروپا، مهد ورود مهاجرین بسیار زیادی به خاک خود می‌باشد. از این جهت انگستان به طرق مختلفی و همچنین به وسیله ی اعطای ویزاهای متعدد، زمینه و بستر لازم برای افرادی که خواهان اقامت دائم در این کشور هستند را فراهم می آورد. با توجه به شرایط بسیار مساعد اقتصادی کشور انگلستان و عدم تاثیر زیاد این کشور از بحران های اقتصادی در سالهای اخیر، بسیاری از افراد بر ان شده اند که از طریق سرمایه گذاری های متعدد و با توجه به واحد پولی در این کشور که یکی از معتبر ترین واحدهای پولی در جهان می باشد، اقدام به سرمایه گذاری نمایند. یکی از طرق سرمایه گذاری برای اشخاصی که به این کشور مهاجرت می کنند، سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در انگستان می باشد که اشخاص می‌توانند تحت شرایط خاص، نسبت به خرید ملک در انگستان اقدام نموده و پس از ان در ملک خود اقامت نمایند و یا ان را اجاره دهند. اگرچه امکان خرید ملک در انگستان، فقط محدود به این کشور نمی‌شود  و در سایر کشورها ممکن است؛ ولی به جهت اینکه در خرید ملک در انگستان، غالبا در قراردادها، مبلغ معامله به صورت پوند می باشد، از این جهت خریدار خارجی می‌تواند با اجاره ی ملک خود، به صورت پوند، مبلغ مال الاجاره را دریافت نماید که دارای ارزش بالایی است. این توصیه برای مهاجرین خارجی که خواهان سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در انگلستان می‌باشند، وجود دارد که برای خرید ملک در انگستان، به صورت نقدی معامله کنند که این خود از معامله به صورت رهن و یا گرفتن وام های بانکی متعدد به جهت خرید ملک در انگستان بهتر و راحتر می‌باشد.

ویزای توریستی انگلستان

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان و دفتر وکالت محمدرضا مهری به همراه تیم کارشناسان ارشد و تخصصی حقوق مهاجرت، مطالبی را به جهت راهنمایی، راجع به خرید ملک در انگستان را در اختیار شما عزیزان که خواهان خرید ملک در انگستان می باشید، قرار می‌دهد.

سوالات متداول درباره خرید ملک در انگلستان

  • شرایط اخذ اقامت انگلستان از طریق خرید ملک به چه صورت است؟
  • آیا از قیمت های ملک در انگلستان اطلاعی دارید؟ هزینه‌های زندگی در انگلستان به چه میزان است؟
  • اخذ اقامت انگلستان از طریق خرید ملک به چه صورت است؟
  • آیا از مزایای خرید ملک در انگلستان آگاهی دارید؟
  • بهترین وکیل خرید ملک در ایران چه کسی است؟ آیا بهترین موسسه مهاجرتی در ایران میشناسید؟

شرایط خرید ملک در انگلستان

متقاضیان خرید ملک در انگلستان، از 3 طریق می‌توانند در انگلستان، ملک خریداری کنند:

  • خرید ملک در انگلستان به صورت نقدی: متقاضی خرید ملک به صورت نقدی، اگر داخل انگلستان باشد، به صورت خیلی ساده ملک خود را خریداری می‌نماید. ولی اگر خارج از انگلستان باشد باید در ابتدا یک ملکی را تعیین کند و سپس انتقال پول از طریق صرافی ها به حساب شرکت مورد نظر واریز نماید.
  • خرید ملک در انگلستان با دریافت وام بانکی: متقاضی خرید ملک از طریق وام بانکی می‌بایست اقامت انگلستان را داشته باشد که بتوانند از بانک‌های انگلستان وام مسکن دریافت نمایند. شرایط درآمدی و نوع اقامت این افراد بسیار برای بانک‌های انگلستان مهم است. متقاضیان خرید ملک خارج از انگلستان، می‌بایست با شرکت های مربوطه در انگلستان همکاری داشته باشند و نوع ملکی را که خواستار خرید ان هستند مشخص کنند که شامل: اداری، تجاری و مسکونی می‌باشند. این شرکت ها برای خریداران خود که با نشان دادن توان مالی به این دسته متقاضیان، وام مسکن اعطا می‌نمایند.
  • پیش خرید ملک درانگلستان: در ابتدا باید ملکی به عنوان پیش فروش خریداری شود و نحوه ی پرداخت این ملک بسته به هر شرکت سازنده متفاوت می باشد .اما به طورکلی در این روش 25 درصد مبلغ به صورت پیش پرداخت داده می‌شود و بین 80تا 90 درصد این مبلغ درمراحل پایین پروژه داده می‌شود.
وکیل سرمایه گذاری در انگلستان

به طور خلاصه اگر بخواهیم روند کلی خرید ملک در انگلستان را بیان کنیم، روشی است که منجر به اقامت دائم انگلستان نمی‌شود؛ فقط یک نوع سرمایه گذاری در انگلستان محسوب می‌شود.

برای اخذ اقامت دائم انگلستان پس ازخرید ملک می توان از طریق سرمایه گذاری،کارآفرینی و تحصیلی اقدام نمود

  • ویزای سرمایه گذاری در انگلستان: در این روش شخص از داخل ایران تنها با 200هزار پوند درخواست اقامت دائم انگلستان می کند، شخص در ابتدا یک ویزای 3ساله را اخذ کرده و پس از گذشت 5 سال شخص سرمایه گذار اقامت دائم انگلستان را کسب می‌نمایند.
  • ویزای کارآفرینی انگلستان: این روش سرمایه گذاری مخصوص افرادی می باشد که در انگلستان تحصیل کرده و بعد از اتمام تحصیلات خود در انگلستان جهت اخذ اقامت دائم این کشور از ان حمایت کرده که 50 هزار پوند در این کشور کارآفرینی نمایند و پس از پرداخت مالیات پس از 4 سال اقامت دائم انگلستان دست پیدا می کنند.
  • اقامت تحصیلی انگلستان: می توان از طریق تحصیل، که کم هزینه و مطمئن ترین راه می باشد، به جهت اقامت اقدام نمود. پس از گذشت 4 الی 5 سال، منجر به اقامت دائم انگلستان می‌شود.

هزینه‌های زندگی وخرید ملک درانگلستان

 قیمت ملک در انگلستان از 80 هزار تا200 هزار پوند است. املاکی که با قیمت های زیر 2میلیون پوند خریداری می‌شوند، منجر به اقامت دائم انگلستان نخواهد شد، بیشتر برای افرادی است که خود دارای اقامت دائم انگلستان از طریق سرمایه گذاری، کارافرینی و تحصیلی می‌باشند، اما خرید ملک در لندن به مبلغ 2میلیون پوند امکان دارد با موافقت دولت انگلستان منجر به اقامت دائم برای متقاضی خرید ملک، همسر و فرزندان زیر 18سال در انگلستان شود. هزینه اجاره ملک در انگلستان حدودا 300 تا 800 پوند و همچنین هزینه ی خوراک- لو ازم بهداشتی تقریبا بین 80 تا 150 پوند می‌باشد. البته هزینه‌های زندگی در شهرهای مختلف انگلستان متفاوت است. هزینه جاری زندگی در منچستر انگلستان تا حدود سی درصد کمتر از شهر لندن و حومه لندن می‌باشد.

تحصیل در مدارس شبانه روزی انگلستان

مزایای خرید ملک درانگلستان

  • انگلستان دارای ثبات سیاسی و اقتصادی است.
  • خرید ملک در انگلستان بهترین راه ورود به بازار تجارت اروپا می‌باشد.
  • انگلستان دارای یکی از برترین استاندارد های زندگی در میان کشور های جی 8 می‌باشد.
  • پاسپورت انگلستان یکی از با ارزشترین پاسپورت برای سفر درسراسر دنیا است.
  • انگلستان دارای همه اقوام فرهنگی و دینی مختلف می‌باشد.
  • نظام مالیاتی بسیار مناسب خصوصا برای سرمایه گذاران خارجی مقیم انگلستان.
  • انگلستان دارای استاندار بالای آموزشی در جهان می‌باشد.
  • بعد از 6 ماه اقامت در انگلستان می توانید از خدمات بهداشتی و درمانی رایگان انگلستان بهره مند شوید.
  • بازار ملک انگلستان در سال های اخیر سیر صعودی داشته و حدود 6 درصد رو به افزایش داشته. جدول آماری بازار ملک انگلستان حاکی از این است که در سال 2010 بازار ملک انگلستان سیر صعودی عظیمی دارد.
  • سرمایه گذاری در بازار ملک انگلستان با سود روز افزونی مواجه می‌باشد. طبق مطالعات اخیر رشد سرمایه در ملک، 12درصد سالیانه می‌باشد. خرید و اجاره ملک در انگلستان یکی از رایج ترین و پر درآمد ترین تجارت محسوب می‌شود. بازدهی سرمایه در اجاره مسکن در انگلستان 6درصد سالیانه است. در نتیجه بهره‌برداری از سرمایه 16تا20درصد با توجه موقعیت مکانی ملک می‌باشد. لازم به ذکر است تفاوت ارزی ریال با پوند باعث افزاش این مبلغ می‌شود.

مدارک مورد نیاز برای خرید ملک درانگلستان

  • اصل پاسپورت متقاضی اصلی، همسر و فرزندان زیر 18 سال
  • اصل و ترجمه شناسنامه
  • سند ازدواج (در صورت متاهل بودن)
  • گواهی تمکن مالی
  • ارائه گواهی سلامت
  • گواهی عدم سوپیشنه کیفری

بهترین وکیل خرید ملک در انگلستان

ویزای کارآفرینی انگلستان

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پاسیان دارای بهترین وکیل مهاجرتی در ایران، تحت مدیریت محمدرضا مهری وکیل پایه دادگستری به همراه گروه وکلای مهر و کارشناسان ارشد حقوق بین‌الملل به عنوان یکی از بهترین گروه های تخصصی در سطح بین‌الملل، آماده ارائه مشاوره تلفنی رایگان خرید ملک، ازدواج، تحصیل و سرمایه گذاری به شما کاربران عزیز می‌باشند.

4.5/5 - (6 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *