مهاجرت به انگلستان از طریق کار پرستاری

مهاجرت به انگلستان از طریق کار پرستاری

مهاجرت به انگلستان از طریق کار پرستاری


امروز با موضوع مهاجرت به انگلستان از طریق کار پرستاری با شما هستیم. 

شرایط مهاجرت پرستار به انگلیس و خدمات بهداشتی این کشور دارای سابقه طولانی در استخدام پرستاران برای رسیدگی به کمبود پرستار است. الگوهای استخدام به طور منظم در پاسخ به تغییرات سیاسی و اقتصادی در حال نوسان هستند.

دولت انگلستان به این که چگونه این اقدامات استخدام ناپایدار پرستاران خارجی را تحت تاثیر قرار می دهد، توجه کمی نشان می دهد.

دفتر حقوقی و مشاوره مهاجرت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون بین المللی وکلا، آماده ارائه مشاوره حقوقی درباره شرایط مهاجرت پرستاران به انگلستان است.

شرایط مهاجرت پرستار به انگلیس

پرستاران واجد شرایط در خارج از کشور باید برای کار در انگلیس ثبت نام شوند. هیئت نظارتی شورای پرستاری و مامایی (NMC) نامیده می شود. پرستاران آموزش دیده در خارج از کشور و خارج از برنامه شهروندی اتحادیه اروپا، باید از طریق NMC برنامه پرستاری خارج از کشور (ONP) ثبت نام کنند.

آنها باید حداقل الزامات آموزش NMC، مهارت زبانی مورد نیاز (آیلتس آکادمیک 6.5 یا بیشتر در هر بخش) را برآورده کنند و همچنین برنامه 20 روزه یادگیری محافظت شده را بگذرانند. علاوه بر این، در صورت لزوم، ممکن است یک دوره نظارتی نیز وجود داشته باشد

اکثر پرستاران برای مهاجرت به انگلستان از طریق مجوز کار یا Tier 1 مسیرهای ویزای مهارت عمومی درخواست می کنند. اجازه کار به طور کلی سریع ترین گزینه برای پرستاران خارج از اتحادیه اروپا است، که از قبل پیشنهاد شغلی برای مهاجرت به انگلستان داشته اند. ویزای مهاجرت مهارت عمومی به شهروندان غیر اتحادیه اروپا اجازه زندگی و کار در بریتانیا را بدون پیشنهاد کاری می دهد. بنابراین، پرستاران بدون پیشنهاد شغلی باید از این گزینه مهاجرت انگلیس استفاده کنند.

تحصیل در انگلستان

وکیل و مشاور حقوقی مهاجرت پرستاران به انگلستان

برای دریافت مشاوره حقوقی از وکیل پایه یک دادگستری، همکار دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل دادگستری با سابقه قضایی،  همه روزه از ساعت‌های 19 الی9 و پنجشنبه‌ها15 الی9 با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

راههای ارتباطی با دفتر محمدرضا مهری

  • 021-88795408
  • 021-88796143

شماره های همراه

  • 09120067661
  • 09120067662
  • 09120067663
  • 09120067664
  • 09120067665

تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان پذیر است.

09120067669

دفتر وکالت و مشاوره مهاجرت محمدرضا مهری

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *