دفتر وکالت جرایم رایانه‌ای

دفتر وکالت جرایم رایانه‌ای

دفتر وکالت جرایم رایانه‌ای در تهران، به تعداد اندکی از دفاتر وکالت تهران، منحصر می‌شود. گروه وکلای مهر که با سرپرستی محمدرضا مهری اداره می‌شود، دارای وکلایی است که دوره حقوق جرایم سایبری و آشنایی با جرایم رایانه‌ای را در معاونت آموزش دادگستری کل استان تهران گذرانده و با همکاری کارشناسان زبده فناوری اطلاعات، نسبت به بررسی موضوع جرم ارتکابی و قابلیت طرح در دادسرای جرایم رایانه‌ای پس از بررسی دقیق و کارشناسی و همچنین مشاوره با وکلای زبده و قضات بازنشسته دیوان عالی کشور اقدام می‌نمایند. با توجه به نیاز روز افزون جامعه با گسترش شبکه های اجتماعی به وکیل جرایم رایانه‌ای دارد، بر ان شدیم تا تعدادی از جرایم مهم رایانه‌ای و سایبری را برای اطلاع عزیزان توضیح دهیم.

 

شکایت از پزشک در دادسرای جرایم رایانه‌ای

در صورتی که ارتکاب جرم، به وسیله رایانه و سیستم های مخابراتی صورت پذیرفته باشد، می توان شکایت را در دادسرای جرایم رایانه‌ای مطرح نمود. راه تشخیص جرایم سایبری و جرایم مرتبط با رایانه، به تعریف حقوقی و تعیین مجازات برای جرایم رایانه‌ای در قانون ایران بر می گردد. با توجه به کنوانسیون جرایم رایانه‌ای که دولت های عضو را مکلف به جرم انگاری جرایم مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات دانسته است، در صورتی که تبلیغ غیر واقعی و جذب مخاطب توسط پزشک از طریق سیستم های رایانه‌ای و مخابراتی انجام شده باشد، با تشخیص وکیل متخصص جرایم سایبری امکان طرح به عنوان جرم رایانه‌ای را دارد.

شکایت از موسسه حقوقی و مهاجرتی کلاهبردار در دادسرای جرایم رایانه‌ای

در بعضی موارد مشاهده می فرمایید که موسسه حقوقی و مهاجرتی با تبلیغ گسترده در فضای مجازی و همچنین داشتن سایت های پر زرق و برق و تبلیغات دروغین و غیر واقعی، مدعی انجام مهاجرت به صورت تضمینی می باشد و حتی در قرار دادهای خود، موضوع تضمین به انجام کار را قید می کنند. باید توجه داشته باشید که تا قبل از سال 1391، تاسیس موسسه حقوقی و ثبت موسسه داوری و حقوقی، پس از تایید کانون وکلای دادگستری و معرفی به اداره ثبت شرکت ها، فقط توسط وکلای دادگستری امکان‌پذیر بود. اما در سال 1391، بنا به بخش نامه مدیر کل ثبت شرکت ها، تاسیس موسسه حقوقی و داوری را از قید با مجوز کانون وکلای دادگستری رهانیده و امکان ثبت موسسه حقوقی بدون حضور وکیل را فراهم نموده است. اما توجه به این نکته ضرورت دارد که کانون وکلای وکلای دادگستری با توجه به اینکه طبق قانون وکالت، ارائه مشاوره حقوقی و قبول وکالت توسط غیر وکیل جرم محسوب می‌شود نسبت به شکایت از موسسه های حقوقی و مهاجرتی کلاهبردار اقدام نمود و تعداد زیادی از موسسه های حقوقی و مهاجرتی کلاهبردار در شیراز، اصفهان، ارومیه، مشهد و تهران تعطیل شده اند. با توجه به اینکه اخذ وکالت از متقاضیان مهاجرت و مشاوره حقوقی، نیاز به پروانه وکالت پایه یک دادگستری دارد در مراجعه به این موسسات حقوقی، حتما پروانه وکالت مدیر موسسه و کارکنان ان را مطالبه بفرمایید و در غیر این صورت از عقد قرارداد با موسسه های حقوقی که مدیران وکارکنان مشاور آن‌ها وکیل نیسند خودداری فرمایید

کاهش مجازات حبس جرم نشر اکاذیب

طلاق توافقی در دو روز

کلاهبرداری موسسات حقوقی بدون حضور وکیل با وعده انجام مراحل طلاق توافقی در دو روز از مصادیق امیدوار کردن مردم به امور واهی و مصداق بارز کلاهبرداری اینترنتی و رایانه‌ای می‌باشد. در صورتی که با این گونه تبلیغ ها فریب خورده اید و مالی از شما برده شده است، می توانید با مراجعه به دادسرای جرایم رایانه‌ای در تهران و دادسرای عمومی در شهرستآن‌ها با طرح شکایت، حقوق خود را احیا کنید.

کلاهبرداری موسسات مهاجرتی خارج از کشور

تاسیس موسسه مشاوره‌ای در اتریش و یا سایبر کشورها هیچ مجوزی جهت قبول پرونده مهاجرتی برای آن‌ها ایجاد نمی کنئد. تبلیغات گسترده این گونه موسسه های مهاجرتی که جایگاهی در ایران ندارند و با همکاری عده ای فریب خورده نسبت به کلاهبرداری و اخذ وجوه من غیر حق اقدام می کنند و با راه اندازی سایت های گوناگون اقدام به کلاهبرداری می کنند، نیز شیوه منحصر به فردی دارد. یکی از این موسسه های حقوقی کلاهبردار که مدیر و مالک ان حتی پروانه وکالت ندارد، با تاسیس سایتی به نام دیگری، اقدام به درج نام دفاتر مهاجرتی در ایران به عنوان بهترین دفتر مهاجرتی و سازمان مهاجرتی در ایران نموده است. با توجه به اینکه گرداننده این موسسه در خارج از ایران به بهانه تحصیل در مقطع دکترای حقوق به سر می برد امکان پیگیری قضایی و دستگیری وی نیز وجود ندارد. در صورت عقد قرارداد با این گونه موسسات حقوقی کلاهبردار از ارعاب و تهدید آن‌ها مبنی بر دریافت باقی مبلغ قردارداد در صورت شکایت، هراسی نداشته باشید. حتی می توانید از سفارت هایی که این اشخاص مدعی همکاری با آن‌ها هستند، نیز استعلام گرفته و نسبت به طرح شکایت از آن‌ها در دادسرای امور بین‌الملل و دادسرای جرایم رایانه‌ای تهران اقدام فرمایید.

وکیل دادسرای ناحیه 20

دفتر وکالت جرایم رایانه‌ای

دفتر وکالت محمد رضا مهری دانش آموخته حقوق جزا و جرم شناسی و بهترین وکیل کیفری، با تشکیل دپارتمان تخصصی حقوق و جرایم سایبری، اقدام به آموزش وکلای متخصص جرایم سایبری در سراسر ایران نموده است. تمامی وکلای همکار گروه وکلای مهر در ایران، دارای تخصص کافی در جرایم سایبری بوده و با توجه به انسجام این گروه های حقوقی در قالب موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، عقد قرارداد فقط با وکیل پایه یک دادگستری و در دفتر مرکزی به صورت حضوری و یا آنلاین صورت پذیرفته و پس از ان پرونده با تنظیم شکایت توسط تیم تخصصی وکلای سایبری به شهرستان مربوط و تحت نظر مستقیم محمدرضا مهری ارجاع و پیگیری می‌شود. جهت اخذ مشاوره حقوقی در جرایم سایبری، جرایم پزشکی، جرایم مرتبط با منافی عقت، جرایم اقتصادی و قاچاق کالا و ارز و همچنین جرایم مالی با گروه وکلای مهر تماس بگیرید.

دپارتمان تخصصی حقوق و جرایم سایبری گروه وکلای مهر

5/5 - (23 امتیاز)

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *