دفتر وکالت مجازی

دفتر وکالت مجازی

دفتر وکالت مجازی


امروز با موضوع دفتر وکالت مجازی با شما مخاطبان گرامی همراه هستیم.

دفتر وکالت مجازی جایگزینی مدرن برای دفتر وکالت امروزی است و شما را از صرف هزینه و زمان زیاد برای رفتن به دفتر وکالت، پیدا کردن جای پارک خودرو در کلان شهر ها و …..بی نیاز می کند.

موسسه حقوقی مهرپارسیان در راستای برداشتن گامی دیگر به سوی عدالت خدمات ذیل را به صورت آنلاین ارایه می‌نماید.

  • ارایه مشاوره حقوقی
  • قبول وکالت در دعاوی و پرونده‌ها
  • تنظیم شکواییه و لوایح کیفری
  • تنظیم دادخواست، اظهارنامه و لوایح حقوقی
  • اخذ کد رهگیری دادخواست و اظهارنامه (ثبت مقدماتی از درگاه خدمات قضایی)

در این مقاله به پاسخ چند پرسش پر تکرار مخاطبان پرداختیم

نکات مهم دفتر وکالت مجازی

با چک بدون تاریخ چه کنیم؟

چجوری وکالت بلاعزل را باطل کنیم؟

نحوه دریافت مشاوره حقوقی آنلاین رایگان چگونه است؟

نمونه سوالات

ماشینی را به آشنا فروختم مبایعه نامه پیشش موند.

با توجه به اینکه خودرو در رهن شرکت ارایه کننده خودرو بود، اول یک وکالت کاری به برادر طرف و بعد یک وکالت فروش بلاعزل به یکی از دوستاش دادم،تا الان هیچکدوم از چک هایی را که به نام من کشیده شده پاس نکرده و شرکت ارایه کننده خودرو علیه من طرح دعوی کرده است،من چجوری وکالت را فسخ کنم یا ماشین را برگردانم؟

وکالت بلاعزل قابل فسخ نیست و تنها با فوت و حجر طرفین اعتبار خود را از دست می‌دهد.

از طرفی وکالتی که شما به شخص داده اید به معنی پرداخت وجه چک‌هایی که شما به شرکت خودرو داده اید نبوده و در مقابل شرکت خودرو شما مسئول وصول وجه چک‌ها هستید.

وکیل طلاق بابل

اما چنانچه با استناد به شهادت شهود اثبات نمایید که پرداخت وجه چک‌ها به عهده خریدار بوده می‌توانید از ایشان مطالبه نمایید.

چه راه هایی برای فسخ وکالت بلا عزل وجود دارد؟

وکالت بلاعزل قابل فسخ نبوده و تنها با فوت و حجر طرفین اعتبار خود را از دست می‌دهد ولیکن چنانچه در وکالتنامه ضم وکیل را از خود سلب نکرده اید می‌توانید ضم وکیل کرده و انجام مورد وکالت را مجتمعا و به اتفاق وکالت دهید و طی اظهارنامه‌ای نیز این مورد را به وکیل اول اطلاع دهید.

نظر اداره حقوقی در این خصوص چیست؟

نظر اداره حقوقی بر این است اگر مالکی برای فروش ملک خود به کسی وکالت بلاعزل داده و بعدا وکیل دیگری را هم برای همان کار تعیین و وی را به وکیل اول ضمیمه نموده که مورد وکالت را مجتمعاً انجام دهند متعاقب آن شخص دیگر را هم تعیین نماید که وکیل مذکور در انجام مورد وکالت بایستی نظر شخص سوم را هم اخذ و موافقت او را هم کسب نماید و آنگاه اقدام به وکالت شود، انجام این امر و قید آن در سند رسمی‌مخالفتی با قوانین موجود ندارد و عملی است در حدود قانون و دارای اعتبار قانونی است.

آثار قانونی به وکالتنامه پیرو و ضم یا تعیین شخص سوم به عنوان امین مترتب خواهد بود و اگر وکیل نخستین، مستقلا ملک مورد وکالت را به بیع قطعی به ثالثی رسما انتقال دهد و از ضم وکیل دوم و تعیین شخص سومی‌(دیگری) که بایستی اعمال او را تصویب و تأیید نماید، اطلاع نداشته باشد بیع انجام شده توسط وکیل نخستین با توجه به ماده 680 قانون مدنی صحیح و قانونی است.

نمونه رای ابطال سند انتقالی بانک

ولی اگر با وجود اطلاع از آن چه گذشت اقدام به فروش به تنهایی و به استقلال نموده باشد بیع انجام شده غیرنافذ بوده و در صورتی که مالک تنفیذ نماید، صحیح و الا باطل خواهد بود.

تاریخ گذاشتن روی چک بدون تاریخ چه حکمی دارد؟

اگر چکی بدون تاریخ صادر شده و دارنده آن درهنگام مراجعه به بانک برای وصول وجه آن با فقدان یا کسر موجودی مواجه گردد نمی‌تواند صادر کننده چک را از طریق مراجعه به محاکم کیفری به اتهام صدور چک بلامحل تحت تعقیب قراردهد در اینگونه موارد معمولا دارنده تاریخ مراجعه به بانک را روی چک درج کرده و جهت دریافت وجه به بانک مراجعه می‌نماید

حال سوال این است که آیا این عمل می‌تواند به عنوان جعل دارنده چک را تحت پیگیرد قرار دهد یا دادن چک بدون تاریخ از طرف صادر کننده به معنای دادن اختیار تعیین تاریخ به دارنده چک است؟

طبق نظریه اداره کل حقوقی ،چنانچه شخص چک بدون تاریخ و سفید به دیگری دهد عرفا به معنای آن است که اختیار گذاشتن تاریخ را به دارنده داده است که هروقت تمایل داشته باشد بر روی آن تاریخ گذاشته و به بانک مراجعه نماید و وجه آنرا دریافت کند مگر اینکه خلاف این امر ثابت شود و لذا گذاشتن تاریخ از ناحیه دارنده جعل و الحاق به شمار نمی‌آید و جرم نیست.

دفتر وکیل مجازی در تهران

قبول وکالت در پرونده‌های دیوانعالی کشور.

مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، توسط وکلای متخصص امکان پذیر است.

مشاور حقوق بانکی

موسسه حقوقی مهر پارسیان تحت نظر دفتر وکالت محمدرضا مهری و مسعود تیموری هیچ شعبه دیگری در تهران ندارد.

تبلیغات دفتر وکیل همکار موسسه حقوقی مهر پارسیان مورد تایید این دفتر نیست.

جهت هماهنگی از روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با دفتر وکالت محمدرضا مهری و مسعود تیموری وکلای پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی تماس بگیرید.

شماره تلفن دفتر وکیل مجازی

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

شماره موبایل وکیل آنلاین مجازی جهت مشاوره حقوقی رایگان

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

09120067669

تماس آنلاین در تمامی ساعات شبانه روز با دفتر حقوقی محمدرضا مهری از طریق شماره موبایل های اعلامی امکان پذیر است.

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *