دفتر وکالت هفت حوض

دفتر وکالت هفت حوض

دفتر وکالت هفت حوض


با معرفی دفتر وکالت هفت حوض همراه شما عزیزان هستیم.

میدان نبوت (نام پیشین: میدان هفت‌حوض) یکی از بزرگترین میدان‌ها ی شرقی تهران است. این میدان در قسمت جنوبی محله نارمک تهران و در منطقه ۸ شهرداری تهران قرار دارد و حالت مرکزی و همچنین تجاری در این محله دارد

میدان هفت حوض، حدفاصل خیابان بهمن شرقی و مهران­پور، خیابان مدائن، چمن غربی و شرقی و خیابان سروان بختیاری واقع شده است.

متروی سرسبز یکی از بهترین گزینه­‌های دسترسی به این میدان می باشد که پس از طی مسیر کوتاهی از خیابان آیت می توان به میدان هفت حوض رسید. همچنین ایستگاه بی آر تی در خط مترو علم و صنعت به خاوران در ضلع جنوبی آن قرار دارد

دفتر وکالت چیست و هدف دفتر وکالت چیست؟

هدف از نهاد دفتر وکالت بدون تردید، کمک به اجرای صحیح عدالت است.
مقصود از عدالت هم به نوبه خود پاسخگویی به یک نیاز فطری و اجتماعی انسان ها در جهت تامین منفعت عامه است.
تأمین این مصلحت هم، بنا به طبع جامع آن ، بصورت فردی و انتزاعی میسر نیست.
از این رو، نقش دفتر وکالت را در این میان باید در یک نگاه جمعی به عملکرد دستگاه قضایی در پرتو واقعیات حاکم بر تشخیص حق و باطل نگریست.

الزام به تنظیم سند رسمی اجاره

دفتر وکالت هفت حوض

آیا می دانید مالیــات بــر ارث وجوه نقد در حساب های بانکی چه میزان است؟

🔸🔸 مالیــات بــر ارث حساب های بانکی برای متوفیان از سال ۹۵ به بعد ۳ درصد می باشد. یعنی ۳ درصد کل وجوه حساب بانکی؛ به عبارتی حساب ها و سپردهای بانکی از سال ۹۵ تا کنون از هیچ معافیت مالیاتی بهره مند نیستن و از کل سپرده ۳ درصد به عنوان مالیات لحاظ میشود.

🔸🔸 البته این نرخ برای وجوه در بانک ها و موسسات غیر بانکی مجاز بوده و در سایر موارد نرخ متعلقه ۱۰ درصد از وجوه می باشد.

تغییر سن شناسنامه

✅چکیده:
صاحب شناسنامه تنها یک‌بار در طول عمر و درصورتی‌که اختلاف سن واقعی با سن مندرج در اسناد سجلی به تشخیص کمیسیون مربوطه مستقر در ثبت‌احوال بیش از پنج سال باشد می‌تواند سن خود را اصلاح نماید.

🔸مستندات:
ماده‌ واحده قانون حفظ اعتبار اسناد سجلی و جلوگیری از تزلزل آن‌ها مصوب ۲/۱۱/۶۷

🔸تاریخ رای نهایی:
۱۳۹۳/۰۷/۱۹

🔸 شماره رای نهایی: ۹۳۰۹۹۷۰۲۲۲۸۰۰۹۳۸

دفتر وکالت هفت حوض

✅رای بدوی  کم کردن سن در شناسنامه

در خصوص دادخواست خواهان خانم ف.ن. به‌طرفیت خوانده اداره ثبت‌احوال بخواسته ابطال شناسنامه به شماره … و تغییر تاریخ تولدش از ۲۰/۸/۵۱ به ۲۰/۸/۱۳۵۵، دادگاه خواهان توضیح داده است که در تاریخ ۲۰/۸/۵۵ متولدشده والدینش به جهت عدم آگاهی شناسنامه وی را با تاریخ تولد ۲۰/۸/۵۱ اخذ نموده‌اند خوانده در دفاع اعلام داشته با عنایت به اینکه والدین خواهان در تاریخ ۲۲/۱۰/۵۳ به اداره ثبت‌احوال مراجعه و با ارائه مدارک و تعرفه شهود نسبت به اخذ شناسنامه با تاریخ تولد ۲۰/۸/۵۱ جهت فرزندشان نموده‌اند و سند مزبور بدون وقوع اشتباهی نزد مأمورین رسمی و صلاحیت‌دار تنظیم‌شده است.

بیمارستان مصطفی خمینی

شیوه اعتراض به احکام مالیاتی

دادگاه نظر به اینکه خواهان تعلق شناسنامه به خود را پذیرفته است و دلیلی بر ابطال آن اقامه و ابراز نداشته است و از طرفی تغییر تاریخ تولد اشخاص مطابق ماده‌واحده قانون حفظ اعتبار اسناد سجلی و جلوگیری از تزلزل آن‌ها مصوب ۲/۱۱/۶۷ ممنوع است و صاحب شناسنامه تنها یک‌بار در طول عمر و درصورتی‌که اختلاف سن واقعی با سن مندرج در اسناد سجلی به تشخیص کمیسیون مربوطه مستقر در ثبت‌احوال بیش از پنج سال باشد می‌تواند سن خود را اصلاح نماید.

بنا علی‌هذا دعوی خواهان را غیر وارد تشخیص، مستنداً به قانون مرقوم حکم به بطلان دعوی خواهان صادر و اعلام می‌نماید. رأی صادره ظرف مدت ۲۰ روز پس از ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی در دادگاه تجدیدنظر استان تهران است.

🔹رئیس شعبه اول دادگاه عمومی حقوقی شهرستان قدس

✅استثنائات الزام موجر به تمدید قراردادهای اجاره مسکن ابلاغ شد

🔸موارد استثنا در الزام موجران به تمدید قراردادهای اجاره اماکن مسکونی که خرداد ماه امسال در ستاد ملی مبارزه با کرونا به تصویب رسیده بود، برای اجرا به وزیر کشور ابلاغ شد.

🔸 موارد مستثنی از مصوبه جلسه ۲۶ ستاد ملی مقابله با کرونا در مورد قراردادهای اجاره اماکن مسکونی شامل سه مورد است:

۱. چنانچه مالک به منظور تخریب واحد مسکونی و احداث ساختمان جدید، پروانه ساختمانی اخذ کرده باشد.
۲. چنانچه مستأجر تا یکماه پس از تمدید قرارداد اجاره جدید، مابه‌التفاوت مال الاجاره رابه موجر پرداخت نکرده باشد.
۳. چنانچه به تشخیص مرجع صالح رسیدگی کننده، نیاز مالک (موجر) به دلیل ازدواج اولاد ذکور وی به ملک مسکونی مورد اجاره احراز شود.

دفتر وکالت هفت حوض

اعتراض شخص ثالث اجرایی

✅ چکیده:
اعتراض شخص ثالث اجرایی نسبت به توقیف مال بر اساس مبایعه ­نامه عادی با توجه به مواد ۲۲-۴۶-۴۷ و ۴۸ قانون ثبت محکوم به بطلان است.

تجدید نظر خواهی خارج از موعد

🔹تاریخ رای نهایی:
۱۳۹۱/۰۶/۲۶
🔹شماره رای نهایی: ۹۱۰۹۹۷۰۲۲۱۳۰۰۷۸۷

وکیل ابطال سند رسمی

✅رای بدوی

دادخواست خانم (م. ع.‌ ز. د.) با وکالت آقای (و. ب. ف.) به طرفیت خانم (م. الف.) و آقای (ع. ر. ‌پ. الف) با وکالت آقای (ب. ن.) از خوانده ردیف دوم مبنی بر اعتراض ثالث اجرایی نسبت به توقیف پلاک شماره ۲۱/۳۳۵۲ بخش ۳ تهران مخلص اظهارات وکیل معترض ثالث این است که موکل وی سه­دانگ مشاعی پلاک مذکور را در تاریخ ۳۰/۷/۸۷ از خوانده ردیف دوم خریداری نموده است؛ به نظر دادگاه با توجه به مدلول ماده ۲۲ قانون ثبت و نظر به اینکه برابر استعلام از اداره ثبت مربوطه که حکایت دارد پلاک متنازعٌ‌فیه به نام خوانده ردیف دوم است و مبایعه‌نامه عادی نمی‌تواند با سند رسمی معارضه کند اعتراض معترض ثالث غیر وارد تشخیص و محکوم به رد اعلام می­شود.

رأی صادره حضوری و ظرف ۲۰ روز قابل تجدید­‌نظرخواهی در مرجع محترم تجدیدنظر استان تهران است.
🔹رئیس شعبه ۲۷۷ دادگاه خانواده تهران

دفتر وکالت هفت حوض

✅رای دادگاه تجدید نظر

تجدیدنظرخواهی خانم (م. ع. ز.) به طرفیت خانم (م. الف.) و آقای (ع. ر. پ. الف) نسبت به دادنامه شماره ۴۸۴ مورخ ۲۲/۱۲/۹۰ صادره ازشعبه ۱۳دادگاه عمومی حقوقی تهران که براساس آن، حکم به رد اعتراض ثالث به عملیات اجرایی صادر شده است دادگاه باتوجه به محتویات پرونده نظربه اینکه ملاک نقل و انتقال در اموال غیرمنقول حسب مواد ۲۲، ۴۶، ۴۷ و ۴۸ قانون ثبت اسناد و املاک کشور انتقال در دفتر املاک ثبتی است و تا زمانی که به طُرقِ قانونی مذکور نقل و انتقال صورت نگیرد، نمی­تواند در محاکم مورد استناد قرار گیرد،

دادسرای ناحیه 5 صادقیه تهران

دعاوی علیه سازمان امور مالیاتی

بنابراین تجدید نظرخواهی ­وارد ­­نمی­باشد ­زیرا ­دادنامه تجدید نظرخواسته براساس محتویات پرونده و دلایل و مدارک ابرازی صحیحاً و مطابق مقررات ­قانونی­ و خالی از هر گونه اشکال صادر شده و تجدیدنظرخواه دراین مرحله از رسیدگی دلیل یا مدرک قانع کننده و محکمه­پسندی که نقض و بی­اعتباری دادنامۀ تجدیدنظرخواسته را ایجاب نماید ابراز ننموده و لایحۀ اعتراضیه متضمن جهت موجّه نیست و تجدیدنظر خواهی با هیچ­یک از شقوق ماده ۳۴۸ قانون آیین دادرسی مدنی، مطابقت ندارد.

لذا دادگاه ادعای تجدیدنظرخواه را وارد و محمول بر صحّت تشخیص نداده و دادنامه مورد اعتراض را منطبق با مقررات و اصول دادرسی می ­داند مـستنداً به ماده ۳۵۸ قانون آیین دادرسی مدنی، ضمن رد درخواست تجدید نظرخواهی دادنامه تجـدیـد نـظـرخواستـه را عیـناً تـأیـیـد مـی ­نـمـایـد.

رأی صادره قطعی است.

🔹مستشاران ­شعبه ۱۳ ­دادگاه ­تجدیدنظر استان ­تهران

✅تمام دارندگان کارت خوان مودی مالیاتی می شوند

اقتصاد نیوز: بانک مرکزی اعلام کرد بر اساس زمان‌بندی که با سازمان امور مالیاتی انجام شده در حال برنامه‌ریزی است تا تمام دارندگان دستگاه های کارت خوان مودی مالیاتی محسوب شوند.

مهران محرمیان، معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی درباره ساماندهی دستگاه‌های پذیرندگی گفت: هر ابزار پذیرشی که در اختیار پذیرنده قرار می‌گیرد، دارای شناسه یکتاست و اطلاعات آن در شبکه جمع پرداخت کشور وجود دارد. اما مسأله این است که اطلاعات شبکه بانکی و پرداخت کشور نزد ما با داده‌های سازمان امور مالیاتی همخوانی نداشته و قابل انطباق نیست. اما ضروری است، اطلاعات این دو پایگاه داده با یکدیگر کنترل شود که البته این امر محقق شده و پس از آن متوجه می‌شویم چه تعداد کسانی مودی مالیاتی نیستند. چراکه بر اساس قانون، تمام کسانی که دارای دستگاه کارت‌خوان هستند، مودی مالیاتی محسوب می‌شوند.

راهنمای انتخاب وکیل گمرک

بهترین وکیل مالیاتی تهران

وی درخصوص برخی شبهات وارده مبنی بر بی‌هویت بودن برخی از پذیرنده‌ها گفت: این امر صحیح نیست. بلکه همانطور که اشاره شد، تعداد زیادی از پذیرنده‌ها مودی مالیاتی نیستند و بر اساس زمان‌بندی که با همکاری سازمان امور مالیاتی در حال برنامه‌ریزی آن هستیم، این افراد مودی مالیاتی محسوب خواهند شد.

تلفن های ثابت دفتر وکالت هفت حوض

۰۲۱۸۸۶۶۳۹۲۵
۰۲۱۸۸۶۶۳۹۲۶
۰۲۱۸۸۶۶۳۹۲۷

شماره موبایل وکیل پایه یک تهران

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۱
۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۲
۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۳

شماره واتس آپ جهت ارسال پیام تعیین وقت با وکیل با تجربه شرق تهران

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۴
۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵
۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۹

پس از ارسال پیام حداکثر ظرف ۲۴ ساعت وقت مشاوره با برترین وکلای ایران تعیین خواهد شد.
دفتر وکالت وکیل آنلاین در شرق تهران

دفتر وکالت مجازی وکیل آنلاین در ایران خدمات زیر را ارائه خواهد نمود.
ارائه منظم اطلاعات و مشاوره حقوقی رایگان صرفا از طریق درج مقالات علمی حقوقی.
امکان مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در همه ساعات شبانه روز.
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی پس از تعیین وقت قبلی.
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل.
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران.
خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی.
معرفی بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر.

چگونگی ابطال شناسنامه

معرفی بهترین وکیل اعاده دادرسی کیفری و حقوقی در تهران
معرفی بهترین وکیل دعاوی بانکی و پولی.
معرفی بهترین وکیل ملکی.
معرفی بهترین وکیل قراردادهای مشارکت در ساخت.
معرفی بهترین وکیل دادسرای جرایم امنیت اخلاقی، اقتصادی و پولشویی
نشانی بهترین وکیل محدوده هفت حوض تهران
دفتر وکالت هفت حوض

تهران- میدان ونک- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک ۱۴- طبقه ۴- واحد۹.

۵/۵ - (۳۹ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *