دفتر وکیل محدوده میرداماد

دفتر وکیل محدوده میرداماد

دفتر وکیل محدوده میرداماد


امروز با بررسی موضوع معرفی دفتر وکیل محدوده میرداماد با شما خواهیم بود.

سایت کانون وکلای دادگستری مرکز، یکی از مراجع استعلام مشخصات و نشانی دفتر وکیل محدوده میرداماد و سایر نقاطی است که زیر مجموعه این کانون می باشند.

سایت موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان و همچنین گروه وکلای مهر ایران، به عنوان یکی از برترین موسسات حقوقی ایران که از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، موفق به دریافت نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره شده و در سیستم ساماندهی وزارت ارشاد نیز مورد تایید قرار گرفته است، یکی دیگر از مراجع استعلام دفتر وکیل محدوده میرداماد است.

اهمیت بلوار میرداماد تهران که وصل کننده خیابان ولیعصر به خیابان شریعتی تهران می باشد و قرار گرفتن ساختمان مرکزی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکتهای بسیار تجاری و مراکز تجاری در این بلوار و همچنین وجود یکی از مهم ترین ایستگاههای مترو، می باشد.

در ادامه به معرفی دفتر وکیل محدوده میرداماد خواهیم پرداخت و به تعدای از سوالات کاربران پاسخ می دهیم.

نکات مهم در معرفی دفتر وکیل محدوده میرداماد

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جستجوی دفتر وکیل محدوده میرداماد چگونه انجام می شود؟

خدمات گروه وکلای مهر تهران در معرفی دفتر وکیل محدوده میرداماد چیست؟

برای شکایت از جرایم پزشکی محدوده میرداماد به کدام دادسرای تهران مراجعه کنیم؟

وکیل پایه یک دادگستری ازگل

در صورت پلمپ غیر قانونی محل شرکت در میرداماد مرجع رسمی شکایت کدام دادسرا است؟

[/stextbox]

 

مرجع شکایت از پزشک در میرداماد

با توجه به اینکه بسیاری از پزشکان و مراکز جراحی سرپایی که به امور مربوط به جراحی زیبایی و پلاستیک و همچنین عمل زیبایی بینی می پردازند در محدوده بلوار میردماد وجود دارند، بحث شکایت از پزشک جراحی زیبایی بینی در میرداماد مورد سوال کاربران عزیز قرار گرفته است.

عزیزان توجه داشته باشند که تنها مرجع شکایت از جرایم پزشکی، شکایت از پزشک در تهران و محدوده میرداماد، شکایت از قصور و تقصیر پزشکی در صلاحیت دادسرای جرایم پزشکی تهران قرار دارد.

پس از طرح شکایت در دادسرای جرایم پزشکی تهران، موضوع به کمیسیون پزشکی قانونی ارجاع می شود و با واریز هزینه کمیسیون پزشکی قانونی توسط شاکی، با تعیین نوبت، طرفین به کمیسیون دعوت می شوند و در صورت اثبات تقصیر یا قصور پزشکی موضوع به دادسرا اعلام می شود تا پزشک متخلف تحت تعقیب کیفری قرار گیرد، برای اطلاع از نحوه شکایت از پزشک زیبایی به موضوع همین مقاله در سایت وکلای مهر مراجعه فرمایید.

در صورت پلمپ غیر مجاز شرکت توسط شهرداری به کدام دادسرا مراجعه کنیم؟

شکایت از ماورین شهرداری در موضوعات کیفری مانند پلمپ غیر قانونی اماکن، و یا تخریب توسط مامورین شهرداری و مدیران شهرداری، صرفا لازم است به داسرای ویژه رسیدگی به جرایم شهرداری ها در میدان منیریه تهران مراجعه کنید.

با طرح شکایت از ماموران شهرداری و ارائه دلایل و مستندات، احضار مامورین متخلف توسط مقام قضایی، گاهی از سوی کلانتری نیز انجام می شود.

موسسه حقوقی محدوده قلهک

دفتر وکیل محدوده میرداماد

در صورتی که نیاز به خدمات دفتر وکیل محدوده میرداماد دارید، با موسسه حقوقی و داوری مهر پارسیان تماس بگیرید تا پس از مشاوره اولیه با کارشناسان و وکلای خبره ما، دفتر وکیل محدوده میرداماد به عزیزان معرفی شود.

گروه وکلای مهر با داشتن دپارتمان حقوق مهاجرت و بین الملل و همکاری بهترین وکیل مهاجرت محدوده میرداماد، بهترین وکیل کیفری محدوده میرداماد و بهترین وکیل خانواده محدوده میرداماد، آماده ارائه خدمات مشاوره حقوقی و معرفی وکیل به عزیزان را دارد.

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

شماره تماس دفتر وکیل محدوده میرداماد

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

۵/۵ - (۴ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *