وکیل کلاهبرداری در غرب تهران

وکیل کلاهبرداری در غرب تهران

وکیل کلاهبرداری در غرب تهران


امروز با موضوع معرفی وکیل کلاهبرداری در غرب تهران با شما هستیم.

بخش زیادی از جمعیت مهاجر تهران در غرب تهران ساکن شده اند و ساخت و ساز آپارتمان در مناطق ۵، ۲۱ و ۲۲ تهران که با هزینه های کمتری انجام شده بود، باعث رونق بازار مسکن در غرب تهران شده است.

یکی از عمده ترین پرونده های قضایی در غرب تهران، کلاهبرداری از طریق پیش فروش آپارتمان و همچنین فروش مال غیر در واگذاری آپارتمانهای ساخته نشده به چندین مشتری می باشد.

موسسه حقوقی بین المللی و داوری طلیعه عدالت و مهر پارسیان و دفتر وکالت محمدرضا مهری به عنوان بهترین وکیل ملکی در تهران و وکیل متخصص پرونده های کلاهبرداری در غرب تهران، معرفی وکیل کلاهبرداری در غرب تهران را موضوع این نوشتار قرار داده است و با بررسی مهم ترین پرونده های کلاهبرداری در غرب تهران، موضوع را دادمه خواهیم داد.

نکات مهم در موضوع معرفی وکیل کلاهبرداری در غرب تهران

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای سپردن پروند به وکیل کلاهبرداری در غرب تهران چه اقداماتی لازم است؟

جستجوی معرفی وکیل کلاهبرداری در غرب تهران چگونه انجام می شود؟

مهم ترین پرونده های کلاهبرداری در غرب تهران کدام است؟

وکیل در یوسف آباد | دفتر وکیل در یوسف آباد

برای پیشگیری از کلاهبرداری ملکی در غرب تهران چه باید کرد؟

[/stextbox]

 

مهم ترین پرونده های کلاهبرداری در غرب تهران

کلاهبرداری از طریق پیش فروش آپارتمان

با توجه به اینکه غرب تهران تا بیست سال قبل، بیشتر زمین های خالی از سکنه را تشکیل می داد، بنابراین هزینه خرید زمین و ساخت و ساز در غرب تهران نسبت به سایر مناطق کمتر بود و اشتیاق سازندگان و سرمایه گذاران ملکی در غرب تهران باعث توسعه ساختمان گردید.

در این بین عده ای سودجو، با پیش فروش کردن ساختمان های نیمه ساخته و یا بعضا شروع به ساخت نشده، مبالغی از مشتریان کلاهبرداری نمودند.

کار تا جایی پیش رفت که قانون پیش فروش آپارتمان و آیین نامه اجرایی آن، پیش فروش آپارتمان و ساختمان را بدون سند رسمی و ثبت در دفتر اسناد رسمی، ممنوع اعلام کرد و شرایط سختی برای پیش فروش آپارتمان در نظر گرفت، اما همچنان شاهد کلاهبرداری از طریق پیش فروش ساختمان در مناطق غربی تهران هستیم.

برای پیشگیری از کلاهبرداری ملکی در غرب تهران، بهترین راه مشاوره با وکیل کلاهبرداری در غرب تهران می باشد که می توان حتی به صورت مشاوره حقوقی غیر حضوری و آنلاین هم صورت گیرد.

کلاهبرداری از طریق سایت های خرید و فروش اینترنتی

اخیرا افرادی با قرار دادن آگهای های خرید و فروش در سایت های دیوار و شیپور، اقدام به کلاهبرداری از متقاضیان خرید کالا و یا دریافت خدمات نموده اند.

با این روش جدید کلاهبرداری، تصویری غیر واقعی از کالا در سایت قرار داده می شود و معمولا با قیمیت معادل ۵۰ درصد قیمت واقعی، با فریب مشتری اقدام به اعلام شماره کارت شخص دیگری که فروشنده کالای دیگری است نموده و پس از واریز وجه و دریافت کالای خریداری شده، اقدام به امحاء سیم کارت که معمولا اعتباری و ثبت نشده است می نمایند.

وکیل ملک بابلسر

البته متهمان کلاهبرداری از طریق خرید و فروش کالا در فضای مجازی، توسط پلیس فتا دستگیر شده اند.

کلاهبرداری از طریق سایت های همسریابی و صیغه

تعدادی از سایت های همسریابی و ازدواج موقت، با معرفی غیرواقعی بانوان برای صیغه و ازدواج موقت و با ارائه آدرس در مناطق غربی تهران، از متقاضیان معرفی همسر صیغه ای، مبالغی از ۵۰۰ تا یک میلیون تومان کلاهبردرای نموده اند.

قبل از عضویت در سایت های همسریابی از اصالت این سایت ها و داشتن مجوز قانونی مطمئن شوید و یا با وکیل کلاهبرداری در غرب تهران مشاوره فرمایید.

معرفی وکیل کلاهبرداری در غرب تهران

موسسه حقوقی مهر پارسیان هیچ شعبه و یا دفتر نمایندگی در هیچ نقطه ای از تهران ندارد و دفتر وکالت محمدرضا مهری به عنوان بهترین وکیل کیفری و کلاهبرداری تهران، آماده ارائه مشاوره حقوقی و نحوه شکایت از اتهام کلاهبرداری در دادسراهای تهران می باشد.

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

شماره تماس دفتر وکیل کلاهبرداری در غرب تهران

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

شماره تلفن همراه وکیل کلاهبرداری در غرب تهران

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *