وکیل در قیطریه

وکیل در قیطریه

وکیل در قیطریه


امروز با معرفی وکیل در قیطریه با شما خواهیم بود.

پارک قیطریه که یکی از بزرگترین جنگل های طبیعی شمال تهران محسوب می شود و همچنین بخشی از شکارگاههای سلطنتی زمان قاجار محسوب می شود، مشخصه اصلی محله قیطریه تهران است.

برگزاری نماز عید فطر در تپه های قیطریه نقطه عطفی در تاریخ معاصر ایران است که در این مقال به آن نخواهیم پرداخت.

قرار گرفتن محله قیطریه تهران در بخشی از منطقه 1 و 3 تهران، مهاجر پذیر بودن محله قیطریه که توسط اقوام مهاجر از بروجرد به تهران تشکیل شده است، وجود بافت سنتی در محله قیطریه تهران، باعث اهمیت این منطقه مرفه نشین و شمالی تهران شده است.

موسسه حقوقی بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، به دنبال درخواست بسیاری از عزیزان و کاربران شبکه های اجتماعی جهت معرفی وکیل در قیطریه، بر آن شدیم تا ضمن معرفی وکیل در قیطریه، به بررسی مراجع قضایی مرتبط با محدوده قیطریه بپردازیم.

نکات مهم در معرفی وکیل در قیطریه

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای یافتن بهترین وکیل دادگستری در قیطریه چه باید کرد؟

دادگاه خانواده محدوده قیطریه تهران کدام مجتمع قضایی است؟

برای شکایت از پزشک و شکایت از جرایم رایانه ای در قیطریه به کدام دادسرا مراجعه کنیم؟

[/stextbox]

 

معرفی دادگاه خانواده محدوده قیطریه

با توجه به اینکه رسیدگی به دعاوی خانواده در مناطق 1 و 3 تهران در مجتمع قضایی خانواده 2 ونک که اخیرا به بلوار عدالت در ولنجک تهران منتقل شده است، و با توجه به مقدمه ای که آوردیم، دادگاه خانواده قیطریه تهران، مجتمع قضایی خانواده 2 می باشد و برای مراجعه به شواری حل اختلاف ویژه خانواده و نیز به شورای حل اختلاف برای دعاوی در صلاحیت شورای حل اختلاف، باید به منطقه شهرداری و تقسیم بندی مربوطه رجوع کنیم.

کمیسیون عفو و بخشودگی

دادسرای کیفری محدوده قیطریه

در محدوده منطقه 1 تهران، دادسرای ناحیه یک شمیران تهران و در محدوده منطقه 3 دادسرای ناحیه 3 ونک تهران، صلاحیت رسیدگی به جرایم عمومی در این دو منطقه را دارند.

دادسراهای تخصصی تهران مانند، دادسرای انقلاب تهران، دادسرای جرایم رایانه ای تهران، دادسرای جرایم پزشکی تهران، دادسرای رسیدگی به جرایم منافی عفت یا دادسرای ارشاد تهران، دادسرای جرایم اطفال تهران و دادسرای فرهنگ و رسانه به همراه دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم کارکنان دولت، از جمله دادسراهای تخصصی تهران محسوب می شوند که رسیدگی به همه جرایم خاص در مناطق تهران و همچنین قیطریه را به عهده دارند.

برای درخواست صدور حکم حجر، گواهی و حکم رشد یا رسیدگی به درخواست نصب و عزل قیم و امور مربوط به صغار و محجورین نیز دادسرای ویژه سرپرستی و امور محجورین تهران در معیت مجتمع قضایی ویژه امور حسبی صلاحیت رسیدگی دارند.

رسیدگی به جرایم شهرداری ها و زمین خواری در محدوده قیطریه نیز در صلاحیت دادسرای ویژه شهرداری و انفال عمومی صلاحیت رسیدگی دارد.

دادسرای جرایم پولی و بانکی تهران نیز به شکایت های مشتریان بانکها و جرایم پولی و بانکی، به عنوان تنها مرجع رسیدگی به اینگونه جرایم در مناطق تهران را به عهده دارد.

دفتر وکیل در قیطریه

موسسه حقوقی بین المللی و داوری مهر پارسیان با داشتن دپارتمان حقوق مهاجرت و بین الملل و همکاری با بهترین وکیل مهاجرت قیطریه، دپارانمان خانواده و همکاری با بهترین وکیل خانواده در قیطریه، بهترین وکیل ملکی در قیطریه، بهترین وکیل کیفری در قیطریه و بهترین وکیل حقوقی در قیطریه، از طریق دفتر مرکزی گروه وکلای مهر در ونک، آماده ارائه خدمات حقوقی به عزیزان در محدوده قیطریه تهران را دارد.

دادسرای ناحیه 5 صادقیه تهران

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

شماره تماس وکیل در قیطریه

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

09120067665

گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

5/5 - (17 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *