روش‌های مهاجرت به اتریش

روش‌های مهاجرت به اتریش

روش‌های مهاجرت به اتریش


امروز با موضوع روش‌های مهاجرت به اتریش با شما خواهیم بود.

برای مهاجرت به اتریش مانند تمامی کشور‌ها می‌توان از روش‌های سرمایه گذاری،ثبت شرکت،تحصیل در اتریش،ویزای کار اتریش،خرید ملک در اتریش و …… نیز اقدام کرد.

درحال حاظر اتریش یکی از کشور‌های اروپایی که سالانه متقاضیان زیادی را برای اخذ ویزای توریستی و اقامتی دارد.اداره مهاجرت اتریش جهت پذیرفتنن توریست و مهاجران و یا حتی پناهجویان برنامه‌های مهاجرتی یکسیان با سایر کشور‌ها ارائه داده است اما شرایط و میزان سرمایه مورد نیاز جهت اخذ ویزای توریستی و اقامتی اتریش با دیگر کشور‌ها کمی متفاوت است.

برای کسب اطلاعات جامع روش‌های مهاجرت از طریق راه‌ها‌ی ارتباطی با کارشناسان مهاجرتی تماس حاصل نمایید.

 نکات مهم در خصوص روش‌های مهاجرت به اتریش

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

سرمایه گذاری و ثبت شرکت در اتریش چه شرایطی دارد؟

ایا از طریق برنامه تمکن مالی می‌توان به اتریش مهاجرت کرد و اقامت اروپا را دریافت کرد؟

تحصیل در  اتریش چه شرایطی دارد؟

چگونه می‌توان کارت قرمز سفید قرمز اتریش را دریافت کرد؟

[/stextbox]

 

شرایط تحصیل در اتریش

زبان اصلی تحصیل در اتریش زبان آلمانی است و متقاضیان تحصیل در اتریش باید تسلط کامل به زبان آلمانی داشته باشند و مدرک زبان ارائه دهند.با توجه به رشته و دانشگاه انتخابی سطح مورد نیاز زبان متفاوت است.

تمکن مالی اتریش

به طور مثال برای تحصیل در رشته‌های پرشکی در اتریش باید مدرک زبان آلمانیB2  رائه داد. اما دانشجویانی که موفق به دریافت مدرک زبان آلمانی نشده باشند می‌توانند قبل از ورود به دانشگاه دوره‌های زبان‌آموزی در این کشور را بگذرانند و مدرک زبان را دریافت کنند.

جهت قبول پذیرش در دانشگاه‌های پزشکی در اتریش متقاضی باید در آزمون پزشکی ایران پذیرفته شده باشد.

از مهم‌ترین مزیت تحصیل در اتریش می‌توان به رایگان بودن تحصیل در این کشور اشاره کرد و همچنین اینکه دانشجو از تحصیلات با بالاترین سطح کیفی برخوردار می‌شود اشاره کرد.

مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه‌های اتریش

مدارک شناسایی ترجمه شده

گواهی عدم سو پیشینه

گواهی سلامت پزشکی

درصورت سایقه تحصیل در دانشگاه‌های آزاد،پیام نور،علمی کاربردی دانشجو باید از وزارت علوم نامه تایید و نامه عدم منع تحصیل دریافت کنند.

ارائه مدرک تمامی مقاطع تحصیلی ترجمه شده به همراه ریز نمرات

 شرایط ثبت شرکت و سرمایه گذاری در اتریش

ثبت شرکت در اتریش یکی دیگر از راه‌های اخذ اقامت اتریش است اما صرفا ثبت شرکت،سرمایه گذاری و کارآفرینی در اتریش موجب اخذ اقامت دائم نمی‌شود بلکه در صورتی اقامت به متقاضی و اعضای خانواده‌اش تعلق می‌گیرد که بر اساس توجیه نامه اقتصادی ارائه شده و مورد تایید واقع شده توسط دوئلت اتریش عمل کند وبه طور منظم مالیات تعیین شده پرداخت کرده باشد تا تقریبا بعد از ۳ سال کار مداوم در اتریش با رعایت تمام شرایط ذکر شده به متقاضی و به اعضای خانواده فرزندان زیر ۱۸ تعلق می‌گیرد.

ثبت شرکت در اتریش به ۴ دسته کلی تقسیم می‌شود:

گذراندن دوره زبان در کشور اتریش

ثبت شرکت با مسئوولیت محدود

ثبت شرکت با مسئوولیت نامحدود

ثبت نمایندگی یا ثبت شعبه

ثبت شرکت تضامنی

شرایط ثبت هریک از شرکت‌ها به طور میانگین یکسان است و کمی مراحل اداری و قانونی متفاوت است.برای ثبت شرکت در اتریش باید حداقل ۲۵.۰۰۰ یورو سرمایه داشته باشید و از طریق گردش حسایب و تمکن مالی داشتن این مبلغ را اثبات کنید.

نمکن مالی اتریش

مهاجرت به اتریش از طریق برنامه خود حمایتی یا تمکن مالی یکی از راه‌های رایج مهاجرت به اتریش و اخذ اقامت است اما از این روش با رعایت و شرایط و قوانین ارائه شده اقامت تعلق می‌گیرد و در صورت عدم رعایت قوانین ویزای موقت وتقاضی تمدید نخواهد شد.

شرایط اخذ اقامت از طریق تمکن مالی

در این روش منع استخدام وجود دارد و متقاضی باید اثبات کند از طریق حقوقی بازنشستگی دریافتی،سود بانکی،سود سهام،اجاره ملک و مستغلات و یا حتی داشتن شرایط مطلوب اقتصادی در کشور مبدا و یدون نیاز به کار کردن در کشور اتریش می‌تواند تمامی هزینه های زندگی خود و اعضای خانواده‌اش را بر اساس استاندار‌های اعلام شده از سوی دولت اتریش را تامین کند.

به طور میانگین هزینه‌های زندگی متقاضیان متاهل ۳۰۰۰ یورو و به ازای هر فرزند ۵۰۰ یورو و متقاضیان مجرد ۲۰۰۰ یورو در اتریش است.

پوشش بیمه درمانی در اتریش برای خود متقاضی و اعضای خانوداه و متقاضی متعهد شود که در صورت یرزو هرگونه بیماری و مشکل توقع هیچ گونه کمک مال از دولت اتریش ندارد.

تامین مسکن که ایرانیان هیچ منعی برای خرید و یا اجاره کردن ملک در اتریش ندارن و باید قرارداد اجاره و یا سند ملکی ارائه دهند.

نیازمندی‌های اتریش

متقاضیان اخذ اقامت از طریق تمکن مالی باید حضور دائم به مدت ۵ یا ۶ سال داشته باشند که با رعایت شرایط ذکر شده بتوانند برای تمدید ویزای موقت اقدام کنند پس یکی دیگر از شرایط و الزامات اخذ ویزای تمکن مالی اتریش این است که متقاضی تسلط به زبان آلمانی داشته باشد و مدرک زبان آلمانی سطح A1را ارئه دهد.

کارت سفید قرمز سفید

افرادی که قصد کار کردن در اتریش را دارند اما نتوانستند از کشور مبدا پیشنهاد کاری از طرف کارفرما دریافت کنند می‌توانند با ویزای جست و جوی کار به اتریش سفر کنند و به مدت ۶ ماه به دنبال کار بگردند و از کافرما پیشنهاد کاری و یا قرار داد کاری دریافت کنند و در صورت تایید اداره کار و امور اجتماعی اتریش متقاضی کار در اتریش کارت اقامت اتریش و یا به اصطلاح کارت سفید قرمز سفید را دریافت می‌کنند.

خدمات موسسه حقوقی مهر پارسیان

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری و حضور گروه وکلای مهر، با همکاری وکلا و موسسات مهاجرتی بین‌المللی در سراسر دنیا، آماده ارایه مشاوره تخصصی و حقوقی در زمینه مهاجرت به اتریش از طریق اخذ ویزای کار،ثبت شرکت، سرمایه گذاری، ازدواج در اتریش،ادامه تحصیل در اتریش، مهاجرت به اتریش از طریق تمکن مالی و دیگر امور مهاجرتی به همراهان عزیز در سراسر ایران و سایر کشورها می‌باشد.

برای دریافت مشاوره حقوقی مهاجرت با مشاوران و کارشناسان ارشد موسسه حقوقی مهر پارسیان تماس حاصل نمایید.

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

دفتر وکالت و مشاوره حقوقی مهاجرتی محمد رضا مهری 

اقامت تمکن مالی یونان تضمینی

 

[/stextbox]

 

 

 

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *