زبان رسمی مجارستان

زبان رسمی مجارستان

زبان رسمی مجارستان


امروز با موضوع زبان رسمی مجارستان با شما خواهیم بود.

مجارستان در اروپای شرقی قرار دارد و با کشورهایی چون اسلواکی، اتریش، رومانی، اکراین و صربستان همسایه است. پایتخت مجارستان شهر بوداپست، که یکی از زیباترین شهرهای دنیاست، می‌باشد؛ لذا مجارستان در میان برترین مقاصد توریستی اروپا قرار گرفته است. زبان رسمی مجارستان، مجاری است.

دپارتمان مهاجرت و حقوق بین‌الملل طلیعه عدالت و مهر پارسیان مفتخر است، با حضور کارشناسان ارشد حقوق بین‌الملل و مجرب در امر مشاوره حقوقی مهاجرت و حقوق بین‌الملل، آخرین قوانین را در قالب توضیحات کامل در خصوص مهاجرت به مجارستان، به همراهان خود ارایه دهد.

نکات مهم و توضیحات کامل در خصوص زبان رسمی مجارستان

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

زبان رسمی مجارستان چیست؟

چه مراکزی برای یادگیری زبان رسمی مجارستان مناسب هستند؟

موسسه طلیعه عدالت و مهر پارسیان در خصوص مهاجرت به مجارستان چه خدماتی ارایه می‌نماید؟

[/stextbox]

 

زبان رسمی مجارستان

زبان رسمی کشور مجارستان، مجاری است که بخشی از خانواده زبان فینوگرامی محسوب می‌گردد. اگرچه مجارستان در اروپای مرکزی واقع شده، زبان رسمی مجارستان به هیچ یک از زبان‌های رسمی کشورهای همسایه مرتبط نیست.

دادسرای ناحیه 38 تهران کجاست

حدود ۱۰ میلیون نفر در مجارستان و حدود ۵-۴ میلیون نفر در خارج از مجارستان، به زبان مجاری صحبت می‌نمایند. همچنین جمعیت زیادی در رومانی، جمهوری چک، اسلواکی، صربستان، اوکراین، اسراییل، آمریکا و استرالیا به زبان مجاری صحبت می‌کنند.

عده‌ی کمی در مجارستان به زبان انگلیسی مسلط هستند و باید بدانید اغلب مردم تعصب ویژه‌ای نسبت به زبان رسمی مجارستان دارند.

بنابراین اگر شما قصد مهاجرت به مجارستان را دارید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از هر چیز، اقدام به یادگیری زبان رسمی مجارستان نمایید.

یادگیری زبان رسمی مجارستان

اگر قصد یادگیری زبان رسمی مجارستان را داشته باشید، مراکز زیادی هستند که در مجارستان، زبان مجاری را آموزش می‌دهند. مهم‌ترین این مراکز عبارتند از:

موسسه فرهنگی Balassi

این موسسه مجری آموزش زبان رسمی مجارستان در سراسر دنیاست. این موسسه دوره‌های کوتاه مدت و بلند مدت آموزش زبان رسمی مجارستان، برای مثال دوره ۴ هفته‌ای در تعطیلات تابستان و یا کلاس‌های ۳ساعته در روز، را ارایه می‌نماید. موسسه فرهنگی Balassi همچنین دوره‌های طولانی مدت میان‌رشته‌ای برای دانشجویانی که علاقمند به زبان رسمی و فرهنگ مجارستان هستند، ارایه می‌کند.

دانشگاه پچ مجارستان University of Pécs

دانشگاه پچ دوره‌های آموزش زبان رسمی مجارستان را در طول ترم پاییز و بهار خود ارایه می‌نماید. شرکت در دوره‌های تابستان آموزش زبان برای دانشجویان بین‌المللی امتیاز تحصیلی محسوب می‌گردد.

دانشگاه سگد University of Szeged

دانشگاه سگد برای دانشجویانی که قصد تحصیل در مجارستان دارند دوره‌های فشرده آموزش زبان رسمی مجارستان برگزار می‌نماید. این دوره‌ها برای دانشجویانی که علاوه بر زبان رسمی مجارستان به فرهنگ این کشور نیز علاقمند می‌باشند، مناسب است.

مطالبه نفقه فرزند

این دوره‌ی فشرده ۴ هفته‌ای در تابستان برگزار می‌شود و شامل برنامه‌های فرهنگی و همچنین ۶ جلسه کلاس ۹۰ دقیقه‌ای می‌باشد.

دانشگاه اتوش لوراند Eötvös Lóránd University

برای ثبت نام در دوره‌های آموزش زبان رسمی مجارستان در دانشگاه اتوش لوراند، سه انتخاب خواهید داشت:

دوره تابستانه در طول تعطیلات تابستان، دوره فشرده و همچنین دوره‌های عادی در طول سال تحصیلی

دانشگاه دبرسن University of Debrecen

دانشگاه دبرسن علاوه بر دوره‌های معمول آموزش زبان رسمی مجارستان و همچنین فرهنگ مجارستان، دوره‌های تاریخ مجارستان و همچنین تاریخ اروپای مرکزی ارایه می‌نماید.

تحصیل زبان رسمی مجارستان در این مراکز چه مزایایی دارد؟

  • محیط یادگیری بین‌المللی
  • یادگیری و درک موثر زبان
  • گزینه‌های متنوع برای انتخاب دوره آموزش
  • در طول دوره مسکن و غذا توسط این مراکز ارایه می‌شود.

مدارس آموزش زبان رسمی مجارستان

مدارسی که دوره‌های آموزش زبان رسمی مجارستان برگزار می‌نمایند، ضمن اینکه نسبت به باقی مراکز ارزان‌تر هستند، در مواردی تخفیفاتی نیز ارایه می‌دهند. از طرف دیگر، مدارس آموزش زبان برای دانشجویانی که امکان شرکت در دوره‌های طولانی‌مدت را ندارند، انتخاب مناسبی خواهد بود. برخی از این مدارس عبارتند از:

خدمات موسسه طلیعه عدالت و مهر پارسیان در خصوص مهاجرت به مجارستان

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری و حضور گروه وکلای مهر، با همکاری وکلا و موسسات مهاجرتی بین‌المللی در سراسر دنیا، آماده ارایه مشاوره تخصصی و حقوقی در زمینه مهاجرت به مجارستان از طریق تحصیل، ثبت شرکت، اقامت دایم و دیگر امور مهاجرتی به هموطنان عزیز در سراسر ایران و سایر کشورها می‌باشد. برای اخذ مشاوره تخصصی با کارشناسان ارشد در دپارتمان مهاجرت در تماس باشید.

جستجوی وکیل ماده 187
[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای دریافت مشاوره حقوقی مهاجرت با کارشناسان ارشد حقوق بین‌الملل و عضو گروه وکلای مهر، همه روزه از ساعت‌های ۹ الی ۱۹ و پنجشنبه‌ها ۹ الی ۱۵ با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس وکیل مهاجرت به مجارستان

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان پذیر است.

دپارتمان مهاجرت و حقوق بین‌الملل طلیعه عدالت و مهر پارسیان

 

 

[/stextbox]

 

 

 

 

 

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *