شماره وکیل ایرانی در انگلیس

شماره وکیل ایرانی در انگلیس

شماره وکیل ایرانی در انگلیس


 امروز با موضوع شماره وکیل ایرانی در انگلیس با شما خواهیم بود.

این روزها متاسفانه شاهد مراجعه هموطنان عزیزی هستیم که به دنبال شکایت از افراد کلاهبرداری هستند که تحت عنوان ارایه شماره وکیل ایرانی در انگلیس مبالغ هنگفتی را از مردم اخاذی نموده‌اند.

برای جلوگیری از رخ دادن چنین اتفاق‌های ناگوار، لازم دانستیم تا نکاتی در مورد صحت تبلیغات با موضوع شماره وکیل ایرانی در انگلیس و نیز نکات کلی در مورد مهاجرت به انگلیس به شما ارایه دهیم.

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، به واسطه همکاری و ارتباطات گسترده خود با موسسات حقوقی و مهاجرتی در کشورهای مختلف از جمله کانادا، استرالیا، انگلیس و اروپا، میانجی قابل اعتماد و متعهد برای برقراری ارتباط موثر میان شما و وکلای رسمی در سایر کشورها است.

نکاتی مهم در خصوص شماره وکیل ایرانی در انگلیس

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

چگونه می‌توان شماره وکیل ایرانی در انگلیس را جستجو کرد؟

آیا وکیل ایرانی در انگلیس قابل اعتماد است؟

برای حل مشکلات حقوقی خود در انگلیس به چه کسی در ایران می‌توان مراجعه نمود؟

موسسه مهر پارسیان چه راهنمایی‌ها و خدماتی را در مسیر اخذ ویزای انگلیس ارایه می‌دهد؟

دفتر وکالت محمد رضا مهری
[/stextbox]

 

جهت دریافت شماره وکیل ایرانی در انگلیس، مبلغ مشاوره معادل ۱۰۰ پوند را پرداخت نمایید!

لطفا مراقب این تبلیغات دروغین باشید و به هیچ عنوان پول و وقت خود را هدر ندهید. در صورتی که در ایران بوده و نیاز به دریافت مشاوره حقوقی در زمینه امور و مشکلات حقوقی خود از جمله اخذ ویزای انگلستان، تحصیل در انگلستان، سرمایه‌گذاری در انگلستان، ازدواج در انگلستان، طلاق در انگلستان، مطالبه مهریه در انگلستان، حضانت فرزند در انگلستان و غیره پیدا کردید، بهترین و مطمین‌ترین راه مراجعه به دفاتر حقوقی معتبر در ایران است.

شاید تصور کنید که دریافت مشاوره از وکیل ایرانی در انگلیس به واسطه تسلط بیشتر به قوانین به موجب حضورش در انگلیس قابل اعتمادتر است؛ اما شما باید بین بد و بدتر انتخاب نمایید. ممکن است در همین حین عده‌ای از نیاز فوری شما سواستفاده نموده و صرفا پول و وقت شما را هدر دهند.

وکلای تخصصی در دپارتمان حقوق داخلی مهر پارسیان، علاوه بر تسلط کامل بر قوانین ایران، بر قوانین سایر کشورها از جمله انگلیس نیز به دلیل ایجاب نوع شغل آنها اشراف دارند. اگر به دنبال وکیل قابل اعتماد و متعهد هستید، گروه وکلای مهر آماده خدمت‌گذاری به هموطنان عزیز در ایران و سایر کشورها هستند.

اگر مستقیم از طریق وکلای تخصصی در ایران اقدام نمایید، دسترسی بیشتری به وکلا داشته و با سهولت بیشتری امور خود را رتق و فتق می‌کنید. البته در مواردی که نیاز به حضور قطعی وکیلی رسمی در انگلیس باشد، وکلای مهر حتما به شما اطلاع خواهند داد و شما می‌توانید از طریق وکلای مهر پارسیان با وکیل ایرانی در انگلیس در ارتباط بوده و موضوع حقوقی خود را پیگیری نمایید.

پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان

نکاتی چند در خصوص مهاجرت به انگلیس

بعد از انتشار خبر آماری از محبوبترین کشورها برای مهاجران از سوی خبرگزاری ایسنا، کشور انگلستان جزو کشورهای مهاجرپذیر و در رتبه ششم با پذیرش ۳۴ میلیون مهاجر اعلام شد.

افرادی که به انگلستان مهاجرت می‌کنند، اغلب به صورت انفرادی و در برخی موارد به صورت خانوادگی است. خانواده‌های افرادی که در انگلستان مقیم هستند، گاهی تصمیم به گرفتن ویزای توریستی برای دیدار خانواده‌های خود می‌گیرند؛ اما متاسفانه و در حال حاضر با توجه به تغییر شرایط در سفارت‌ها و سختگیری‌ها نسبت به ایرانی‌ها، صدور ویزای دیدار خانواده در انگلیس بسیار سخت و پیچیده شده است.

و اما برای گرفتن ویزای توریستی یا دیدار خانواده انگلستان چه شرایطی باید داشته باشید!

به علت تقاضا و پرسش‌های زیاد در مورد ویزا‌ی توریستی انگلستان تصمیم گرفتیم تا شما را با قوانین این ویزا  بیشتر آشنا کنیم تا از در خواست بی مورد و اتلاف کردن وقت و پول خود پرهیز کنید. به جای صرف هزینه و وقت خود برای یافتن شماره وکیل ایرانی در انگلیس، صرفا با کارشناسان ما در دپارتمان مهاجرت تماس حاصل نموده و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

متاسفانه اخیراً سفارت انگلستان در مورد درخواست‌های متقاضیان ایرانی بسیار سختگیری کرده و از دادن ویزا توریستی به ایرانیان امتناع می‌کند.

ما و یا هیچ وکیل قانونی دیگری نمی‌تواند به شما وعده ویزا بدهد و یا گرفتن ویزا را ضمانت کند. فقط در ایران این شایعه‌ها وجود دارند و برخی از آژانس‌های هواپیمایی و یا افراد سود‌جو که اصلاً با قوانین آشنایی ندارند این وعده‌های بی اساس را می‌دهند و به دروغ تبلیغ ویزای تضمینی می‌کنند.

وکیل حقوقی تخصصی لواسان

چه کسانی می توانند ویزای توریستی انگلستان بگیرند؟

پدر و مادر‌های افراد مقیم انگلستان که شرایط مالی و وابستگی کاری و خانوادگی خوبی در ایران داشته باشند.

افراد بسیار توانمند که سوابق مسافرتی به اروپا و آمریکا را قبلاً داشته‌ا‌ند و همچنین دارای وابستگی‌های خوب شغلی و خانوادگی به ایران می‌باشند.

به طور کلی متقاضیان باید وابستگی‌های مالی و خانوادگی خود در ایران را به اداره مهاجرت اثبات کنند تا آنها از بازگشت متقاضیان به ایران پس از پایان سفرشان اطمینان حاصل کنند.

اگرچه سختگیری‌ها برای صدور ویزاهای توریستی در تمامی کشورها وجود دارد، اما در حال حاضر شرایط صدور ویزای‌ توریستی شنگن و مولتیپل کانادا مساعدتر از انگلستان است.

ما شرمنده شما هستیم اگر نمی‌توانیم به درخواست‌های بی شمار شما پاسخ  دهیم و پرونده شما را قبول کنیم و این فقط به این دلیل است که به وقت و پول شما احترام می‌گذاریم.

وکیل ایرانی مهاجرت به انگلیس در تهران

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری و حضور گروه وکلای مهر، با همکاری وکلا و موسسات مهاجرتی بین‌المللی در سراسر دنیا، آماده ارایه مشاوره تخصصی و حقوقی در زمینه مهاجرت به انگلیس از طریق تحصیل، ثبت شرکت، اقامت دایم انگلیس، ویزای دیدار خانواده و دیگر امور مهاجرتی به هموطنان عزیز در سراسر ایران و سایر کشورها می‌باشد.

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای دریافت مشاوره حقوقی مهاجرت با کارشناسان ارشد حقوق بین‌الملل و عضو گروه وکلای مهر، همه روزه از ساعت‌های ۱۹ الی۹ و پنجشنبه‌ها۱۵ الی۹ با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

وکیل در محمودیه

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان پذیر است.

دپارتمان مهاجرت و حقوق بین‌الملل طلیعه عدالت و مهر پارسیان

[/stextbox]

 

۵/۵ - (۱۱ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *