وکیل مهاجرت نیاوران

وکیل مهاجرت نیاوران

وکیل مهاجرت نیاوران


امروز با موضوع معرفی وکیل مهاجرت نیاوران با شما خواهیم بود.

سوال عمده متقاضیان مهاجرت در منطقه نیاوران تهران، امکان بررسی قوانین ورود و خروج با ویزای توریستی کانادا و امکان تبدیل ویزا توریستی کانادا به اقامت دائم این کشور است.

به تازگی یکی از موسسه‌های مدعی اعزام دانشجو وکاریابی بین المللی با نام جعلی شرکت خدمات مشاوره . . . اتریش، اقدام به قراردادن نشانی نیمه کاره با عنوان دفتر وکیل مهاجرت نیاوران و همکار موسسه حقوقی.. نموده است و بسیاری از عزیزان متقاضی مشاوره حقوقی مهاجرت در نیاوران، در تماس‌های خود از اعتبار وکیل مهاجرت نیاوران، سوال نموده‌اند که به نوشته‌های دیگر گروه وکلای مهر در موضوع موسسه حقوقی مهاجرتی مجاز در ایران، مراجعه فرمایند.

نکات مهم معرفی وکیل مهاجرت نیاوران

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جستجوی وکیل پایه یک دادگستری و متخصص حقوق مهاجرت در نیاوران چگونه انجام می‌شود؟

لیست دفاتر مهاجرتی شمال تهران چگونه قبل دسترسی است؟

در عقد قرارداد مهاجرت با وکیل پایه یک دادگستری در ایارن چه نکاتی باید رعایت شود؟

در چه مواردی نیاز به مشاوره با وکیل مهاجرتی در ایران داریم؟

[/stextbox]

 

دفتر وکیل مهاجرت نیاوران همکار گروه وکلای مهر

همانطور که بارها ذکر شد، موسسه حقوقی بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، هیچ شعبه ای در ایران و سایر کشورها ندارد و دفاتر مرکزی موسسه حقوقی مهر پارسیان و گروه وکلای مهر واقع در میدان ونک تهران، به صورت متمرکز، همه خدمات حقوق داخلی، حقوق بین الملل و حقوق مهاجرتی را انجام خواهند داد.

اما با توجه به اینکه متقاضیان مهاجرت در منطقه نیاوران و شمال تهران، بیشترین سوال را درباره نحوه تبدیل ویزای توریستی کانادا به اقامت دائم داشته‌اند، در ادامه قوانین ورود و خروج با ویزای توریستی کانادا، برای عزیزان به صورت مشروح توضیح داده خواهد شد.

وکیل دیوان محاسبات

قوانین ورود و خروج با ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی کانادا معمولا به شکل ویزای تک ورود single entry یا ویزای مولتیپل کانادا multiple entry یا همان ویزای پنج ساله کانادا صادر میشود.

ویزای توریستی برای متقاضیان ایرانی معمولا یا به صورت سینگل اینتری به مدت درخواست متقاضی یا به صورت مولتیپل اینتری به مدت ۵ سال (یا پایان مهلت پاسپورت) صادر می‌شود.

بر اساس قانون کلی حداکثر زمانی که توریست کانادا می‌تواند بدون خروج از کانادا در این کشور بماند ۶ ماه است.

این ویزا برای ایرانیان با توجه به اینکه حداکثر مدت اعتبار پاسپورت ایرانی ۵ سال می‌باشد، می‌تواند ۵ ساله باشد و پس از آن باید دوباره اقدام شود و تمدید معنی ندارد.

متقاضیانی که دارای ویزای مولتیپل توریستی کانادا هستند، از تاریخ شروع تا پایان تاریخ ویزای درج شده در پاسپورت خود امکان سفر به کانادا را خواهند داشت و در هر بار ورود به کشور کانادا شما می‌توان تا سقف ۶ ماه در کانادا اقامت داشت.

تمدید ویزای توریستی کانادا

امکان تمدید این ۶ ماه از داخل خاک کانادا با داشتن دلیل قانع کننده وجود خواهد داشت.

در صورتی که دلیل قانع کننده نداشته باشید ملزم به ترک خاک کانادا هستید ولی می‌توانید بلافاصله پس از ترک خاک کانادا ( منظور از خاک مرز می‌باشد) مجدد وارد کانادا شده و ۶ ماه دیگر در کانادا باشید.

پس در هر ورود متقاضی مجاز به ماندن حداکثر ۶ ماه است، ولی برای تعداد روزهایی که در هر سال یا در طول مدت ویزا، در کانادا هستید هیچ محدودیتی وجود ندارد.

وکیل آنلاین

نکته مهم در سفر به کانادا با ویزای توریستی

نکته قابل توجه دارندگان ویزای توریستی کانادا این است که داشتن ویزای بازدید از کانادا به معنی داشتن اجازه ورود به این کشور نبوده، بلکه آفیسر در هنگام ورود به خاک کانادا باید تشخیص دهد که ماهیت حضور فرد در کانادا موقت خواهد بود و متقاضی بازدید از کانادا قصد ماندن در کانادا را پس از ویزای کوتاه مدت ندارد.

دفتر وکیل مهاجرت نیاوران

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری مهاجرت نیاوران، مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت نیاوران، معرفی بهترین وکیل مهاجرت به کانادا و استرالیا در نیاوران، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

09120067665

گروه وکلای مهر- دپارتمان حقوق مهاجرت و بین الملل

[/stextbox]

 

4.9/5 - (102 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *