وکیل طلاق شیراز

وکیل طلاق شیراز

وکیل طلاق شیراز


امروز با موضوع معرفی وکیل طلاق شیراز با شما خواهیم بود.

موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان و گروه وکلای مهر هیچ شعبه‌ و نمایندگی ندارد.

یکی از موضوعات روز در معرفی وکیل خانواده شیراز و همکار گروه وکلای مهر، چگونگی تنظیم دادخواست طلاق توافقی و یا مشاوره با وکیل طلاق شیراز است.

رفع دغدغه انتخاب وکیل طلاق شیراز و یا انتخاب وکیل خوب دادگستری در شیراز، موضوعی است که با اتفاق نظر مدیران گروه وکلای مهر تهران، جهت بهبود خدمات و رفع نگرانی موجود، در دستور کار قرار گرفت ولی از آنجا که افتتاح شعبه و نمایندگی در هیچ کدام از شهرهای ایران، در دستور کار موسسه حقوقی مهر پارسیان نبوده و نیست، معرفی وکیل طلاق شیراز و سایر شهرها، همکار گروه وکلای مهر باعث استقبال گسترده هم وطنان شد.

نکات مهم انتخاب وکیل طلاق شیراز

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

در جستجوی وکیل طلاق شیراز به چه نکاتی باید توجه نمود؟

خدمات قابل ارائه توسط وکیل طلاق شیراز و وکیل خوب دادگستری در شیراز چیست؟

هزینه خدمات وکیل طلاق شیراز چگونه تعیین و دریافت می‌شود؟

[/stextbox]

 

نمونه دادخواست طلاق به دلیل عسر و حرج زوجه

خواهان: نام و مشخصات زوجه در این قسمت درج می‌شود.

خوانده: نام و مشخصات زوج در این قسمت درج می‌شود.

وکيل يا نماينده قانونی: در صورتی که دادخواست توسط وکیل تقدیم می‌شود، نام وکیل در این قسمت خواهد آمد.

خواسته يا موضوع و بهای آن: الزام زوج به طلاق به دلیل عسر و حرج زوجه به واسطه ضرب و جرح و سوء رفتار خوانده (طلاق خلع)

وکیل خانواده مشهد

دلائل و منضمات دادخواست

کپی مصدق برگ، کپی مصدق کارت ملی خواهان،… نظریه پزشکی قانونی به شماره… مندرج در پرونده کیفری به شماره، استماع شهادت شهود، کپی مصدق سند نکاحیه ، استشهادیه مبنی بر ضرب و جرح، تحقیقات محلی مصدق گزارش ضابط قضایی مبنی بر تأیید ضرب و جرح خواهان توسط خوانده به شماره سریال …مورخ … شرح

ریاست محترم دادگاه خانواده شیراز

با سلام و احترام، اینجانب …، به استحضار عالی میرساند: .به موجب سند نکاحیه شماره111 مورخ 222 دفتر ازدواج شماره شهرستان شیراز با تعیین مهریه چهارده عدد سکه تمام بهار آزادی به عقد زوجیت رسمی و دائم خوانده درآمده‌ام که فاقد فرزند مشترک می‌باشیم.

اکنون به لحاظ معیشتی نیاز به اخذ مهریه دارم که زوج از پرداخت آن امتناع می‌نماید و بعد از گذشت مدت کوتاهی از عقد، مشارالیه، به بهانه‌های واهی اینجانب را مورد ضرب و شتم قرارداد که آخرین اقدام ضرب و جرح در مورخ محقق و منجر به آسیبهای ذیل گردیده است.

همچنین زوج از ابتدای تشکیل زندگی مشترک اقدام به تهیه منزل ننموده و ما سربار زندگی دیگران بوده‌ایم و در کنار عدم تهیه مسکن، حتی هیچ اقدامی برای پرداخت نفقه انجام نداده و این امر منجر به عسر و حرج بنده شده است.

لذا با تقدیم این دادخواست، با عنایت به مراتب فوق، نظر به اینکه ادامه زندگی مشترک برای اینجانب موجب عسر و حرج گردیده به نحوی که ادامه زندگی زناشویی را با مشقت همراه ساخته است، مستنداً به بند بند (ب) شروط ضمن عقد نکاح و شق 1181 منشور حقوق زنان سال 41 آیین نامه اجرایی آن و بند 16 قانون حمایت خانواده، صدور حکم مبنی بر الزام خوانده به طلاق، مورد استدعا است. لازم به ذکر است در ازای وقوع طلاق خلع حاضر به بذل چهار عدد سکه بهار آزادی به زوج می‌باشم.

وکیل برای طلاق محدوده غرب تهران

معرفی وکیل طلاق شیراز

در صورتی که نیاز به مشاوره حقوقی چگونگی تنظیم دادخواست های خانواده، نحوه تنظیم لایحه دفاعیه در پرونده خانواده و یا دسترسی به وکیل طلاق شیراز از طریق موسسه حقوقی مهر پارسیان دارید، همکاران ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری مهاجرت شیراز، مشاوره آنلاین با وکیل طلاق شیراز، معرفی بهترین وکیل طلاق شیراز، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

09120067665

دپارتمان حقوق خانواده موسسه حقوقی مهر پارسیان

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *