صفر تا صد دریافت بورس تحصیلی و مهاجرت

صفر تا صد دریافت بورس تحصیلی و مهاجرت

صفر تا صد دریافت بورس تحصیلی و مهاجرت


امروز با موضوع صفر تا صد دریافت بورس تحصیلی و مهاجرت با شما هستیم.

مهاجرت تحصیلی همچون دیگر طرق مهاجرت، هزینه‌هایی را به همراه دارد. از جمله این هزینه‌ها، هزینه‌های سفر، درخواست پذیرش، درخواست ویزا، اقامت و مسکن، شهریه، بیمه و دیگر موارد است.

مهم‌ترین موضوع و دغدغه دانشجویان در کشورهای خارجی پرداخت شهریه به خصوص با توجه به نوسانات و افزایش قیمت ارز است. همین امر اکثریت قریب به اتفاق متقاضیان مهاجرت را به سمت اخذ بورسیه سوق می‌دهد. با هم به بررسی صفر تا صد دریافت بورس تحصیلی و مهاجرت می‌پردازیم.

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان با مدیریت محمدرضا مهری، در نتیجه حضور کارشناسان ارشد مهاجرت و حقوق بین‌الملل و همکاری با نمایندگان رسمی دانشگاه‌های خارجی در ایران، فرصت مناسبی را برای متقاضیان مهاجرت تحصیلی با ارایه مشاوره حقوقی فراهم آورده است. صفر تا صد دریافت بورس تحصیلی و  مهاجرت خود را به ما بسپارید.

نکات مهم صفر تا صد دریافت بورس تحصیلی و مهاجرت

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

کدام کشورها بورس تحصیلی بهتری ارایه می‌دهند؟

شرایط اخذ بورسیه تحصیلی و مهاجرت چیست؟

بهترین کشور برای مهاجرت و بهترین راه مهاجرت کدام است؟

کدام موسسه معتبر حقوقی و داوری بین‌المللی، از صفر تا صد بورس تحصیلی و مهاجرت به شما کمک می‌کند؟

[/stextbox]

گام‌های دریافت بورسیه تحصیلی و مهاجرت

مطابق با تجربیات موسسه مهر پارسیان طی چندین سال ارایه مشاوره حقوقی تخصصی در زمینه مهاجرت، می‌توانیم در مجموع مرحله را برای دریافت بورسیه تحصیلی و مهاجرت تعیین نماییم:

هفت گام مهم برای دریافت بورس تحصیلی

گام اول- ارزیابی دانشگاه

در وهله اول شما باید دانشگاه مقصد و کشور مورد نظر را انتخاب نموده و برای اطلاع از شرایط تحصیلی و بورس‌های تحصیلی کشورهای مختلف می‌توانید ضمن امکان مطالعه مقالات در سایت رسمی موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی مهر پارسیان، با کارشناسان ما تاس حاصل نموده و جهت تعیین وقت مشاوره چه به صورت حضوری در دپارتمان مهاجرت و حقوق بین‌الملل مهر پارسیان و چه به صورت آنلاین (تلفنی، اسکایپ، ایمو و ….) اقدام نمایید.

وکیل جرایم اقتصادی و فساد مالی تهران

علاوه بر اینکه می‌توانید با جستجو در فضاهای مجازی و محیط وب، اطلاعات در خصوص دانشگاه‌ها و شرایط تحصیل در کشورها کسب نمایید، می‌توانید به سایت رسمی وزارت علوم و نیز وزارت بهداشت و درمان ایران مراجعه نموده و لیست دانشگاه‌های مورد تایید را دریافت نمایید.

البته وزارت علوم ایران، کتابچه‌ای را نیز تحت عنوان «دانشگا‌های ارزیابی شده توسط وزارت علوم» را منتشر می‌کند که تا حدی راهنمای فارسی مناسبی برای شما است.

گام دوم- تهیه مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش

پس از آنکه دانشگاه و مقصد خود را مشخص نمودید، متناسب با رشته تحصیلی، مقطع تحصیلی و قوانین دانشگاه مقصد، لازم است مدارک مورد نیاز را تهیه نمایید. از جمله مدارک، مدارک تحصیلی شامل دیپلم، گواهی پیش دانشگاهی، مدرک کارشناسی یا لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، رزومه خوب، مدرک زبان، پروپوزال و مدارک شناسایی می‌باشد. تمامی این مدارک می‌بایست ترجمه شود.

گام سوم- ثبت نام در دانشگاه

پس از تهیه مدارک مورد نیاز نوبت به ثبت نام در دانشگاه مقصد است. زمان‌بندی ثبت نام در سایت هر دانشگاه آمده است.

گام چهارم- درخواست بورس تحصیلی

درخواست بورس تحصیلی برای هر مقطع و البته هر کشوری متفاوت است. اما در مجموع چند راه وجود دارد. اولین راه این است که (اغلب در ایتالیا به این صورت است) دانشجو پس از ثبت نام و دریافت نامه پذیرش در دانشگاه مشغول به تحصیل شده و بعد از گذراندن تعداد واحدهای مورد نظر با نمرات حد نصاب، درخواست بورس تحصیلی دهد. راه حل دیگر جستجوی بورسیه‌های تحصیلی دانشگاه‌ها در مقاطع مختلف است که هر ساله هر دانشگاه منتشر می‌نماید.

دادستانی انتظامی مالياتی

برای مثال کشور ایتالیا لیست بورس تحصیلی ایتالیا 2019 (لینک بهhttps://mehrilaw.com/%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%b3%db%8c%d9%87-%d8%aa%d8%ad%d8%b5%db%8c%d9%84%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%a7-2019/) را منتشر کرده است.

برای دریافت بورس تحصیلی در مقطع دکترا نیز مراحل کمی متفاوت است. با این تفاوت که پیش از اقدام برای ثبت نام دانشگاه، دانشجو مرحله‌ای تحت عنوان جستجوی استاد راهنما نیز دارد. بدین ترتیب متقاضی تحصیل در مقطع دکتری برای مثال برای دریافت بورسیه تحصیلی آلمان (لینک به https://mehrilaw.com/%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%b3-%d8%a2%d9%84%d9%85%d8%a7%d9%86/)  ابتدا پروپوزال خود را آماده کرده و سپس به جستجوی استاد راهنما برای دریافت فاند تحصیلی می‌پردازد.

گام پنجم- دریافت نامه پذیرش به همراه تاییدیه بورس تحصیلی

در این مرحله در صورتی که دانشگاه مقصد، پروفایل شما را پذیرش نماید، نامه پذیرش را برای شما ارسال می‌نماید.

در دست داشتن نامه پذیرش و تاییدیه بورسیه تحصیلی در زمان مراجعه به سفارت ضرورت دارد.

گام ششم- یافتن محل اقامت در کشور مقصد

بدین منظور می‌توانید از دانشگاه مقصد کمک گرفته و یا به صورت شخصی اقدام به خرید یا اجاره ملک و محل اقامت خود نمایید. ارایه مدارک مربوط به محل اسکان دانشجو در کشور خارجی در روز مراجعه به سفارت برای اخذ ویزای دانشجویی ضروری است.

گام هفتم- مراجعه به سفارت و دریافت ویزای دانشجویی

پس از طی 5 مرحله‌ی قبلی حالا نوبت به دریافت مجوز ورود خود به کشور خارجی مقصد هستید. در این راستا با در دست داشتن مدارکی همچون پاسپورت، مدارک شناسایی، نامه پذیرش، تاییدیه بورسیه تحصیلی، مدارک تحصیلی، مدارک مربوط به محل اقامت، مدارک مربوط به پرداخت شهریه، گردش حساب بانکی، پیرینت حساب بانکی (تمکن مالی)، نامه اسپانسر مالی، نامه اشتغال به کار، و سند ملکی در صورت موجود بودن، با تعیین وقت قبلی به سفارت مراجعه می‌نمایید.

افتتاح حساب بانکی در آلمان

پس از دریافت ویزای دانشجویی خود، کوله بار سفر بسته و آماده تجربه زندگی جدید خود شوید. کارشناسان ما در دپارتمان مهاجرت و حقوق بین‌الملل طلیعه عدالت و مهر پارسیان، صفر تا صد دریافت بورس تحصیلی و مهاجرت را با شما همراه هستند.

وکیل مهاجرت تحصیلی در ایران

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با سال‌ها تجربه مفید و صادقانه، همراه شما در تمامی مسیر مهاجرت تحصیلی با همکاری با نمایندگان رسمی دانشگاه‌های خارجی در ایران و نیز موسسات بین‌المللی مهاجرت خواهد بود.

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت انتخاب بهترین وکیل مهاجرتی در ایران، و مشاوره با همکاران موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت 9 الی 18 و پنج شنبه از ساعت 9 الی 14 با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88795408

021-88796143

در خارج از ساعات اداری اعلام شده و جهت مشاوره آنلاین نیز می‌توانید از طریق تکمیل فرم از طریق سایت گروه وکلای مهر اقدام فرمایید.

دپارتمان حقوق مهاجرت گروه وکلای مهر

[/stextbox]

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *