طلاق توافقی در مشهد

طلاق توافقی در مشهد

طلاق توافقی در مشهد


امروز با موضوع طلاق توافقی در مشهد با شما خواهیم بود.

رویه دادگاههای خانواده جهت قبول دادخواست‌های مرتبط با دعاوی خانواده متفاوت است و طبق رویه و دستورالعمل دادگاه خانواده مشهد به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی سطح شهر مشهد، پذیرش هر نوع دعوای با موضوع دعاوی خانواده، منوط به ارائه برگه شرکت در مشاوره خانواده و عدم انصراف از طرح دعوی در مراکز مشاوره شده است.

پذیرش پروند طلاق توافقی در مشهد از سوی وکلای همکار موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با توجه به موضوع پیش گفته، امکان طرح اینگونه پرونده‌ها را در صورت عدم ثبت نام در سیستم یکپارچه ابلاغ الکترونیک قوه قضاییه، در شهر تهران امکان پذیر نموده است.

در نوشته‌ای که از نظر خواهید گذراند، وکیل طلاق توافقی در مشهد و همکار گروه وکلای مهر به تشریح روند رسیدگی به پرونده طلاق توافقی در مشهد خواهد پرداخت.

نکات مهم طلاق توافقی در مشهد

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

آیا طرح دعوای طلاق توافقی در مشهد از سوی وکلای دادگستری بدون حضور زوجین امکان پذیر است؟

در صورت سکونت زوجین در خارج از کشور که محل اقامت آنها در مشهد بوده است، چه رویه‌ای حاکم است؟

مراحل انجام پرونده طلاق توافقی در مشهد چگونه است؟

هزینه طلاق توافقی در مشهد چقدر است؟

 

[/stextbox]

نحوه پذیرش دادخواست طلاق توافقی در مشهد

بر اساس ماده ۲۵ قانون جدید حمایت خانواده مصوب ۱۳۹۱، پذیرش دادخواست طلاق توافقی در دفاتر خدمات قضایی سراسر کشور، منوط به دریافت گواهی عدم انصراف از طلاق از مراکز مشاوره خانواده معرفی شده از سوی بهزیستی شده است.

اعاده دادرسی حقوقی

پذیرش دادخواست طلاق تئافقی در مشهد از وکیل طلاق توافقی و یا هر یک از زوجین نیز وابسته به معرفی به دفاتر مشاوره خانواده و گواهی مرکز مذکور مبنی بر عدم توافق زوجین می‌باشد.

پس از دریافت دادخواست طلاق توافقی، دفاتر خدمات قضایی، اقدام به ارسال پرونده به دادگاه خانواده نموده و معاونت ارجاع نسبت به ارجاع پرونده به یکی از شعب اقدام خواهد نمود.

شعبه دادگاه خانواده با توجه به توافقات طرفین که توسط مرکز مشاوره تهیه و ارسال شده است و با تعیین وقت رسیدگی نسبت به موضوع اتخاذ تصمیم نموده و با توجه به توافق طرفین نسبت به صدور گواهی عدم امکان سازش جهت اجرای صیغه طلاق اقدام خواهد نمود.

ماده ۲۵ قانون جدید حمایت خانواده: درصورتی که زوجین متقاضی طلاق توافقی باشند، دادگاه باید موضوع را به مرکز مشاوره خانواده ارجاع دهد. در این موارد طرفین میتوانند تقاضای طلاق توافقی را از ابتداء در مراکز مذکور مطرح کنند.در صورت عـدم انصراف متقاضی از طلاق، مرکز مشاوره خانواده، موضوع را با مشخص کردن موارد توافق جهت اتخاذ تصمیم نهائی به دادگاه منعکس می‌کند.

اجرای رای طلاق توافقی توسط وکیل بدون حضور موکل

امکان اجرای رای طلاق توافقی بدون حضور زوجین در دفاتر رسمی طلاق وجود دارد و در این راستا نیازی به اخذ وکالت رسمی و محضری از موکل نیست.

طبق نظر مشورتی اداره کل حقوقی قوه قضاییه، در این گونه موارد فقط تکمیل فرم وکالت دادگستری با حق حضور در دفاتر اسناد رسمی طلاق و امضای ذیل اسناد برای حضور وکیل کفایت می‌کند.

خدمات گروه وکلای مهر در پرونده‌های طلاق توافقی مشهد

گروه وکلای مهر با سیاست تمرکز زدایی از ارائه خدمات حقوقی در تهران، اقدام به سپردن امور مربوط به انجام وکالت عزیزان را در شهرهای مختلف ایران، نموده است.

وکیل تامین اجتماعی شمال تهران
[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت مشاوره حقوقی درباره پرونده‌های طلاق توافقی در مشهد، مشاوره جرایم اقتصادی و مالی مشهد، وکیل جرایم پزشکی مشهد، وکیل کیفری و کلاهبرداری در مشهد، با گروه وکلای مهر تماس بگیرید.

تلفن‌های تماس جهت مشاوره با وکیل طلاق توافقی در مشهد

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۷۹۹۶۵۲

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

دپارتمان حقوق کیفری گروه وکلای مهر

[/stextbox]
امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *