مزایای کارت اقامت گرجستان

مزایای کارت اقامت گرجستان

مزایای کارت اقامت گرجستان


امروز با موضوع مزایای کارت اقامت گرجستان با شما خواهیم بود.

اقامت در گرجستان از طرق مختلفی انجام می‌گیرد: اقامت از طریق ثبت شرکت، اقامت از طریق خرید ملک، مهاجرت از طریق تحصیل، مهاجرت کاری، مهاجرت از طریق پیوست به خانواده و پناهندگی. اقامت در هر کشوری منجر به صدور کارت اقامت می‌گردد که مزایای کارت اقامت گرجستان قابل توصیف است.

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با همکاری سایر موسسات حقوقی و مهاجرتی بین‌المللی، امکان اخذ انواع اقامت را در کشورهایی نظیر کانادا، ایتالیا، استرالیا، آمریکا، سوئد، پرتغال و آلمان را فراهم آورده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روش مهاجرتی مناسب با شرایط شما، لازم است که با کارشناسان حقوقی و مهاجرتی مشاوره نمایید.

نکات مهم و توضیحات کامل در خصوص مزایای کارت اقامت گرجستان

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

مزایای کارت اقامت گرجستان چیست؟

چه کسانی می‌توانند از مزایای کارت اقامت گرجستان بهره‌مند شوند؟

سرمایه‌گذاری برای بهره‌مندی از مزایای کارت اقامت گرجستان انجام گیرد یا کارت اقامت آلمان؟

تحصیل در گرجستان بهتر است یا در کانادا؟

[/stextbox]

 

مزایای کارت اقامت گرجستان از طریق خرید ملک

اینکه آیا اصلا خرید ملک در گرجستان مزایایی برای ایرانیان دارد یا خیر، جای سوال است. متقاضیان اخذ اقامت گرجستان از طریق ملک باید بدانند که ملکی که خریداری کرده و از آن طریق بتوانند به اقامت برسند، باید ارزشی معادل حداقل ۱۵۰ هزار دلار داشته باشد. عموما هزینه انجام امور قانونی خرید ملک در گرجستان از طریق وکیل در حدود ۱۰ تا ۱۵ هزار دلار متغیر است. در مقابل ابتدا اقامت موقت یک ساله صادر و سپس تمدید می‌گردد.

وکیل مهاجرت بابل

اما با توجه به اتفاقات اخیر همچون اخراج تعدادی از ایرانی‌ها از گرجستان در کنار عدم توسعه یافته بودن کشور گرجستان، خرید ملک در گرجستان چندان توصیه نمی‌گردد. پیشنهاد این است که کشورهایی با اعتبار بیشتر همچون پرتغال با امکان سودآوری در امر سرمایه‌گذاری را انتخاب نمایید.

اگرچه مبلغ سرمایه‌گذاری در پرتغال کمی بیشتر و معادل ۲۸۰ هزار یورو است؛ اما مزایای دیگر همچون موارد زیر ارزش این کار را به حدی می‌رساند که ترغیب‌کننده خواهد بود برای انتخاب پرتغال در مقایسه با گرجستان:

  • امکان سرمایه‌گذاری در پروژه‌های بازسازی هتل‌ها در پرتغال
  • امکان دریافت سند مالکیت سهام در هتل مورد نظر
  • امکان دریافت اقامت موقت در پرتغال
  • امکان تبدیل اقامت موقت به اقامت دایم بعد از ۵ سال
  • نیاز به حضور در پرتغال تنها به مدت ۲ هفته در هر سال
  • امکان اخذ اقامت برای خانواده شامل همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال
  • امکان اخذ اقامت برای فرزندان بالای ۱۸ سال در صورت تجرد و اشتغال به تحصیل

تحصیل در گرجستان یا در کانادا؟

تحصیل در کالج‌های برتر و دانشگاه‌هایی نظیر مونترال، کونکوردیا و یا مک ژیل را انتخاب می‌کنید یا تحصیل در دانشگاه‌ها و مراکز علمی با رتبه‌های بسیار پایین‌تر در گرجستان را؟ این در حالی است که هزینه تحصیل در هر دو کشور به یک اندازه نیز می‌رسد. به علاوه که تحصیل در کشوری که امکان تبدیل اقامت تحصیلی به اقامت دایم را در کمترین زمان فراهم آورده است را منطقی می‌دانید یا تحصیل در کشوری که چنین امکانی را ندارد؟

تحصیل در کانادا، در صورتی که به صورت تمام وقت و با طول ساعات ۱۸۰۰ باشد، مبنای درخواست شما برای دریافت اقامت دایم کانادا خواهد بود و این یعنی همان برنامه تجربه کبکی معروف (PEQ).

افتتاح حساب در کانادا

ثبت شرکت در گرجستان یا آلمان؟

همین نکته که کشور گرجستان تنها عضو ناظر اتحادیه اروپا است و آلمان عضو اصلی و قلب تپنده اتحادیه اروپا، کاملا ذهن را به این سمت سوق می‌دهد که سرمایه‌گذاری برای اخذ اقامت آلمان منطقی تر است تا سرمایه‌گذاری برای اخذ اقامت گرجستان. ثبت شرکت در آلمان و یا خرید سهام و شرکت‌های آماده در آلمان، اقامتی را به شما اعطا می‌کند که قابل تمدید بوده و تبدیل به اقامت دایم آلمان و اروپا خواهد شد. بنابراین تنها با ثبت شرکت در آلمان امکان اخذ اقامت اروپا است و نه گرجستان.

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جزئیات ثبت شرکت در آلمان با کارشناسان بخش امور حقوق بین‌الملل در مرکز تماس‌های مهر پارسیان تماس حاصل نموده و جهت تعیین وقت مشاوره حقوقی و تخصصی اقدام نمایید.

وکیل مهاجرت به اروپا

جهت برقراری ارتباط با دفتر وکیل امور مهاجرت به اروپا، مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت، معرفی بهترین وکیل مهاجرت به سوئد، پرتغال، آلمان، سایر کشورهای اروپا، کانادا و استرالیا از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

موسسه حقوقی مهر پارسیان

[/stextbox]

 

 

۵/۵ - (۱۴ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *