تحصیل دندانپزشکی در ونزوئلا

تحصیل دندانپزشکی در ونزوئلا

تحصیل دندانپزشکی در ونزوئلا


امروز با موضوع تحصیل دندانپزشکی در ونزوئلا با شما هستیم.

ونزوئلا، به طور رسمی به نام جمهوری بولیواری ونزوئلا، یک کشور در ساحل شمالی آمریکای جنوبی است. ونزوئلا یک دولت با تنوع زیستی بسیار زیاد است و زیستگاه های آن از کوه های آند به غرب تا جنگل های آمازون در حوضه آبی در جنوب، از طریق دشت های لاناوس و ساحل کارائیب در مرکز و دلتای رود اورینوکو در شرق است.

از زمان کشف نفت در اوایل قرن بیستم، ونزوئلا یکی از صادرکنندگان عمده نفت در جهان بوده و دارای یکی از بزرگترین ذخایر نفتی است. ونزوئلا در قسمت شمالی قاره آمریکای جنوبی قرار دارد.

به لحاظ جغرافیایی تا حدودی مانند ایالات متحده تگزاس شکل گرفته است، یکی از شهرهای پرجمعیت آمریکای لاتین است.

یکی دیگر از کشور هایی که مقصد بسیاری از دانشجویان برای ادامه تحصیل در رشته دندانپزشکی است کشور ونزوئلا است. دانشگاه های پزشکی این کشور در رتبه جهانی QS رتبه بندی شده اند و از اعتبار جهانی برخوردارند.

تحصیل در درشته دندانپزشکی در ونزوئلا یکی دیگر از راه های مهاجرت به آمریکا و اخذ اقامت است.

در میان  حجم بسیار زیاد درخواست‌ها برای مهاجرت تحصیلی، در میان ایرانیان، تقاضا برای تحصیل دندانپزشکی ونزوئلا  نیز از گزینه‌های مورد توجه است که موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، اقدام به ارائه مطلبی درباره تحصیل دندانپزشکی در ونزوئلا و معرفی مشاور خوب تحصیل دندانپزشکی ونزوئلا خواهد پرداخت.

سوالات متداول تحصیل دندانپزشکی

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

تحصیل دندانپزشکی در ونزوئلا چه شرایطی دارد؟

برای تحصیل دندانپزشکی در ونزوئلا مدرک زبان باید ارائه داد؟

اجاره ‌به‌ شرط‌ تملیک خودرو

هزینه های تحصیل دندانپزشکی در ونزوئلا چقدر است؟

برای تحصیل دندانپزشکی در ونزوئلا می توان بورسیه تحصیل و یا کمک هزینه تحصیل دریافت کرد؟

برای اخذ پذیرش از دانشگاه های پزشکی ونزوئلا چه مدارکی باید ارائه داد؟

[/stextbox]

 

شرایط  تحصیل

کشور ونزوئلا با اینکه کشور پر بازدید کننده ای نیست اما متقاضی بسیار زیادی برای ادامه تحصیل در رشته دندانپزشکی دارد.

برای تحصیل رشته دندانپزشکی در ونزوئلا مانند تمام کشورهای عضو ایالت آمریکا دانشجو باید مسلط به زبان انگلیسی باشد و برای اثبا تسلط به زبان انگلیسی باید مدرک آیلتس 6 ارائه داده شود.

اما اگر افراد در ایران موفق به کسب مدرک زبان نشوند جای نگرانی برای این افراد وجود ندارد زیرا دانشگاه های پزشکی ونزوئلا مثل کشوری مانند روسیه قبل از ورود دانشجو به دانشگاه دوره زبان آموزی برگزار میکند تا دانشجو آمادگی لازم برای تحصیل رشته دندانپزشکی را کسب کند.

دانشگاه های محبوب در ونزوئلا

بالاترین موسسه رتبه بندی در ونزوئلا دانشگاه مرکزی ونزوئلا  UCV است. این رتبه 33st در سراسر آمریکای لاتین از سال 52 در سال 2011 افزایش یافته است. Universidad Simón Bolívar دومین رتبه در رتبه 35 بالاترین رتبه است.

همچنین رتبه 100 در کشور آمریکای لاتین را، دانشگاه های Universidad de los Andes Merida و Universidad Católica Andres Bello کسب کرده اند.

هزینه های تحصیل

هزینه تحصیلات دانشگاهی دانشجویان بین المللی به طور معمول شامل هزینه های تحصیل، هزینه مسکن، بیمه درمانی، کتاب ها و هزینه های زندگی است. دانش آموزانی که به ویزای F1 یا  J1 نیاز دارند ، باید عدم توانایی حمایت مالی خود را براساس هزینه برآورد شده یک سال تحصیلی نشان دهند.

دفتر وکیل متخصص سعادت آباد

برآورد هزینه یک ساله برای دانشجویان دوره دندانپزشکی در ونزوئلا 29،253 دلار و 33،790 دلار برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی است. لازم به ذکر است که این تخمین ها شامل هزینه غذا و هزینه های شخصی نیز می شود.

مدارک مورد نیاز

ارایه اصل پاسپورت و کپی آن  ترجمه شده

ارائه اصل مدرک شناسایی و کپی آن ترجمه شده

ارایه گواهی سلامت

ارائه اصل و کپی مدارک تحصیلی ترجمه شده

بهترین وکیل مهاجرت تحصیلی دندانپزشکی

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با مدیریت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری، با حضور گروه وکلای مهر، برترین خدمات تخصصی و حقوقی را به شما ارایه می‌دهد.

همکاری با وکلا و موسسات حقوقی و مهاجرتی بین‌المللی معتبر در کشور ونزوئلا، موسسه مهرپارسیان را به یکی از معتبرترین و تخصصی‌ترین موسسات حقوقی در ایران در ارایه مشاوره حقوقی تحصیل دندانپزشکی در ونزوئلا مبدل کرده است.

موسسه حقوقی و مهاجرتی مهر پارسیان هم اکنون با همکاری با کارشناسان ارشد و وکلای متخصص در زمینه ادامه تحصیل دندانپزشکی در ونزوئلا آماده ارائه مشاوره حقوقی جامع به متقاضیان مهاجرت به ونزوئلا است.

موسسه حقوقی مهر پارسیان

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *