مشاوره حقوقی خانواده تلفنی

مشاوره حقوقی خانواده تلفنی

مشاوره حقوقی خانواده تلفنی


امروز با بررسی صحت و سقم موضوع مشاوره حقوقی تلفنی با شما خواهیم بود.

ارسال پیامک های تبلیغاتی مزاحم در ۲۴ ساعت شبانه روز، موضوعی بود که اخیرا توسط رئیس جمهور به آن پرداخته شد و دستور توقف ارسال پیامک های تبلیغاتی صادر گردید.

یکی از اقشار جامعه که از تبلیغات محیطی منع شده و تبلیغات برای این صنف تخلف محسوب می شود، وکلای دادگستری هستند، اما امروزه شاهد ارسال پیامک های تبلیغاتی مزاحم از دفاتر وکلا و موسسات حقوقی، که خود باید مبارزه کننده با ایجاد مزاحمت برای شهروندان باشند، هستیم.

گروه وکلای مهر ایران، موسسه حقوقی و داوری بین المللی مهر پارسیان و دفتر وکالت محمدرضا مهری بهترین وکیل دادگستری در ایران، با همکاری تیم تحقیقاتی و پژوهشی وکلای مهر، به بررسی صحت و سقم موضوع مشاوره حقوقی خانواده تلفنی و آنلاین رایگان در ۲۴ ساعت شبانه روز خواهد پرداخت.

نکات مهم در بررسی موضوع مشاوره حقوقی خانواده تلفنی

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

آیا تبلیغاتی با مضمون مشاوره حقوقی خانواده تلفنی ۲۴ ساعته رایگان در فضای مجازی صحت دارد؟

برای مشاوره حقوقی خانواده آنلاین و بدون حضور در دفتر وکیل خانواده چه مقدماتی لازم است؟

اعاده دادرسی فروش مال غیر

آیا امکان انتخاب وکیل پایه یک دادگستری خانواده به صورت آنلاین وجود دارد؟

مراکز مشاوره حقوقی خانواده تلفنی رایگان از چه طریقی قابل دسترسی هستند؟

مشاوره حقوقی خانواده تلفنی ۲۴ ساعته رایگان در موسسه حقوقی مهر پارسیان امکان پذیر است؟

[/stextbox]

 

خدمات مشاوره حقوقی خانواده تلفنی و آنلاین

طبق برنامه ریزی انجام شده در موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، حضور تعدادی از کارآموزان محترم وکالت دادگستری در مرکز پاسخگویی به تلفن گروه وکلای مهر، آمادگی ارائه مشاوره تلفنی محدود از طریق تماس تلفنی را دارند.

اما بررسی پرونده و مدارک و مستندات، قطعا نیاز به مشاوره با وکیل مجرب خانواده و وکلای پایه یک دادگستری دارد، که به علت کثرت مراجعین، امکان پاسخگویی به تلفن بدون وقت قبلی را نخواهند داشت.

در صورت تمایل به دریافت مشاوره حقوقی خانواده تلفنی و یا آنلاین با وکیل متخصص خانواده، از طریق یکی از راههای ارتباطی که در ذیل همین نوشتار برای شما درج خواهد شد، با گروه وکلای مهر در ارتباط باشید تا وقت مشاوره حقوقی خانواده تلفنی با وکیل پایه یک دادگستری و متخصص خانواده برای شما تنظیم شود.

آیا امکان انتخاب وکیل پایه یک دادگستری خانواده به صورت آنلاین وجود دارد؟

در صورتی که طی مشاوره تلفنی و یا آنلاین با وکیل متخصص خانواده، مقرر گردید که پرونده خود را به وی بسپارید و به هر دلیلی امکان حضور در دفتر وکیل خانواده را ندارید، می توانید از طریق دریافت فرم وکالتنامه از طریق پیک معتمد موسسه حقوقی مهر پارسیان، نسبت به امضای وکالتنامه و قرارداد وکالت، با اخذ گواهی امضا در دفتر اسناد رسمی نزدیک محل سکونت و یا ابلاغ از طریق ایمیل رسمی موسسه، نسبت به انتخاب وکیل خانواده اقدام نمایید.

وکیل زبده دیوان عالی کشور

نحوه انتخاب وکیل پایه یک خانواده برای عزیزان خارج از کشور

با توجه به ارائه خدمات حقوقی بین المللی و خدمات تعیین وکیل خانواده برای ایرانیان مقیم خارج از کشور، عزیزان مقیم خارج از ایران، می توانند با مراجعه به سفارت خانه و یا کنسولگری، به شخص وکیل و یا یکی از اعضای خانواده یا دوستان در داخل ایران وکالت دهند تا امکان استخدام وکیل پایه یک دادگستری برای عزیزان فراهم شود.

جهت مشاوره حقوقی خانواده آنلاین از خارج از کشور با بهترین وکیل خانواده در ایران، با موسسه حقوقی مهر پارسیان تماس بگیرید.

مشاوره حقوقی خانواده تلفنی ۲۴ ساعته رایگان

گروه وکلای مهر در ساعات و روزهای کاری هفته از طریق شماره های تماس اعلامی، پاسخگوی مشاوره حقوقی خانواده تلفنی خواهد بود و در ساعات غیر کاری و ایام تعطیل تا ساعت ۲۲ شب از طریق شماره های همراه اعلامی، پاسخ مقتضی به عزیزان خواهد داد.

ضمن اینکه از طریق مطالعه مقالات سایت و در صورت نیاز به مشاوره حقوقی تلفنی رایگان، امکان ثبت مشخصات و ارسال شماره تماس به وکلای ما نیز وجود دارد.

دفتر وکیل جهت مشاوره حقوقی خانواده تلفنی

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره حقوقی خانواده تلفنی و مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت۹ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

شماره دفتر بهترین وکیل خانواده در ایران

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

مجازات فرار از زندان

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

شماره همراه وکیل جهت مشاوره حقوقی خانواده تلفنی

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

 

 

۵/۵ - (۳ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *