مهاجرت غیر قانونی به آمریکا

مهاجرت غیر قانونی به آمریکا

مهاجرت غیر قانونی به آمریکا


امروز با موضوع مهاجرت غیر قانونی به آمریکا و معرفی وکیل مهاجرت به آمریکا با شما هستیم.

مهاجرت غیرقانونی به آمریکا، از طرق مختلفی در سال های گذشته امکان‌پذیر بود و هنوز هم امکان مهاجرت غیر قانونی به آمریکا، علیرغم اقدامات سختگیرانه دولت آمریکا، با وضع قوانین جدید مهاجرتی آمریکا، امکان‌پذیر است. راههای مهاجرت به آمریکا، متعدد هستند.

پناهندگی غیر قانونی در آمریکا، ازدواج با تبعه آمریکایی و یا تحصیل در آمریکا، از انواع راههای مهاجرت به آمریکا محسوب می‌شوند.

بیشتر مهاجرین غیر قانونی به آمریکا، از راه مکزیک، وارد ایالت متحده می‌شوند و کشور های آمریکای لاتین، آمریکای مرکزی، آسیا، کانادا و اروپا در رده های بعدی کشور های مهاجرفرست به آمریکا قرار دارند.

با توجه به حجم مهاجرت غیرقانونی به آمریکا، دونالدترامپ، رئیس جمهور جنجالی آمریکا، دستور احداث دیوار، در مرز ایالات متحده با مکزیک را جهت جلوگیری از ورود مهاجرین غیرقانونی به آمریکا داده است.

افراد و موسسات حقوقی مدعی انجام امور مهاجرت، از اشتیاق مهاجرت قاچاقی به آمریکا، سو استفاده نموده و با ارائه راهکارهای عجیب، اقدام به کلاهبرداری از متقاضیان مهاجرت غیرقانونی به آمریکا، می‌نمایند.

گرفتن پاسپورت آمریکا

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، به عنوان تنها موسسه حقوقی ایران، که در عرصه حقوق بین‌الملل خصوصی و حقوق داخلی، با مشارکت و همراهی بهترین وکیل پایه یک دادگستری در ایران و وکیل ایرانیان مقیم آمریکا، اقدام به ارائه مشاوره حقوقی درباره راههای مهاجرت به آمریکا و قوانین جدید مهاجرتی آمریکا نموده است.

سوالات متداول درباره مهاجرت غیر قانونی به آمریکا

  • مهاجرت غیر قانونی به آمریکا از چه راه‌هایی امکان‌پذیر است؟
  • فرمان مهاجرتی ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، چه تاثیری در وضعیت مهاجرت غیر قانونی و مهاجرت قاچاقی به آمریکا دارد؟
  • معایب مهاجرت غیر قانونی به آمریکا و مهاجرت قاچاقی به آمریکا، چیست؟
  • مهاجرت قاچاقی به آمریکا، از طریق ترکیه و یا کشورهای اروپایی، امکان‌پذیر است؟
  • مهاجرت قانونی به آمریکا، از چه راههایی امکان‌پذیر است؟
  • آیا مهاجرت غیر قانونی به آمریکا و مهاجرت قاچاقی به آمریکا، قابل توصیه است؟
  • مشاور حقوقی جهت مهاجرت غیر قانونی به آمریکا، کیست؟

جهت یافتن پاسخ سوالات احتمالی درباره مهاجرت غیر قانونی به آمریکا، با ادامه این نوشته که توسط مشاورین مهاجرتی گروه وکلای مهر و کارشناسان حقوق بین‌الملل خصوصی، تهیه شده است، همراه باشید.

راههای مهاجرت غیر قانونی به آمریکا

ورود غیر قانونی به آمریکا و یا مهاجرت قاچاقی به آمریکا 

از طریق یکی از مرزهای زمینی یا هوایی ایالات متحده آمریکا، امکان‌پذیر است. قاچاق انسان و مهاجرت غیر قاچاقی به آمریکا، بیشتر از مرز مشترک این کشور با مکزیک انجام می‌شود. به طور کلی بیست درصد از مهاجرین غیر قانونی به آمریکا، مکزیکی هستند و یا از طریق مرز مکزیک وارد می‌شوند.

ویزای ازدواج و نامزدی آمریکا

در این حالت بعضی از افراد، به محض ورود به ایالات متحده آمریکا، نسبت معدوم نمودن اسناد هویتی خود اقدام می کنند تا ملیت آن‌ها و هدف از مهاجرت قاچاقی به آمریکا، فاش نشود و در کشور آمریکا، اعلام پناهندگی می کنند.

بر اساس تعریف کنوانسیون ژنو از شرایط پناهندگی، شمول نام پناهنده در مواردی ممکن است که شخص در کشور خود به دلیل عقیدتی، جنسیت، گرایش خاص سیاسی و یا جنگ و آشوب در معرض خطر شدید قرار داشته باشد.

ورود قانونی به آمریکا

راههای مهاجرت به آمریکا بسیار هستند. تحصیل در آمریکا، ویزای کار آمریکا، سرمایه گذاری در آمریکا، ویزای نامزدی آمریکا، ویزای خویشاوندی آمریکا و ویزای توریستی آمریکا، از جمله راههای ورود قانونی به آمریکا می‌باشد.

مدت بعضی از ویزاهای آمریکا موقت و محدود است و شخص بعد از اتمام اعتبار ویزا، مکلف به ترک خاک آمریکا می‌باشد.

با تمام شدن مدت ویزای آمریکا و پایان یافتن اجازه اقامت شخص در آمریکا، لازم است وی خاک آمریکا را ترک نماید. اما بعضی از افراد که دارای ویزای قانونی و موقت آمریکا هستند پس از انقضا اعتبار ویزا، خاک آمریکا را ترک نمی کنند.

یکی از راههای مهاجرت غیر قانونی به آمریکا، علاوه بر مهاجرت قاچاقی به آمریکا، باقی ماندن در خاک ایالات متحده آمریکا، پس از اتمام اعتبار ویزای دانشجویی، ویزای توریستی و یا ویزای نامزدی آمریکا، می‌باشد.

در این حالت نیز، امکان اعلام پناهندگی در آمریکا و اخذ اقامت دائم و تابعیت ایالات متحده آمریکا وجود دارد. هرچند که بسیاری از افرادی که قانون با مهاجرت غیرقانونی به آمریکا و مهاجرت قاچاقی به آمریکا، تابعیت آمریکا را کسب نموده اند، ولی مهاجرت غیر قانونی به آمریکا، به هیچ وجه قابل توصیه نیست.

هزینه های زندگی در آمریکا

تاثیر فرمان مهاجرتی ترامپ بر مهاجرت غیر قانونی به آمریکا

منع صدور ویزای قانونی برای اتباع شش کشور دنیا از جمله ایران، توسط ترامپ، رئیس جمهور هیجان طلب ایالات متحده آمریکا، دست فرصت طلبان و سودجو یان را برای کلاهبرداری از متقاضیان مهاجرت قاچاقی به آمریکا، باز می کند.

زمانی که صدور ویزای مهاجرتی یا توریستی برای افرادی و بعضی از کشورها بدون در نظر گرفتن مناسبات حقوق بین‌الملل، محدود می‌شود، بازار سیاه روی زشت و کریه خود را نمایان می کنند.

قاچاقچیان انسان، که مترصد و در کمین این فرصت هستند، با وعده های فریبنده اقدام به بازاریابی جهت مهاجرت غیر قانونی به آمریکا و رواج مهاجرت قاجاقی به آمریکا، خواهد بود.

معایب مهاجرت غیر قانونی به آمریکا

سو استفاده از مهاجرین غیر قانونی به آمریکا

مهاجرت قاچاقی به آمریکا و ارتقاب قاچاق انسان به مکزیک و از طریق مرز های مکزیک به ایالات متحده آمریکا، موجب سو استفاده از نیروی کار این قشر توسط قاچاقچیان انسان خواهد بود.

عدم ارائه خدمات به مهاجرین غیر قانونی

با توجه به اینکه بسیاری از افراد که پناهندگی در آمریکا را در اولویت برنامه مهاجرتی خود قرار می دهند، در بدو ورود به آمریکا، مدارک هویتی خود را معدوم می کنند، در ادامه مسیر مهاجرت قاچاقی به آمریکا، هیچ مدارک هویتی جهت برخورداری از خدمات عمومی، نخواهند داشت.

امکان کشته شدن در مسیر مهاجرت قاچاقی به آمریکا

بسیاری از قاچاقچیان انسان، قبل از رساندن مسافرین قاچاقی به مقصد، بر اثر شرایطی، اقدام به قتل مهاجرین و متقاضیان مهاجرت غیر قانونی به آمریکا و سایر کشورها، می کنند. خطر دیگر نیز مرگ در بیابآن‌های خشک و گرم مکزیک است که قاچاقچیان معمولا از این مسیر، اقدام به قاچاق انسان می‌نمایند.

ثبت نام لاتاری 2023 آمریکا

وکیل مهاجرت به آمریکا و مشاوره حقوقی مهاجرت قاچاقی به آمریکا

مهاجرت غیر قانونی به آمریکا و همچنین مهاجرت قاچاقی به آمریکا، هیچ گاه مورد توصیه وکیل امور بین‌الملل نیست. موسسه حقوقی محمدرضا مهری، با همکاری وکلای رسمی سایر کشورها، اقدامی ستودنی در هموار نمودن امکان دریافت مشاوره حقوقی مهاجرتی برای همه عزیزان نموده است.

گروه وکلای مهر با اشراف کامل بر قوانین مهاجرت به آمریکا و بهترین راه مهاجرت قانونی به آمریکا، بهترین مشاور مهاجرتی عزیزان و همراهی امین در مراحل انجام مهاجرت قانونی به ایالات متحده آمریکاست.

جهت تعیین وقت مشاوره حضوری حقوقی با بهترین وکیل مهاجرت، با موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان تماس بگیرید.

وکیل مطالبه افت قیمت خودرو

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان، متشکل از وکلای پایه یک دادگستری، کارشناسان رسمی دادگستری در رشته تصادفات و تعیین خسارت در تصادفات رانندگی، قضات بازنشسته و اساتید برتر حقوق در ایران، آماده پذیرش کلیه دعاوی عزیزان در پرونده های خانواده، کیفری، حقوقی و ثبتی می باشد.

جهت انتخاب بهترین وکیل مهاجرتی در ایران، و مشاوره با همکاران موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۸ و پنج شنبه از ساعت ۹ الی ۱۴ با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

در خارج از ساعات اداری اعلام شده و جهت مشاوره آنلاین نیز می‌توانید از طریق تکمیل فرم از طریق سایت گروه وکلای مهر اقدام فرمایید.

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

۵/۵ - (۱۸ امتیاز)

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *