مهاجرت کاری به انگلستان

مهاجرت کاری به انگلستان

مهاجرت کاری به انگلستان


امروز با بررسی مهاجرت کاری به انگلستان با شما هستیم.

از بین همه راههای مهاجرت به انگلستان، و بررسی شرایط واقعی مهاجرت، مهاجرت کاری به انگلستان از جمله موضوعات مورد علاقه همه قلمداد می‌شود.

امکان مهاجرت به انگلیس از طریق کاریابی، کاریابی پس از تحصیل در انگلیس، کار دانشجویی در انگلیس و بررسی ویزای TIER4 انگلیس که ویزای کار انگلستان نام گرفته است، از ضروریات اقدام برای مهاجرت کاری به انگلستان می‌باشد. قدرت جهانی انگلستان و نفوذ بریتانیا در کشورهایی چون کانادا، استرالیا و نیوزیلند و تعدادی دیگر از کشورها که هنوز به عنوان مستعمره ای از انگلستان، معروف هستند، باعث اشتیاق متقاضیان کار در انگلستان و افرادی است که قصد مهاجرت به انگلستان از طریق تخصص دارند.

گروه بین‌الملل وکلای مهر، با تهیه و تدوین نوشتاری جداگانه درباره ویزای کار انگلستان، توضیحات کافی ارائه نموده و در وب سایت موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی مهر پارسیان منتشر نموده است.

در این مقاله شرایط مهاجرت کاری به انگلستان و مختصری درباره مهاجرت به ثبت شرکت و کار آفرینی در انگلستان توضیح داده خواهد شد.

سوالات مربوط به مهاجرت کاری به انگلستان

  • مهاجرت کاری به انگلستان تا چه سنی امکان‌پذیر است؟
  • آیا مهاجرت کاری به انگلستان برای افراد دارای تخصص بدون داشتن مدرک تحصیلی امکان‌پذیر است؟
  • شرایط مهاجرت کاری به انگلستان چیست و زمان صدور ویزای کار انگلستان چند روز است؟
  • آیا برای مهاجرت کاری به انگلستان نیز باید گواهی تمکن مالی از بانک به همراه مدارک به سفارت ارائه نماییم؟
  • در صورت ردی ویزای کار انگلستان، آیا امکان اعتراض به سفارت انگلستان وجود دارد؟
  • کاریابی پس از تحصیل در انگلستان چگونه است و شرایط آن چیست؟
ویزای توریستی انگلستان

شرایط صدور مجوز کار در انگلستان

کشور انگلستان ازجمله کشورهایی با ثبات اقتصادی در جهان به شمار می رود که در سال 2014 به عنوان پنجمین اقتصاد دنیا معرفی و شناخته شد و در اتحادیه اروپا نیز رتبه دوم به انگلستان اختصاص داشته است. در نوامبر 2016 نرخ تورم در انگلستان 1/1 درصد بوده که نشان از ثبات اقتصادی کشور انگلستان دارد و تنها 14 درصد از جمعیت انگلستان زیر خط فقر هستند.

اشخاص بسیاری اندیشه ی مهاجرت کاری به انگلستان را دارند منتها باید در نظر داشته باشند که مهمترین امتیاز یا به عبارت بهتر مهمترین مدرکی که باید به سفارت ارائه دهند، دعوتنامه شغلی است که یک سازمان یا شرکت یا موسسه ای می‌بایست طبق قوانین مهاجرتی انگلستان برای شخص مورد نظر ارسال نماید.

دریافت ویزای کار انگلستان به روش های مختلف امکان‌پذیر است:

تا زمانی که کشور انگلستان عضو اتحادیه اروپا بود، شرکت های تجاری یا غیر تجاری می توانستند طبق قوانین اتحادیه اروپا با آگهی، اقدام به جذب کارمند نمایند.

به این صورت که می‌بایست ابتدا 3 ماه در انگلستان، پیشنهاد شغلی را ارائه می دادند و 3 ماه در اتحادیه اروپا نسبت به جذب نیروی کار اقدام نمایند، اما در حال حاضر و با خروج انگلستان از اتحادیه اروپا، مهاجرت کاری به روش فوق امکان‌پذیر نمی باشد و صرفا متقاضی کار با دعوتنامه شغلی می‌بایست اقدام به اخذ ویزای کار انگلستان نماید.

در واقع دریافت ویزای انگلستان برای اتباع خارجی چندان آسان نیست و شرایط خاص خود را دارد، چرا که در مرحله ی اول متقاضی می‌بایست با یک کارفرما که شرکت یا تجارت معتبر در انگلستان دارد، جهت کار در ان شرکت توافق نماید و کارفرما می‌بایست علاوه بر پیشنهاد شغلی، تضمینی ارائه دهد مبنی بر اینکه حقوق متقاضی و همچنین تمام هزینه‌های شخصی خانواده متقاضی را پرداخت نماید.

ویزای ازدواج انگلستان

روش مهاجرت به انگلستان از طریق ویزای tier2

برای دریافت ویزای tier2 انگلستان، داشتن پیشنهاد شغلی یا دعوتنامه از شرکت های معتبر الزامی می‌باشد. علاوه براینکه این دعوتنامه باید از شرکت معتبر و دارای شرایط خاص باشد، شخص دعوت شده نیز باید دارای شرایطی باشد که در ادامه خواهد آمد.

شرایط ویزای tier2 انگلستان

متقاضیان ویزای tier2 انگلستان باید دارای یک اسپانسر یا به عبارتی پشتیبان مالی باشند.

اسپانسر باید حدود 80000پوند برای فرد اصلی و 5300 پوند برای همراهان وی، متقاضی را تحت پوشش قرار بدهد.

مبالغ مشخص شده باید به مدت 90 روز قبل از درخواست در حساب قرار گیرد و پرینتی از ان را نشان دهد.

داشتن مدرک زبان انگلیسی آیلتس 6.5 (در مورد مدرک زبان در ویزای tier2 اینکه شایان ذکر است که افرادی که  تابعیت آن‌ها کشورهای آمریکا، استرالیا، کانادا، نیوزلند و چند کشور دیگر باشند، نیازی به ارائه مدرک زبان ندارند.)

حداقل ساعت  ویزای کار انگلستان که می‌بایست در دعوتنامه کاری درج شود 30 ساعت در هفته است. از نکاتی که در اخذ ویزای tier2 انگلستان می‌تواند به شما کمک کند مدرک تحصیلی معتبر و همچنین مدرک زبان انگلیسی می‌باشد.

این نکته را در نظر داشته باشید که مدارک ذکر شده در اخذ اقامت انگلستان نیز موثر هستند.

از نکات دیگر ویزای tier2 انگلستان این است که دارا بودن فامیل در انگلستان می‌باشد. چنانچه شخص متقاضی دارای فامیل در این کشور و البته شرایط خاص فامیل را دارا باشد می‌تواند اطلاعات شخص را به در فرم های خاص ویزای tier2 وارد کند و از امتیازات این نیز بهره مند شود.

مهاجرت به انگلیس از طریق پناهندگی

پروسه و مراحل اخذ ویزای tier2  انگلستان

 ویزای کار انگلستان یا ویزای tier2معمولاً سه ماه به طول می انجامد و شخص باید مدارک مربوط به پرینت مالی، دعوت نامه کاری یا پیشنهاد شغلی را حداقل سه ماه قبل از اخذ ویزا آماده نماید.

جهت اخذ ویزای tier2 انگلستان شخص متقاضی می‌بایست مبالغی را به دولت انگلستان پرداخت نماید، این مبالغ هم شامل نفر اصلی متقاضی و هم نفرات همراه می‌باشد. مبالغ دقیق هزینه‌های دولتی ویزای tier2 انگلستان را می توانید در سایت رسمی سفارت انگلستان مشاهده فرمایید.

شخصی که ویزای tier2 انگلستان را اخذ می‌نماید، می‌تواند به مدت 5 سال در این کشور بماند و بعد از شخص می‌تواند ویزای خود را تمدید نماید و در صورت داشتن شرایط و پرداخت مالیات می‌تواند تقاضای اقامت دائم انگلستان کند.

مدارک دیگر مورد نیاز جهت اخذ ویزای tier2

  1. پاسپورت معتبر
  2. پرینت حساب بانکی
  3. مدرک زبان آیلتس
  4. داشتن دعوتنامه از شرکت معتبر. ( یک نامه از کارفرمای شما که اجازه تعلیق از کار خود را برای یک دوره مشخص ارائه می‌دهد. نامه از کارفرما مبنی بر اینکه متقاضی چه مدت توسط کارفرما برای شغل مورد نظر استخدام شده است و همچنین باید عنوان شغلی مورد نظر در نامه قید شود.)
  5. چنانچه شما دانشجو هستید، نامه ی اشتغال به تحصیل از دانشگاه خود با قید تاریخ شروع و اتمام تحصیل و دوره ای که می خواهید جهت کار به انگلستان سفر کنید. (این در موردی است که متقاضی بخواهد برای دوره ی کوتاه آموزش کاری به انگلستان مهاجرت کند.)
  6. ضمانت نامه ای که کارفرما می‌بایست تهیه نماید.
  7. برای مهاجرت کاری به انگلستان از طریق کار، مدارکی همچون سند ملکی ترجمه شده، گواهی اشتغال به کار که نشان از علقه های مادی و عاطفی شما دارد می‌تواند موثر باشد.
پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان

شخص متقاضی ویزای tier2 انگلستان باید با تعیین وقت قبلی به سفارت مراجعه نماید و بعد از انجام مصاحبه، اثر انگشت وی برداشته می‌شود و باید منتظر جواب سفارت باشد.

طبق قانون انگلستان شخصی که برای ویزای tier2 اقدام می کند می‌تواند همراه داشته باشد و همزمان با نفر اصلی اقدام برای رفتن نمایند، طبق قانون منظور از همراه در این ویزا؛ همسر، فرزندان زیر 18 سال و فرزندان بالای 18 سال در صورتی که در انگلستان حضور داشته باشد.

کار حین تحصیل در انگلستان

یکی از راه‌های مهاجرت کاری به انگلستان، مهاجرت تحصیلی به انگلستان است که مزایای بی شماری دارد. از جمله مزایای ان تحصیل در بهترین دانشگاه های دنیا و کار حین تحصیل در انگلستان است.

مزیت دیگر که تحصیل در انگلستان دارد این است که دانشجویان بین‌المللی می‌توانند پس از تحصیل با اخذ پیشنهاد شغلی در انگلستان مشغول به کار شده و از این طریق اقامت دائم دریافت نمایند.

وکیل مهاجرت کاری به انگلستان

 با توجه به شرایط اقتصادی انگلستان و نرخ بیکاری پایین، متقاضیان بسیاری جهت مهاجرت کاری به انگلستان، اقدام می‌نمایند و این امر پروسه اخذ ویزای کار انگلستان را با سختی همراه کرده است.

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی تماس بگیرید.

021-88796143

021-88795408

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

آموزش ابتدایی در انگلستان

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

تماس آنلاین در تمامی ساعات شبانه روز با مدیر دفتر محمدرضا مهری با شماره همراه زیر امکان پذیر است.

09120067669

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

5/5 - (14 امتیاز)

2 دیدگاه

  • با سلام و احترام؛
    بنده ۳۰ ساله کارشناسی ارشد معماری هستم؛ برای مهاجرت به انگلستان گرفتن کدام ویزا بهتره؟کاری یا تحصیلی؟ با توجه به زمان و هزینه کمتر! لطفا راهنمایی بفرمایید
    هرطور شده میخوام ازینجا برم، نظر شما چیه؟ کجا و چطور؟
    سپاس از شما گرامی

    • سلام
      برای اطلاع از شرایط حتما باید با وکلای مهاجرتی ما مشاوره داشته باشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *