موسسات کاریابی در ترکیه

موسسات کاریابی در ترکیه

موسسات کاریابی در ترکیه


امروز با معرفی موسسات کاریابی در ترکیه با شما هستیم.

کشور ترکیه به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی، که ما بین دو قاره آسیا و اروپا واقع شده است، بهترین کشور برای پیشرفت اقتصادی  می‌باشد.

این کشور در سال های اخیر نسبت به کشورهای در حال توسعه از نظر اقتصادی رشد به سزایی  داشته است. اقتصاد ترکیه در شمار 20کشور برتر جهان محسوب می‌شود، از این رو، وضعیت کاری بسیار مطلوبی را دارا است.

به همین خاطر سالانه افراد زیادی از سراسر دنیا، من جمله مردم کشور ایران به دلایلی از جمله:

1-همسایگی ترکیه با ایران

2- احتمال به عضویت در آمدن ترکیه در اتحادیه اروپا

3- مشترکات فرهنگی و دینی مردم ترکیه با ایرانیان، به ترکیه مهاجرت کاری می‌نمایند.

یکی از عواملی که این انگیزه را برای مهاجرین به کشور ترکیه، فراهم می آورد تا بتوانند به جهت کار و دست یافتن به شغلی مهاجرت نمایند، وجود موسسات کاریابی در ترکیه می باشد که از این طریق، می‌توانند با یافتن فرصت شغلی برای متقاضی زمینه ی مهاجرت کاری به کشور ترکیه را فراهم نماید.

گروه وکلای مهاجرتی مهر، از بدو تاسیس، به عنوان بهترین گروه وکلای مهاجرتی در ایران، با هدف ارائه اطلاعات دقیق از راه‌های مهاجرت به ترکیه و سایر کشورها، اقدام به جمع آوری اطلاعات جهت تسهیل اقدام ویزای کاری ترکیه نموده و در این راه همواره با ارتباط تنگاتنگ با موسسات کاریابی در ترکیه از طریق دفاتر کاریابی بین‌المللی تهران و ایران، موقیعت های شغلی موجود در ترکیه را بررسی نموده و به اطلاع متقاضیان رسانده است.

تحصیل رایگان در ترکیه

سوالات  متدوال درباره  موسسات کاریابی در ترکیه

  • چگونه می توان موسسات معتبر کاریابی در ترکیه را پیدا کرد؟
  • برای درخواست کار از موسسات کاری ترکیه، مسلط بودن به چه زبانی نیاز است؟
  • شرایط عمومی کار و حقوق دریافتی در ترکیه به چه صورتی می باشد که افراد را تشویق به درخواست کار از موسسات
  • کاریابی در ترکیه  می‌نماید؟
  • چه مشاغلی در موسسات کاریابی ترکیه یافت می‌شود؟
  • موسسات کاریابی در ترکیه چگونه باعث اقامت دائم فرد متقاضی  کار در ترکیه می‌شود؟
  • بهترین وکیل مهاجرت به ترکیه در تهران جهت مشاوره حقوقی مهاجرت کیست و چه ویژگیهایی دارد؟

معرفی موسسات  و مراکز دولتی و خصوصی کاریابی  در ترکیه

افرادی که  در حال جستجوی کار در ترکیه  می‌باشند، از چند طریق می‌توانند کار پیدا کنند:

1- با مراجعه  به سایت های کاریابی یا اداره کار در ترکیه به صورت آ نلاین  کار مورد نظر خود را پیدا کنند. و این سایت ها اطلاعات ان ها را به روز رسانی می کند و تمام مشاغل مورد نیاز ترکیه  برای  اتباع خارجی و همچنین دانشجویان خارجی  که نیاز به کار پاره وقت دارند، معرفی میکنند.

این افراد جوینده کاردر ترکیه با دادن اطلاعات هویتی و رزومه کاری خویش، کار مورد نظرخود در سایت های کاریابی را درخواست  می‌نمایند.

2- حالت دیگر برای یافتن کار در ترکیه، شخص می‌تواند به صورت توریستی وارد ترکیه شود و از طریق روزنامه وهفته نامه مشاغل مورد نیازدر ترکیه  در شهرهای مختلف که برای همه اقشار تحصیل کرده تا کارگری ساده وجود دارد.

فرد جوینده با مراجعه به شرکت  دولتی و خصوصی در صورت موافقت کارفرما، و در هردو مورد درخواست اینترنتی و حضوری، کارفرما درخواستی به وزارت کار و امور اجتماعی کشور ترکیه ارسال می کند.

اقامت ترکیه از طریق کالج زبان

در صورت موافقت این وزارتخانه پس از طی مراحل قانونی در سفارت، ویزای کاری به فرد متقاضی داده می‌شود.

3- از طرق سفارت ترکیه نیز افراد متقاضی می‌توانند با دادن اطلاعات شخصی و سوابق تحصیلی و کاری  درخواست کار از ترکیه نمایند.

 معمولا یک ماه طول می کشد در صورت موافقت با فرد متقاضی  برای  کار، به کارفرمای در ترکیه معرفی می گردد و یک قرداد یکساله با شخص متقاضی  خارجی منعقد  می گردد.

در پایان سال  تا سه سال قابل تمدید می باشد  که با اجازه کار در ترکیه فرد خارجی می‌تواند، تابعیت و شهروندی کشورترکیه را با دارا بودن سایر شرایط مقرر در قانون مهاجرت ترکیه، اخذ کند.

برای در خواست کار از موسسات کاریابی در ترکیه یکی از راه‌های موفقیت فرد جوینده کاردر ترکیه مسلط بودن به زبان ترکی است با یاد گرفتن زبا ن ترکی  می توانید با مشاغلی با شان اجتماعی و با دستمزد بالا را کسب کند. در غیر این صورت باید  به عنوان کارگر ساده در کارهای سخت  و با دستمزد پایین تا یاد گیری زبان  ترکی مشغول کار باشد.

کشور ترکیه به  دلیل آب و هوای مناسب وطبیعتی بسیار شگفت انگیز در صعنت کشاورزی و توریستی پیشرفت های بسیاری داده است باعث رونق اشتغال در ترکیه گردیده، ترکیه در مقایسه با کشورهای مطرح جهان  مانند  انگلستان، فرانسه و کانادا فرصت های شغلی بیشتری دارد.

ساعت کاری معمولا 46 ساعت در هفته است و کارمندان 14روز در سال مرخصی  با حقوق دارند  و حقوق دریافتی ماهانه 300 تا 400 یورو در ماه است و همین شرایط مساعد کاری در ترکیه باعث می گردد افراد خارجی زیادی از موسسات کاریابی در ترکیه درخواست کار مورد نظر خود نمایند .

شرایط تبدیل اقامت پناهجویی به اقامت در ترکیه

موسسات کاریابی در ترکیه برای دست آوردن درآمد با وعده های  کذب مانند یافتن کار و درآمدهای مکفی برای افراد  متقاضی کار در ترکیه ان ها به صورت  زمینی وارد ترکیه می کنند و بعد شخص را به حال خود راه می کنند وفرد مجبورمی‌شود به ایران باز گردد.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کار در ترکیه

آخرین مدرک تحصیلی به همراه ریز نمرات.

گواهی سوابق کار و بیمه متقاضی

شناسنامه متقاضی و همسر و فرزندان زیر هجده سال.

گواهی نداشتن پیشینه موثر کیفری.

گواهی سلامتی.

داشتن گذرنامه معتبر و چهار قطعه عکس جدید.

ارائه گواهی بانکی مبنی بر داشتن تمکن مالی مناسب. همگی مدارک باید ترجمه رسمی شده و با تایید وزارت خارجه و دادگستری در ایران برسد.

بهترین وکیل مهاجرت به ترکیه در تهران

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی تماس بگیرید.

021-88796143

021-88795408

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

تماس آنلاین در تمامی ساعات شبانه روز با مدیر دفتر محمدرضا مهری با شماره همراه زیر امکان پذیر است.

09120067669

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

امتیاز دهی به مقاله

12 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *