نمونه شکایت رابطه نامشروع

نمونه شکایت رابطه نامشروع

نمونه شکایت رابطه نامشروع


نمونه شکایت رابطه نامشروع

در نمونه شکایت رابطه نامشروع که پرونده آن توسط گروه وکلای مهر در دادسرای ارشاد تهران مطرح و موجب محکومیت متهمین به تحمل شلاق بابت رابطه نامشروع غیر از زنا شده است، حضور شخص نامحرم در جمع های خانوادگی، زمینه ساز رابطه وی با همسر دوستان شده و این رابطه به عرصه های دیگری کشانده شده است.

دقت زوجین در انتخاب افرادی که به عنوان میهمانی و دورهمی دعوت می‌شوند و عدم شرکت در مهمانی های این چنینی، بهترین راه حل جهت پیشگیری از وقوع جرم رابطه نامشروع می‌باشد.

در ادامه راه اثبات رابطه نامشروع، چگونگی اخذ پرینت تلفن جهت اثبات رابطه نامشروع، چگونگی امکان ارائه صدای ضبط شده جهت اثبات رابطه نامشروع، نمونه پرونده رابطه نامشروع و بررسی رای رابطه نامشروع به همراه معرفی بهترین وکیل کیفری جهت پرونده رابطه نامشروع جهت مطالعه در اختیار شما خواهد بود.

راه اثبات رابطه نامشروع غیر از زنا

همانطوری که در ادامه این نوشته و در نمونه شکایت رابطه نامشروع غیر از زنا ملاحظه خواهید فرمود، قراین و نشانه هایی وجود دارند که می توان به عنوان دلایل علم آور برای قاضی رسیدگی کننده به پرونده رابطه نامشروع ارائه شوند.

پرینت مکالمات و پیام های تلفن همراه، شهادت شهود و مطلعین، اقرار متهم و یا شهادت بر اقرار متهم، و سایر مواردی که برای قاضی دادسرای ارشاد علم اور باشد، به عنوان دلیل وراه اثبات رابطه نامشروع قابل استناد هستند.

پدر تا زمانی که دختر ازدواج نکرده باشد و همسر پس از ازدواج می‌تواند به عنوان شاکی خصوصی، نسبت به طرح شکایت رابطه نامشروع اقدام نماید.

مجازات اغتشاشگران و معترضین گرانی بنزین

متن شکواییه رابطه نامشروع کیفری

 شکایت نامه

شاکی: ع م، فرزند م، به شماره شناسنامه 3، صادره از تهران، به شماره ملی 241 متاهل، شیعه، با سواد،  به نشانی: تهران

مشتکی عنهما: آقای م س به شماره ملی 1111

خانم آ م فرزند ا به شماره شناسنامه 51 صادره از تهران به شماره ملی 6794 به نشانی شاکی.

وکلای شاکی:

محمد رضا مهری فرزند حسینعلی به شماره شناسنامه 2743 و شماره ملی0064096807 صادره از تهران، متاهل، شیعه به نشانی: تهران- گاندی جنوبی-خ14-پ14-ط4-واحد9

دلارام بصیرت فرزند یوسفعلی به شماره شناسنامه 5405 و شماره ملی0073981818 صادره از تهران،مجرد،شیعه به نشانی: یزد- بلوار طالقانی- جنب کو چه پارکینگ دادگستری

موضوع شکایت : رابطه نا مشروع غیر از زنا.

تاریخ و محل وقوع جرم : از یکسال پیش تاکنون- تهران.

معاون محترم دادستان و سرپرست دادسرای ارشاد تهران

با سلام و احترام، به شرح زیر شکایت مطرح می‌شود.

  • حسب اظهارات موکل، به استحضار می رسانم، خانم آ م به استناد سند رسمی ازدواج شماره4، مدت 23 سال، همسر دائمی ایشان می‌باشد.
  • طبق اظهارات موکل، آقای م م از دوستان خانوادگی آن‌ها بوده و در مهمانی های خانوادگی که به اتفاق دوستان مشترک خانوادگی برگزار می شد، حضور داشت. موکل به دلیل امور شغلی و سرمایه گذاری در کشور کانادا، در ماههایی از سال در کشور حضور نداشته است و این موضوع باعث عدم امکان کنترل در رفت و آمدهای همسر و ارتباط با مشتکی عنه ردیف دوم شده است. مشتکی عنه ردیف دوم به بهانه ارسال مطالب علمی و سیاسی در پیام رسان تلگرام، اقدام به ایجاد رابطه با همسر موکل کرده بود ولی پس از مدتی دامنه این رابطه بنا به اظهارات شهود فراتر رفته و در منزل یکدیگر را به صورت خصوصی ملاقات می کردند.
  • حسب اتفاق، از طریق آژانس هواپیمایی که امور تهیه بلیط خانواده موکل را انجام می داد، مشارالیه، متوجه رابطه پنهانی همسرش و آقای م س شده که از این ارتباط، خانم ها س ت، دوست صمیمی مشتکی عنها، و خانم ج، مدیر محل اشتغال خانم آ م، اطلاع کامل داشته اند و در فایل های صوتی پیوست شکایت نامه که هنگام مکالمه تلفنی موکل با خانم های مذکور ضبط شده، به این مسائل اشاره شده است. مشارالیهما حاضر به حضور در مرجع قضایی و ادای شهادت به داشتن رابطه نامشروع غیر از زنا، بین مشتکی عنهما می‌باشند.
  • در مدتی که موکل در ایران حضور نداشته است، تلفن همراه شماره 0932745 در اختیار همسر ایشان قرار داشته که با دریافت ریز مکالمات تلفن مذکور، مشخص گردید سرکار خانم م و آقای م س از تاریخ 06/10/1396 لغایت 1/10/1396 در ساعات مختلف شبانه روز و حتی ساعات پس از نیمه شب، مدتهای طولانی مشغول مکالمه با یکدیگر بوده اند.
  • طی جلسه ای که در اسفند ماه در دفتر کار ایشان منعقد شده است، آقایان آ و آقای ش از دوستان صمیمی طرفین، ناظر و شاهد اقرار آقای م س به داشتن روابط خارج از عرف و نامشروع با همسر موکل بوده اند و به عنوان شاهد حاضر به ادای شهادت در مرجع قضایی هستند.
وکیل ملک در جماران

به حکایت مستنداتی که به پیوست شکایت نامه حاضر تقدیم می‌شود و عنداللزوم انجام تحقیقات از شهود و مطلعین و بررسی صحت و سقم قضیه، تقاضای تعقیب کیفری مشتکی عنهما را به اتهام رابطه نامشروع غیر از زنا، از سوی موکل دارم.

منوط به امر و نظر عالیست.  با احترام مجدد محمدرضا مهری – دلارام بصیرت  وکلای شاکی

دلایل و مستندات :

  • فایل های صوتی مربوط به صدای ضبط شده خانم ج، احدی از شهود و خانم م مشتکی عنها
  • شهادت شهود و مطلعین
  • صورت ریز مکالمات بین مشتکی عنهما
  • تصویر سند ازدواج

مرجع رسیدگی به شکایت رابطه نامشروع

بر اساس تقسیم بندی قانون آیین دادرسی کیفری جدید و قانون مجازات اسلامی جدید به بعضی از جرایم منافی عفت به صورت مستقیم در دادگاه کیفری یک و یا دادگاه کیفری دو رسیدگی می‌شود.

در جرایم تعزیری منافی عفت مانند نمونه شکایت رابطه نامشروع که ملاحظه فرمودید، دادسرای ارشاد تهران در تهران و دادسرای عمومی در شهرستآن‌ها صالح به رسیدگی و تحقیق هستند و در صورت احراز وقوع بزه رابطه نامشروع با قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست پرونده به دادگاه ارشاد ارسال می‌شود.

وکیل کیفری در تهران

با توجه به حساسیت پرونده ای جرایم منافی عفت و امکان خطا در تطبیق نمونه شکایت رابطه نامشروع، مشاوره با وکیل کیفری خوب جهت تنظیم لوایح و شکایات رابطه نامشروع بهترین راه است. قبل از طرح این گونه شکایات که به صورت مستقیم با آبروی افراد در ارتباط است، مشاوره حقوقی و اطمینان از انطباق موضوع با نمونه شکایت کیفری قابل طرح که بعدا موجب شکایت اعاده حیثیت (افترا) نشود، امکان‌پذیر است.

مجازات هنجار شکنی در چهارشنبه سوری

گروه وکلای مهر با داشتن تجربیات موفق در پرونده‌های کیفری و امکان مشاوره مستقیم با محمدرضا مهری بهترین وکیل کیفری تهران، آماده ارائه خدمات حقوقی به هم وطنان می‌باشد.

شماره های تماس

  • 021-88663925
  • 021-88663926
  • 021-88663927
  • 021-88663628
  • 021-88799562
  • 021-88795408
  • 021-88796143

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

  • 09120067661
  • 09120067662
  • 09120067663
  • 09120067664
  • 09120067665

تماس آنلاین در تمامی ساعات شبانه روز با مدیر دفتر محمدرضا مهری با شماره همراه زیر امکان پذیر است.

  • 09120067669

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

 

[stextbox id=’info’]

مشاوره حقوقی امور کاری و استخدامی

مشاوره حقوقی امور پولی و بانکی

مشاوره حقوقی امور مالی و مالیاتی

مشاوره حقوقی بورس و اوراق بهادار

مشاوره حقوقی سرمایه گذاری خارجی

مشاوره حقوقی خانواده

مشاوره حقوقی آنلاین

مشاوره حقوقی تلفنی

مشاوره حقوقی حضوری

[/stextbox]

4.9/5 - (50 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *