وکیل استرداد جهیزیه ونک

وکیل استرداد جهیزیه ونک

وکیل استرداد جهیزیه ونک


امروز با موضوع معرفی وکیل استرداد جهیزیه ونک و تشریح نحوه تقدیم دادخواست استرداد جهیزیه با شما هستیم.

یکی از مواردی که در هنگام بروز اختلافات خانوادگی و جدایی زوجین از یکدیگر، به عنوان دعوای خانواده مطرح می شود، دعوای استرداد جهیزیه می باشد

صلاحیت رسیدگی به دعاوی خانواده بر اساس قانون جدید حمایت خانواده به دادگاه ویژه خانواده سپرده شده است تا با اشراف کامل به موضوعات خاص خانواده به بررسی آن همت گمارند.

در کنار دادگاه خانواده، شورای حل اختلاف هر محل نیز، در دعاوی خانواده که میزان خواسته کمتر از دویست میلیون ریال باشد، به دعاوی تا دویست میلیون ریال رسیدگی نموده و پس از صدر رای امکان اجرای آن وجود دارد.

موسسه حقوقی مهر پارسیان به عنوان دفتر تخصصی وکیل خانواده در مناطق ۱ تا ۶ تهران، پرونده های دعاوی خانواده را مورد پذیرش قرار داده و وکیل متخصص خانواده به عزیزان متقاضی معرفی می نماید.

نکات مهم در موضوع معرفی وکیل استرداد جهیزیه ونک

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای جستجوی وکیل خوب خانواده محدوده میدان ونک چه باید کرد؟

مجتمع قضایی خانواده ۲ ونک به کدام محل منتقل شده است؟

شورای حل اختلاف ویژه خانواده محدوده ونک و ملاصدرا کجاست؟

هزینه وکیل برای دادخواست استرداد جهیزیه چگونه تعیین می شود؟

[/stextbox]

 

نحوه استرداد جهیزیه

?برای استرداد جهیزیه لازم است دادخواستی تحت عنوان استرداد جهیزیه با رعایت قانون آئین دادرسی مدنی و به انضمام لیست سیاهه ای تنظیم و به امضای زوج رسیده است و تصویر برابر با اصل آن را ضمیمه دادخواست نموده و با تنظیم لیستی که به امضاء شهود رسیده و مدارک مثبت زوجیت به دادگاه خانواده محل سکونت زوج ارائه نمائید.

نمونه وکالت نامه

?می توانید دردادخواست خود دستور موقت یا قرار تأمین خواسته را نیز اضافه نمایید تا به دستور دادگاه خانواده، جهیزیه به صورت موقت به یک نفر حافظ امین، تا تعیین تکلیف سپرده شود و پس از رسیدگی حکم به استرداد صادر شود.

البته صدور دستور موقت یا تأمین خواسته منوط به سپردن خسارت احتمالی تا ۲۰ درصد قیمت جهیزیه در حساب دادگستری است که پس از قطعیت حکم مسترد می گردد.

برای مطالبه و استرداد جهیزیه به میزان مقوم شده تا دویست میلیون ریال، شورای حل اختلاف محل سکونت زوج یا محل سکونت مشترک صلاحیت رسیدگی خواهد داشت و نیازی به مراجعه به دادگاه خانواده نیست.

دادخواست استرداد جهیزیه را به کدام مرجع تقدیم کنیم؟

در تهران و مراکز استانها و همچنین در کلیه شهرهایی که دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در آنها دایر شده است، دادخواست استرداد جهیزیه از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به مرجع قضایی اعم از شورای حل اختلاف و یا دادگاه خانواده ارسال خواهد شد.

وکیل استرداد جهیزیه ونک

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای دریافت مشاوره کیفری با وکیل پایه یک دادگستری و عضو گروه وکلای مهر، همه روزه از ساعت‌های ۱۹ الی۹ و پنجشنبه‌ها۱۵ الی۹ با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

موسسه حقوقی مهر پارسیان

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *