وکیل ایرانی در مونترال

وکیل ایرانی در مونترال

وکیل ایرانی در مونترال


امروز با موضوع وکیل ایرانی در مونترال با شما خواهیم بود.

همراهان عزیز مهر پارسیان، امروز یکی از مهم‌ترین موضوعات دنیای مهاجرت را برایتان شرح خواهیم داد: پیگیری امور پرونده مهاجرت خود از طریق وکیل رسمی مهاجرت.

از آنجایی که بیشترین متقاضیان برای مهاجرت، کشور کانادا را برگزیده و اغلب نیز متقاضی برنامه مهاجرت روش تجربه کبکی هستند، معرفی وکیل ایرانی در مونترال، ضروری گردید.

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، با همکاری نمایندگان رسمی مراکز علمی (تمامی مقاطع) در کانادا و نیز کارگزاری‌های رسمی ویزای کانادا در ایران، خدمات کاملی را در زمینه روش تجربه کبکی ارایه می‌دهد.

نکات مهم و توضیحات در خصوص وکیل ایرانی در مونترال

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

آیا فعالیت وکیل ایرانی در مونترال قانونی است؟

در چه صورت وکیل ایرانی امکان کار به عنوان وکیل مهاجرت کانادا را دارد؟

آیا عنوان شغلی وکیل مهاجرت در ایران قانونی است؟

برای برقراری ارتباط با وکیل ایرانی در مونترال کانادا از چه کسی می‌توان کمک گرفت؟

[/stextbox]

 

عنوان شغلی وکیل ایرانی در مونترال

اکثریت ایرانیانی که به کانادا مهاجرت می‌کنند، با توجه به شرایط ایده‌آل استان کبک با ارایه برنامه‌های مهاجرتی آسان‌تر نسبت به سایر ایالت‌ها، این ایالت را برای اقامت خود برمی‌گزینند.

در این میان، اکثر ایرانی‌‌ها با توجه به سهولت برقراری ارتباط با وکیل ایرانی و فارسی زبان، ترجیح بر آن دارند تا امور حقوقی خود در کشور کانادا را از طریق وکیل ایرانی در مونترال پیگیری نمایند.

دقت نمایید که تنها افرادی قادر به انجام امور حقوقی مهاجرتی در کانادا هستند که وکیل رسمی مهاجرت باشند.

مشاوره مهاجرت به فرانسه با تمکن مالی

بدین نحو برای حصول اطمینان، کد رسمی وکیل را در اختیار اداره مهاجرت کانادا قرار داده و درخواست نمایید تا نسبت به رسمیت وکالت فرد مورد نظر اظهار نظر شود.

وکلای رسمی مهاجرت در کشور کانادا، برای آنکه به رسمیت شناخته شوند، کد رسمی از اداره مهاجرت کانادا (IRCC) دریافت می‌نمایند.

وقتی وکیل ایرانی متخصص امور مهاجرت کانادا در ایران وجود دارد، چرا وکیل ایرانی در مونترال؟

گروه وکلای مهر پارسیان، با گردهمایی وکلای تخصصی در حوزه‌های مختلف حقوق داخلی و حقوق بین‌الملل اعم از حقوق بین‌الملل خصوصی آماده ارایه هر گونه خدمات قانونی در زمینه امور حقوقی اتباع ایرانی در کانادا است.

در حال حاضر تمامی امور مهاجرت تحصیلی به کانادا و اخذ اقامت دایم کانادا بعد از تحصیل در ایران با حضور نمایندگان رسمی مدارس، کالج و دانشگاه‌های کانادا صورت گرفته و امکان معرفی وکیل رسمی در کانادا در صورت نیاز و با صلاحدید موسسه مهر پارسیان وجود دارد.

چگونه اقامت دایم کانادا را به دست آوریم؟

در حال حاضر این امکان تنها در استان کبک وجود دارد تا بتوان تنها پس از 2 سال تحصیل تمام وقت و یا کار به مدت 12 تا 24 ماه به اقامت دایم کانادا دست یافت.

امکان تحصیل در تمامی مقاطع تحصیلی اعم از کالج و دانشگاه (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) در تمامی شهرهای استان کبک همچون مونترال وجود دارد.

نکته مهم در این است که تا اواسط سال 2018 این امکان وجود داشت که 6 ماه پیش از اتمام دوران تحصیلی بتوان درخواست اقامت دایم کانادا را در اداره مهاجرت کانادا ثبت نمود.

وکیل طلاق توافقی در آلمان

در حال حاضر و از اواسط سال 2018، تنها با ارایه مدرک فارغ‌التحصیلی امکان ثبت درخواست اقامت دایم کانادا با استفاده از روش تجربه کبکی (PEQ) وجود دارد.

نکته دوم در آن است که از زمان فارغ‌التحصیلی، متقاضی تنها 36 ماه فرصت برای ثبت درخواست اقامت دایم کانادا پس از تحصیل را دارد.

به علاوه که اگر قصد ادامه تحصیل داشته باشید، این امکان از شما گرفته می‌شود که بتوانید درخواست اقامت دایم کانادا را از طریق روش تجربه کبکی بدهید.

بنابراین لازم است که یکی از اهداف شما برای اخذ اقامت دایم کانادا پس از تحصیل، اشتغال در کانادا باشد. این امر با توجه به فرصت‌های شغلی مناسب در کانادا برای متقاضیان نیز تا نحوی ممکن است.

وکیل ایرانی در مونترال

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت برقراری ارتباط با دفتر وکیل ایرانی در مونترال، مشاوره آنلاین با وکیل مهاجرت، معرفی بهترین وکیل مهاجرت به سوئد، پرتغال، آلمان، سایر کشورهای اروپا، کانادا و استرالیا از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

گروه وکلای مهر- دپارتمان حقوق مهاجرت و بین‌الملل

[/stextbox]

 

 

 

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *