وکیل جرایم رایانه‌ای ملاصدرا

وکیل جرایم رایانه‌ای ملاصدرا

وکیل جرایم رایانه‌ای ملاصدرا


امروز با موضوع معرفی وکیل جرایم رایانه‌ای ملاصدرا با شما همراه هستیم.

در عصر ارتباطات رایانه به عنوان قلب تپنده و شاهراه اصلی ارتباط نقش تعیین‌کننده‌ای دارد و اتفاقات به وجود آمده به واسطه استفاده از رایانه می‌تواند برای مردم دردسرهای حقوقی‌ای را به همراه داشته باشد که حل آن مانند حل مسایل معمول حقوقی که در اجتماع رخ می‌دهد نیست و نیازمند مشاوره با وکیل امینی است که متخصص در زمینه جرایم رایانه‌ای.

اگر شما ساکن محله ملاصدرای تهران هستید به اطلاعتان می‌رسانیم در همسایگی شما موسسه‌ی حقوقی مهرپارسیان که متشکل از بهترین وکلای دادگستری در ایران است با ارایه خدمات مشاوره در زمینه حقوقی، کیفری و خانواده و مهاجرت آماده پذیرایی از شما بزرگواران است.

امروز با شما هستیم تا نشانی وکیل جرایم رایانه‌ای ملاصدرا که عضو گروه وکلای مهر است را به شما بدهیم تا بتوانید همه وقت با او در ارتباط باشید.

نکات مهم در خصوص وکیل جرایم رایانه‌ای ملاصدرا

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

وکیل جرایم رایانه‌ای کیست؟

آیا موسسه حقوقی مهرپارسیان وکیل جرایم رایانه‌ای دارد؟

وکیل جرایم رایانه‌ای چه تفاوتی با سایر وکلا دارد؟

اگر در ملاصدرا نیاز به وکیل جرایم رایانه‌ای داشتیم به کجا مراجعه کنیم؟

[/stextbox]

 

یک وکیل جرایم رایانه‌ای چه خصوصیاتی دارد؟

وکیل جرایم رایانه‌ای نیز مانند سایر حقوقدانان دارای تحصیلات قضایی است اما او یک فرق عمده با سایر وکلا دارد، فرقی که باعث وجه تمایز او شده، تسلط ویژه این وکیل بر مسایل رایانه و تخصص وی در زمینه حقوقی است.

آیا جرایم رایانه‌ای که در ایران به وقوع می‌پیوندد از پیچیدگی برخوردار است؟

پاسخ به این پرسش بسیار ساده است چرا که در کشور ما متخصصین بسیاری در زمینه رایانه وجود دارند و این مساله باعث شده است که افراد با ترفندهای متقلبانه رایانه‌ای آشنایی زیادی پیدا کنند و از این رو مردم با جرایم ساده رایانه‌ای و بزهکاران عادی روبرو نخواهند بود.

7 دلیل برای مراجعه به مشاوره حقوقی

اگر فردی رمز ایمیل شخصی افراد را منتشر کند مرتکب جرم رایانه‌ای شده است؟

پاسخ به این پرسش مثبت است و طبق قانون جرایم رایانه‌ای دسترسی متقلبانه به داده‌های سری اشخاص جرم است.

اگر شخصی کارت عابر بانک و رمز خود را در اختیار ما قرارداد تا مبلغی معین از آن برداشت کنیم آیا عمل ما می‌تواند از مصادیق عمل مجرمانه باشد؟

پاسخ به این پرسش مثبت است و پیشنهاد می‌گردد هرگز این کار را قبول نکنید چرا که می‌تواند مخاطرات بسیاری برای شما در پی داشته باشد.

کارت عابر بانک خود را به فروشنده بدهیم تا او پرداخت ما را انجام دهد؟

پاسخ به این پرسش منفی است؛ زیرا کارت عابر بانک وسیله‌ای شخصی است و در هر صورت از فروشنده بخواهید تا دستگاه پرداخت را در اختیار شما قرار دهد تا شخصا عملیات پرداخت را انجام دهید.

مروری بر یک واقعه که شاید برای شما اتفاق بیفتد!!!

اگر در شبکه‌های اجتماعی پیام‌های کسب و کار آنلاین از طریق ربات‌ها یا اشخاص ارسال شد هرگز پشت سر هم دکمه قبول را در صفحات نزنید؛ زیرا هکرین حرفه‌ای از طریق بدافزارها در کمین شما نشسته‌اند و شما با هرکلیکی که می‌کنید درخواست‌های او را ناخواسته می‌پذیرید و به او جازه می‌دهید تا به اطلاعات رایانه‌ای شما دسترسی پیدا کند. به جهت عدم وقوع چنین مشکلاتی از فیلترشکن و نرم‌افزارهای ناشناس استفاده نکنید و اگر مشکلی از این طریق برای شما حاصل شد، پیش از تماس با پلیس فتا می‌توانید موضوع را با کارشناسان حقوقی مهرپارسیان در میان بگذارید تا راهنمایی‌ها کامل را به شما ارایه دهند.

اعاده دادرسی دیوان عدالت اداری

اگر فورا  نیاز به وکیل جرایم رایانه‌ای داشتیم چه کنیم؟

نگران نباشید شما می‌توانید به راحتی با تلفن‌های موسسه مهر پارسیان تماس بگیرید و مسایل خود را با وکیل جرایم رایانه‌ای در میان بگذارید.

اگر در ملاصدرا مشکل پیدا کردن وکیل جرایم رایانه‌ای داشتیم چه کنیم؟

نگران نباشید هرکجای ایران که هستید موسسه حقوقی مهر پارسیان با وجود وکلای مجرب در زمینه جرایم رایانه‌ای آماده پذیرش شما است.

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

شماره‌های تماس وکیل جرایم رایانه ای

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

09120067665

گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

5/5 - (13 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *