وکیل در پونک

وکیل در پونک

وکیل در پونک


امروز با معرفی وکیل در پونک و معرفی دادگاه حقوقی محدوده پونک تهران با شما خواهیم بود.

محله پونک تهران، بنا به اعلام رسمی اتحادیه املاک تهران، یکی از محلاتی است که میزان معاملات ملکی بسیار در آن رونق دارد و در رده های بالای جدول معاملات قرار دارد.

بخشی از محله پونک تهران که در منطقه 2 تهران و مجاورت شهرک غرب قرار دارد، به عنوان پونک باختری شناخته می‌شود و بخش اعظم محله پونک تهران در منطقه 5 شهرداری واقع شده است.

برای یافتن وکیل در پونک، کافی است سری به سایت کانون وکلای دادگستری مرکز و یا موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان بزنید و با جستجوی وکیل پایه یک دادگستری در پونک، موسسه حقوقی محدوده پونک، دفتر وکیل حرفه ای در پونک، وکیل خانواده و طلاق توافقی پونک، وکیل ملکی در پونک و یا هر عنوان دیگری که نیاز به خدمات وکیل در پونک دارید، خدمات مورد نظر را انتخاب کنید.

گروه وکلای مهر، جهت آسایش همشهریان تهرانی، مختصری از ویژگی های وکیل پایه یک دادگستری در پونک برای عزیزان شرح خواهد داد و در ادامه دادگاه حقوقی محدوده پونک تهران را معرفی خواهد نمود.

نکات مهم در معرفی وکیل در پونک

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جستجوی وکیل متخصص ملک در پونک چگونه انجام می‌شود؟

برای یافتن وکیل طلاق توافقی در پونک چه اقدامی لازم است؟

دادگاه خانواده در پونک و دادگاه حقوقی در پونک کجاست؟

[/stextbox]

 

دادگاه حقوقی محدوده پونک

با تاسیس و راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی شهر تهران، مشکل تشخیص صلاحیت دادگاه های عمومی حقوقی تهران و همچنین دادگاه خانواده تهران مرتفع شده است.

وکیل پایه یک دادگستری بلوار ارتش

برای طرح دعوای حقوقی و دعوای خانواده در منطقه پونک تهران، ابتدا مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و ثبت نام در ثنا الزامی است.

پس از ثبت نام الکترونیک در سامانه ابلاغ قوه قضاییه، نوبت به تقدیم دادخواست های حقوقی می‌رسد که در این مرحله نیازی به تعیین دادگاه صالح توسط متقاضی نیست و متصدیان دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، نسبت به ارسال پرونده به مرجع صالح اقدام خواهند نمود.

مجتمع قضایی شهید مفتح تهران

دعاوی ملکی منطقه پونک، مطالبه وجه، وصول مطالبات، دادخواست های ثبتی و در مجموع کلیه پرونده های حقوقی پونک به مجتمع قضایی شهید مفتح تهران ارجاع می‌شود و در این مجتمع مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

پرونده های دادگاه خانواده پونک نیز به مجتمع قضایی شهید مفتح تهران ارجاع می‌شود و قسمتی از پونک که در محدوده منطقه 2 تهران قرار دارد، به مجتمع قضایی شهید مدنی تهران ارجاع می‌شود.

نشانی دقیق مجتمع قضایی شهید مفتح و شهید مدنی تهران در سایت موسسه حقوقی بین المللی و داوری مهر پارسیان قابل مشاهده است.

شورای حل اختلاف پونک

پس از یافتن دفتر وکیل پونک، نوبت به شناسایی مراجع قضایی منطقه پونک است، با توجه به اینکه تقدیم دادخواست به شوراهای حل اختلاف تهران نیز از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی قوه قضاییه قابل انجام است، پرونده ها توسط اپراتورهای این دفاتر خدماتی به شورای حل اختلاف مربوطه ارسال می‌شود.

شورای حل اختلاف منطقه 5 تهران در شهرک اکباتان و منطقه 2 تهران در گیشا واقع شده است.

موسسه حقوقی محدوده پونک

موسسه حقوقی طلیعه عدالت و مهر پارسیان به عنوان تنها دفتر معتبر مهاجرتی در تهران، شعبه ای در هیچ منطقه تهران ندارد.

وکیل مفاسد اقتصادی کرج

دلیل عدم تاسیس شعبه ای از موسسه حقوقی مهر پارسیان در محلات تهران، تمرکز بر فعالیت این موسسه در مرکز شهر تهران و میدان ونک است تا با تجمیع همه دفاتر اعم از دفتر مهاجرتی گروه وکلای مهر در پونک، دفتر وکیل پایه یک دادگستری در پونک، دفتر وکیل خانواده در پونک، دفتر وکیل تامین اجتماعی و وکیل کیفری پونک، به صورت متمرکز خدمات حقوقی ارائه نماید.

نشانی و شماره دفتر وکیل در پونک

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت انتخاب و معرفی وکیل املاک خیابان پونک، وکیل و مشاور حقوقی خوب محدوده پونک، وکیل طلاق توافقی در پونک، وکیل ملکی پونک، مشاوره با وکیل تلفنی محدوده پونک، مشاوره با وکیل آنلاین خیابان پونک، در ساعات اعلامی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88795408

021-88796143

تهران- گاندی جنوبی- خیابان 14- پلاک14- طبقه4- واحد 9 و 10 دفتر وکالت محمدرضا مهری

شماره همراه دفتر وکیل در پونک

09120067665

دفتر وکالت محمدرضا مهری

[/stextbox]

 

5/5 - (17 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *