وکیل پناهندگی در انگلستان

وکیل پناهندگی در انگلستان

وکیل پناهندگی در انگلستان


امروز با معرفی وکیل پناهندگی در انگلستان و پاسخ به والات درباره شرایط جدید پناهندگی در انگلستان به شما سخن خواهیم گفت، همراه گروه وکلای مهاجرتی مهر باشید.

شاید مخاطبین این نوشتار هم از جمله افرادی باشند که به دلیل شرایط سیاسی و اقتصادی ایران، قصد مهاجرت به انگلستان را داشته باشند و به راههای زیادی برای مهاجرت به انگلستان اندیشیده اند.

از جمله راههای مهاجرت به انگلستان که توسط افراد سودجو و غیر مسئول پیشنهاد می‌شود، مهاجرت غیر قانونی به انگلستان و مهاجرت قاچاقی به انگلستان است و راه این موضوع نیز با اخذ ویزای شینگن و یا خرید پاسپورت جعلی اروپایی معرفی می‌شود.

وکیل مهاجرت قانونی به انگلستان در ایران و همکار موسسه حقوقی بین المللی طلیعه عدالت ومهر پارسیان با همکاری دفتر وکالت محمدرضا مهری در ونک، شرایطی را فراهم نموده است که به عنوان وکیل پناهندگی در انگلستان که وجود خارجی ندارد، پرداخته و عزیزانی که قصد مهاجرت به انگلستان از راه غیر قانونی و قاچاقی دارند را با مخاطرات و عواقب این نوع مهاجرت آشنا کنند.

نکات مهم در معرفی وکیل پناهندگی در انگلستان

آیا امکان همکاری با وکیل پناهندگی در انگلستان از ایران وجود دارد؟

آیا می‌توان قبل از ورود به انگلستان درخواست پناهندگی را از طریق وکیل ارائه نمود؟

وکیل ملکی در نوبنیاد

بهترین راه برای مهاجرت به انگلستان و سایر کشورها چیست؟

آیا امکان مهاجرت به انگلستان با هزینه و سرمایه کم وجود دارد؟

وکیل پناهندگی در انگلستان چه شرایط و ویژگیهایی باید داشته باشد؟

درخواست پناهندگی از انگلستان توسط وکیل مهاجرت

یکی از راههای ارائه درخواست پناهندگی به اداره مهاجرت انگلستان، ارائه درخواست از خارج از انگلستان است و امکان ارائه این درخواست توسط وکیل مهاجرت در لندن و سایر شهرهای انگلستان وجود دارد.

اما باید به این نکته توجه کنیم که آیا شرایط ما برای پذیرش ادعای پناهندگی در انگلستان، مطابق با کنوانسیون پناهندگی سازمان ملل متحد موسوم به کنوانسیون ژنو است یا خیر؟

مطابق مواد کنوانسیون قانونی پناهندگی، افرادی که در کشور خود با خطر، قتل، شکنجه و آزار و اذیت و نامنی به واسطه وقوع جنگ، عقاید مذهبی و سیاسی خاص، دین و نژاد، جنسیت و رنگ پوست، مواجه هستند تا رفع حالت خطرناک می‌توانند از کشور دیگری درخواست پناهندگی کنند.

کشور مقصد مطابق با این کنوانسیون، در صورتی که به آن ملحق شده باشد و با رعایت نظم و امنیت داخلی و قوانین موضوعه در کشور خود، به درخواست پناهندگی رسیدگی نموده و تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد کرد.

مطابق قوانین انگلستان، در صورت رد پذیرش پناهندگی از سوی اداره اتباع خارجی و مهاجرین، امکان اعتراض به این تصمیم در دادگاههای این کشور وجود دارد.

دادگاه انگلستان با دریافت اعتراض به ریجکتی درخواست پناهندگی در این کشور با تعیین وقت رسیدگی به موضوع اعتراض رسیدگی نموده و حکم مقتضی صادر خواهد نمود.

وکیل پناهندگی در انگلستان

به موضوع بحث بر می‌گردیم، چگونه به وکیل پناهندگی در انگلستان دسترسی پیدا کنیم و قرارداد قبول وکالت در پرونده پناهندگی در انگلستان را با وکیل رسمی منعقد نماییم؟

وکیل آنلاین دیوان عدالت اداری

اولین موضوع در این زمینه دریافت مشاوره حقوقی درباره حقوق پناهندگی در انگلستان و نحوه طرح درخواست پناهندگی در انگلستان با وکیل امور بین الملل در تهران یا سایر شهرهای ایران است.

دفتر وکالت محمدرضا مهری در محدوده ونک تهران، با توجه به نوع تخصص ایشان در بحث حقوق بین الملل خصوصی و قوانین مهاجرتی همه کشورها، آماده پذیرش مشاوره حقوقی مهاجرت به انگلستان و بررسی شرایط پذیرش پناهندگی در انگلستان است.

آیا برای پناهندگی در انگلستان می‌توان به قاچاقچیان انسان اعتماد کرد؟

طبعتا اعتماد به افرادی که ناقض قانون هستند و با قاچاق انسان مرتکب جرم می‌شوند، معقول نیست و تعدادی از مراجعین به موسسه حقوقی مهر پارسیان با ادعای اینکه قبلا توسط قاچاقچی انسان اقوام آنها موفق به مهاجرت به انگلستان از راه قاچاقی و اعلام پناهندگی در انگلستان شده اند، درخواست راهکاری برای اطمینان از عمل به وعده توسط قاچاقچیان انسان دارند.

اما پرونده های متعدد که در دادسرای ارشاد و دادسرای بین الملل تهران برای شکایت از قاچاقچیان انسان مطرح شده است، نشان از این دارد که وعده قاچاقچیان انسان نیز سرابی بیش جهت فریب متقاضیان مهاجرت نیست.

خرید پاسپورت جعلی اسپانیا برای ورود به انگلستان

تعدادی از مدعیان داشتن مجوز وکالت در امور پناهندگی در انگلستان نیز با تشویق افراد به پرداخت ۲۰ هزار یورو جهت خرید پاسپورت اصل اسپانیایی، اقدام به فریب متقاضیان مهاجرت می‌کنند.

با توجه به اینکه مبالغ این کار به صورت نقدی و در خارج از ایران دریافت می‌شود، امکان پیگیری و طرح شکایت نیز وجود ندارد و در صورت دستگیری با پاسپورت های جعلی اروپا در مرز انگلستان، علاوه بر اخراج از این کشور، در انتظار حبس نیز باید باشید.

نمونه رای ابطال شرط ضمن عقد بانکی

بهترین راه برای مهاجرت به انگلستان پس از مشاوره حقوقی و بررسی شرایط شما برای مهاجرت، به دست خواهد آمد.

نشانی و شماره دفتر وکیل مهاجرت به انگلستان خیابان گاندی

جهت انتخاب و معرفی وکیل مهاجرت خیابان گاندی، وکیل و مشاور حقوقی خوب محدوده ونک، وکیل ازدواج و طلاق در انگلستان محدوده ونک، وکیل خرید ملک در انگلستان، مشاوره با وکیل تلفنی مهاجرت محدوده ونک، مشاوره با وکیل آنلاین مهاجرت خیابان گاندی، در ساعات اعلامی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

تهران- گاندی جنوبی- خیابان ۱۴- پلاک۱۴- طبقه۴- واحد ۹ و ۱۰ دفتر وکالت محمدرضا مهری

شماره همراه دفتر وکیل مهاجرت خیابان گاندی

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

دفتر وکالت بین المللی محمدرضا مهری در گاندی

امتیاز دهی به مقاله

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *