وکیل شورای حل اختلاف شمال تهران

وکیل شورای حل اختلاف شمال تهران

وکیل شورای حل اختلاف شمال تهران


امروز با معرفی وکیل شورای حل اختلاف شمال تهران با شما هستیم.

رسیدگی به شرایط مقرر در قرارداد اجاره مسکن و یا بعضی از شروط مندرج در اینگونه قراردادها در شورای حل اختلاف صورت خواهد پذیرفت.

صلاحیت شوراهای حل اختلاف با توجه به تغییرات گسترده در قانون شوراهای حل اختلاف در سال ۹۴ به روز رسانی شده است، اما همچنان اختلاف در اصل قرارداد اجاره و رسیدگی به دعاوی دیگر در صلاحیت دادگاه حقوقی قرار دارد.

دفتر حقوقی و وکالت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، متخصص پرونده های شوراهای حل اختلاف شمال تهران، در یادداشت پیش رو با بررسی نمونه رای دادگاه درباره تمدید قرارداد اجاره و آثار حقوقی آن به معرفی وکیل شورای حل اختلاف شمال تهران خواهد پرداخت.

نکات مهم در معرفی وکیل شورای حل اختلاف شمال تهران

  • خسارت قراردادى در قرارداد اجاره چگونه قابل تعیین و دریافت است؟
  • شروط ضمن عقد اجاره در چه صورتی قابلیت اعمال دارند؟
  • بهترین وکیل شورای حل اختلاف شمال تهران کیست و چه ویژگیهایی دارد؟

آیا در صورت تمدید قرارداد اجاره، خسارت های مندرج در قرارداد اولیه به قرارداد بعدی نیز منتقل می شود؟

در صورت تمدید قرارداد اجاره تبدیل تعهد صورت گرفته است و چنانچه تعهد بر پرداخت خسارت قراردادی در صورت عدم تخلیه در قرارداد ابتدایی شرط شده باشد، این موضوع صرفاً مربوط به قرارداد نخستین بوده و تسری آن بر توافق بعدی نیازمند تصریح در تمدید قرارداد است.

وکیل تجدید نظر قاچاق کالا و ارز

?تاریخ رای نهایی: ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ ?شماره رای نهایی: ۹۳۰۹۹۷۰۲۲۳۵۰۱۰۴۳

رای بدوی

در مورد دادخواست خانم م.الف. دادخواستی به وکالت از آقای م.ر. به طرفیت آقای س.س. با وکالت آقای م.م. به خواسته مطالبه مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۱۵۰ ریال بابت خسارت قراردادی ناشی از عدم تخلیه مورد اجاره از قرار روزی ۰۰۰/۰۰۰/۱ ریال از مورخ ۳۰/۴/۱۳۹۳ لغایت زمان تقدیم دادخواست و پس از آن مطالبه مبلغ روزانه ۰۰۰/۰۰۰/۱ ریال تا روز تخلیه موضوع قرارداد شماره ۹۱۶۶۹۲ مورخ ۳/۷/۱۳۸۹ به انضمام کلیه خسارات دادرسی دادگاه با ملاحظه محتویات پرونده و استماع اظهارات وکلای طرفین دفاعیات مطرح شده از جانب خوانده را وارد و موجه می‌داند.

زیرا با تمدید قرارداد صرفاً مدت اجاره و نیز وجه قرض‌الحسنه پرداختی تغییر نموده است و تبدیل تعهد صورت گرفته، به عبارت دیگر تعهد بر پرداخت خسارت قراردادی صرفاً مربوط به قرارداد نخستین بوده و تسری آن بر توافق بعدی مستلزم تصریح داشته که چنین امری صورت نگرفته است.

با این وصف خواسته خواهان را وارد ندانسته و به استناد ماده ۱۲۵۷ قانون مدنی حکم بر بی‌حقی خواهان صادر و اعلام می‌دارد، رأی صادر شده حضوری و ظرف بیست روز پس از ابلاغ به طرفین قابل تجدیدنظر در دادگاه محترم تجدیدنظر استان تهران می‌باشد.

?رئیس شعبه ۱۸ دادگاه عمومی حقوقی تهران

رای دادگاه تجدید نظر درباره تمدید قرارداد اجاره

در خصوص تجدیدنظرخواهی آقای م.ر. به طرفیت آقای م.س. نسبت به دادنامه شماره ۲۱۰…۹۳ مورخ ۲۴/۳/۹۳ صادره از شعبه ۱۸ دادگاه عمومی حقوقی تهران که به‌موجب آن حکم بر بی‌حقی خواهان (تجدیدنظرخواه) در دعوای مطالبه خسارات قراردادی ناشی از عدم تخلیه مورد اجاره صادر شده است دادگاه با توجه به محتویات پرونده تجدیدنظرخواهی را وارد نمی‌داند.

ابطال قبض گاز

زیرا دادنامه تجدیدنظرخواسته بر اساس محتویات پرونده، مستدلاً و وفق مقررات قانونی صادر شده و تجدیدنظرخواه اعتراض موجهی که نقض دادنامه تجدیدنظرخواسته را ایجاب نماید طرح ننموده است لذا مستنداً به ماده ۳۵۸ قانون آیین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب در امور مدنی دادنامه تجدیدنظرخواسته را تأیید می‌نماید. این رأی قطعی است.

?مستشاران شعبه ۳۵ دادگاه تجدیدنظر استان تهران

وکیل شورای حل اختلاف شمال تهران

برای دریافت مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری، همکار دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل دادگستری با سابقه قضایی، همه روزه از ساعت‌های ۱۹ الی۹ و پنجشنبه‌ها۱۵ الی ۹ با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

راههای ارتباطی با دفتر محمدرضا مهری

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

شماره های همراه

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۱

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۲

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۴

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان پذیر است.

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۹

دفتر وکالت و مشاوره حقوقی دکتر مهر

امتیاز دهی به مقاله

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *