وکیل شکایت از اخاذی

وکیل شکایت از اخاذی

وکیل شکایت از اخاذی

 

برترین گروه وکلای کیفری تهران، به همراه دفتر وکالت وکیل کیفری در شمال تهران، پاسخگوی سوالات شما درباره وکیل شکایت از اخاذی و کلاهبرداری سنتی، وکیل شکایت از اخاذی و کلاهبرداری اینترنتی، خواهد بود.

 

نمونه شکایت از اخاذی و کلاهبرداری

شکات:

1- سرکار خانم م م  فرزند س متاهل  شیعه  فاقد سابقه کیفری  شیعه، ایرانی  به شماره ملی 11111111111به نشانی: تهران

2- آقای ر فرزند م  مجرد  شیعه،  فاقد سابقه کیفری  شیعه، ایرانی، به شماره ملی  0071111112 به نشانی : تهران،

وکلای شکات:

1- محمدعلی مهری متانکلایی فرزند موسی به شماره پروانه 21542 به نشانی: کرج- خیابان طالقانی- به سمت میدان سپاه- ساختمان امیر- طبقه اول- واحد یک.

2- دلارام بصیرت فرزند یوسفعلی شماره پروانه 13920836به نشانی : یزد- بلوار طالقانی- جنب پارکینگ دادگستری

مشتکی عنهم:

1-سید ی ه به شماره موبایل 111111111

2- ر ش فرزند منصور، به نشانی: تهران

موضوع شکایت: کلاهبرداری، اخاذی، تهدید عادی

مبالغ کلاهبرداری شده: تعداد 418 سکه طلای بهار آزادی و طرح امامی- مبلغ 000/000/960/1 ریال وجه نقد واریزی به حساب مشتکی عنهم

محل و تاریخ وقوع جرم: حوزه قضایی تهران از اسفند ماه 96 تاکنون

معاون محترم دادستان و سرپرست دادسرای امور جنایی تهران

با سلام و احترام

به شرح مبسوط، در ادامه شکایت نامه، به وکالت از شکات ، از افراد اعلامی در صدر شکواییه، به اتهام کلاهبرداری، اخاذی و تهدید، اعلام شکایت نموده و تقاضای تعقیب و پس از اثبات صدق عرایض، محکومیت کیفری نامبردگان و جبران خسارت وارده را دارم.

اول: در تاریخ 14/1/94، پدرشاکی ردیف اول، در منزل شخصی خود فوت نموده است. با عنایت به اختلاف خانوادگی ما بین ایشان و خانواده پدری، بستگان موکل، فوت وی را مشکوک اعلام نموده و درخواست بررسی طی شرحی به دادسرای جنایی تهران، ارائه نمودند.

وکیل مهاجرت در تهران

دوم: با ارجاع پرونده به شعبه دوم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران، تحت کلاسه 940127-ب 2- 94 پرونده به پزشکی قانونی ارجاع گردید و علت مرگ، عارضه قلبی در زمینه بیمای ایسکمیک قلبی، عروقی با مدارک پزشکی قبل از فوت اعلام، و پرونده با صدور قرار منع تعقیب، بایگانی گردید.

سوم: برادر احدی از شکات، به نام آقای ر ش، با توجه به اینکه محل زندگی آن‌ها مشترک بوده، از موضوع پرونده مطلع شده بود و با همدستی فردی که خود را سید ی، سرهنگ اداره آگاهی کهریزک معرفی می‌نماید، با ارسال پیامک های متعدد از تاریخ 8 اسفند 96 تاکنون، اقدام به اخاذی و دریافت مبالغ قابل توجهی وجه نقد و تعداد زیادی سکه طلا، از خانم م به عنوان حق سکوت درباره پرونده قتلی که هیچ گاه اتفاق نیفتاده است، نموده اند.

چهارم: در تاریخ 8/12/96 توسط آقای سید ی با سرکار خانم م از شماره 0938511118، به شماره 01111111494 حدود حوالی ساعت 14 بعد از ظهر تماس گرفته شد و عنوان شد مدارکی علیه ایشان اعم از فیلم و فایل های صوتی ضبط شده و شهادت شهود در اداره آگاهی کهریزک موجود است که نشان می‌دهد ایشان توسط فردی به نام ر ش، اقدام به قتل پدر خود، نموده است و در صورت عدم پرداخت وجه به ایشان، برای خود خ و برادرشان به اتهام قتل عمد، مشکلاتی ایجاد خواهد شد.

پنجم: موکل، خانم م با توجه به بیماری ام اس و نگرانی از احتمال بازداشت توسط اداره آگاهی و ممنوع الخروجی برادر ایشان که ساکن خارج هستند و با ادعای اینکه در صورت عدم پرداخت وجه، قطعا ممنوع الخروج شده و سالهای طولانی در زندان به سر خواهند برد، متقاعد شدند جهت جلوگیری از دردسرهای احتمالی و پاپوشی که برای ایشان و برادرشان دوخته شده است، به خواسته غیر قانونی ایشان تن دهند و با پرداخت حق السکوت، تاکنون از آزار و اذیت ایشان دست برنداشته و همچنان خواهان پرداخت مبالغ بیشتر می‌باشند.

شکایت از پزشک گوش و حلق و بینی

نحوه پرداخت سکه و واریز وجوه نقد

اول: بنابر اصرار اکید آقای ی، مبنی بر عدم اطلاع پلیس از موضوع و وعده رفع مزاحمت های ر ش، موکل طی فاکتور شماره 2573 از صرافی سکه تهران، تعداد 32 قطعه سکه تمام بهار امامی خریداری نمود و توسط آژانس در محل میدان تره بار ایوانک، به آقای ی تحویل داده شد.

دوم: با توجه به تحویل سکه ها توسط موکل، مجددا آقای ی تماس برقرار نمودند و اشعار داشتند با این تعداد سکه ها نمی‌توانند مزاحمت ر را دفع کنند و با توجه به اینکه پرونده به اطلاع معاونت اجتماعی ناجا و قاضی پرونده رسیده است، باید مبالغ بیشتری در قالب سکه پرداخت شود. موکل به ناچار تعداد 96 قطعه دیگر سکه طی فاکتور 2579 در تاریخ 9/12/96 تهیه و در بلوار شهدای صادقیه، بالاتر از صرافی تهران، توسط خانم م به آقای ی، تحویل داده شد.

سوم: اخاذی های آقای ی با معاونت ر ش، تمامی نداشت و با توجه به ارعاب و تهدید به بازداشت که پیامک های آن‌ها همگی موجود است، مجداد مطالبه تعداد بیشتری سکه و وجوه نقد نمودند، و توسط آقای ر ش که  از سوی خانم م، طی فیش شماره 63 مورخ 16/1/97 از بانک آینده شعبه د به بانک انصار به نام ر ش، به مبلغ 000/000/500 ریال، واریز شده بود به آقای ی پرداخت گردید.

چهارم: در تاریخ 3/2/97 مجددا با ادعای اینکه مامورین امنیتی نسبت به بازداشت خانم م اقدام خواهند نمود، طی فاکتور شماره 2982 تعداد 290 سکه اعم از تمام بهار و ربع بهار و نیم بهار خریداری و به آقای ی تحویل داده شد.

دادگاه کیفری دو

پنجم: مجددا طی پیامک هایی که صورت ریز آن‌ها پیوست می باشد بابت پرداخت به منشی و مدیر دفتر بازپرسی، معاونت اجتماعی، بایگانی شعبه دادسرا، دفترخانه و خودشان مبالغی درخواست شد که مقرر شد به حساب خانم د به بانک صادرات و خانم ع، بانک ملت واریز شود که توسط آقای ر از طرف خانم م، جمعا مبلغ000/000/460/1ریال واریز گردید و یک فقره چک به شماره 709/9666-12، بانک ملی از حساب شماره007 ، به مبلغ000/000/500/1ریال به تاریخ 13/5/ 97 نیز تحویل آقای ی و ر ش گردید. چک فوق توسط شخصی به نام خانم اف در بانک ملی  منجر به صدور گواهی عدم پرداخت شده است. (تصویر پیوست).

طبق اظهارات موکلین، و پیامک های ارسالی از طریق واتس آپ، مزاحمت ها و اخاذی های آقای ی و باند وی، همچنان ادامه دارد و با مطالبه مبلغ چک و مبالغ دیگر برای اتمام کامل پرونده به اخاذی و کلاهبرداری ادامه می دهند.

طی شرحی که گذشت، مشتکی عنهم با فریب دادن موکلین و ترساندن از امور غیر واقعی و تهدید به پرونده سازی، تاکنون موفق به بردن مبالغ مندرج در صدر شکواییه شده و همچنان با ارعاب و ترساندن ایشان و سوء استفاده از نام مامور آگاهی و دادسرای امور جنایی تهران، اقدام به کلاهبرداری از موکل، سرکار خانم م نموده اند. خواهشمندم دستور بررسی و تعقیب مشتکی عنهم را صادر فرمایید.

درخواست ها:

اخذ استعلام از اداره آگاهی مبنی بر وجود با عدم وجود فردی با هویت‌ی با کد ملی احتمالی 69 و شماره تلفن های 093809390 که تمامی پیامک ها و تماس های مشتکی عنهم از این دو شماره برقرار وارسال شده است.

مجازات تبلیغات خدمات و محصولات پزشکی

در صورت امکان صدور دستور قرار صوری با ی مبنی بر تحویل مابقی سکه ها و پول ها و دستگیری ایشان حین ارتکاب جرم.

مستندات پیوست:

وکالتنامه وکیل دادگستری

پرینت ریز پیامک های ارسالی از شماره های مذکور.

تصویر شماره حساب های اعلامی با دستخط احتمالی ی

فیش های واریزی به حساب خانم  د

تصاویر فاکتورهای خرید سکه در روزهای تحویل به ی

دفتر وکیل کیفری در شمال تهران

دفتر وکالت محمد رضا مهری به عنوان بهترین وکیل کیفری شمال تهران؛ با همراهی گروه وکلای کیفری مهر تهران، آماده ارائه مشاوره حقوقی آنلاین در پرونده‌های اخاذی و کلاهبرداری می‌باشد. جهت تنظیم وقت مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری با ما تماس بگیرید.

 

دپارتمان حقوق کیفری گروه وکلای مهر تهران

5/5 - (3 امتیاز)

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *