وکیل شکایت از موسسه مهاجرتی کلاهبردار

وکیل شکایت از موسسه مهاجرتی کلاهبردار

با موضوع وکیل شکایت از موسسه مهاجرتی کلاهبردار همراه شما عزیزان هستیم.

با توجه به افزایش نیاز اشخاص به فعالیتهای خدمات مهاجرتی، نمایندگی و موسساتی که اقدام به انجام این امور خدماتی می کنند، رو به ازدیاد و موضوعات فعالیت این موسسات متعدد و متفاوت می‌باشد. به همین خاطر با توجه به قانون، برای انجام این فعالیتهای خدماتی باید دارای مجوز و ثبت از مراجع قانونی باشند. یکی از موسسات و نمایندگی هایی که اقدام به انجام فعالیتهای خدماتی می کنند، موسسات و نمایندگی های مربوط به امور مهاجرت می باشد که در این زمینه مشاوره و کارهایی را در رابطه با مهاجرت و افراد متقاضی مهاجرت به کشورهای مورد نظر، انجام می دهند.

نحوه ی فعالیت این موسسات مهاجرتی مجاز به صورتی است که متقاضیان مهاجرت، با مراجعه به این موسسات مهاجرتی، ابتدا شرایط آن‌ها بررسی می‌شود و با توجه به شرایط آن‌ها کشوری که متناسب با موقعیت آن‌ها، ویزا اعطا می کند، به شخص پیشنهاد می‌شود. متقاضیان مهاجرت، انجام امور اداری برای اخذ ویزا را به موسسه ی مهاجرتی می سپارند تا با توجه به شرایط بررسی شده، ویزای مزبور را اخذ نمایند.

اگر چه موسسات مهاجرتی، متقابلا به عوض انجام امور مهاجرتی، مبالغی را از شخص متقاضی اخذ می کنند؛ ولی طبق قرارداد تنظیمی در صورتی که به هر علتی که خارج از اقدام طرفین می باشد اخذ ویزا میسر نشود، با کسر مبلغی از وجه تودیعی به خاطر اقدامات صورت گرفته، مبلغ را به آن‌ها رد می‌نمایند.

مبرهن و روشن است که هرگاه، موسسات مهاجرتی با توجه به وسایل متقلبانه و انجام امور اغوا کننده به متقاضی، اطلاعات و اطمینان غلطی را به او بدهد که موجب پرداخت مال گردد و معلوم گردد که به هیچ وجه اطلاعات مطابق با واقع نبوده و دروغ بوده است، عمل انجام شده، با عنوان کیفری کلاهبرداری مطابقت دارد و می توان تعقیب کیفری را تقاضا نمود.

پناهندگی در آلمان

در این زمینه موسسه ی حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان به مدیریت جناب آقای محمدرضا مهری، مطالبی را به عنوان شکایت از موسسه مهاجرتی کلاهبردار و متخلف، مواردی که اقدامات موسسات مهاجرتی کلاهبرداری می باشد و معرفی وکیل شکایت از موسسه مهاجرتی کلاهبردار، منتشر می‌نماید.

ویژگی موسسات معتبر مهاجرتی در ایران

موسسه های حقوقی با ثبت چند بند در اساسنامه، نام خود را به موسسه حقوقی بین‌المللی تغییر می دهند، موسسه یا دفاتر مهاجرتی در قانون ایران تعریف نشده است و به صورت شرکت های نامربوط به ثبت رسیده اند. گاهی در اثر بی مبالاتی و غفلت و یا انجام تقلب مامور ثبت شرکت ها، بندی به اساسنامه ی موسسه یا شرکتی اضافه می‌شود. همانطور که گفته شد ثبت موسسه حقوقی به تنهایی نمی‌تواند مجوزی برای ارائه مشاوره حقوقی باشد.

مشاورین مهاجرتی، لازم است در رشته حقوق تحصیل نموده باشد و در آزمون ورودی کانون وکلای دادگستری مورد پذیرش قرار گرقته باشند. جهت اخذ پروانه وکالت دادگستری از وزارت اطلاعات، پزشکی قانونی و سایر مراجع ذیربط جهت احراز صلاحیت وکیل پایه یک دادگستری استعلام گرفته می‌شود. پس از مثبت بودن پاسخ استعلام ها پروانه وکالت پایه یک دادگستری به متقاضی در صورت قبولی در اختبار کتبی و شفاهی اعطا می‌شود. مشاورین مهاجرتی، بدون داشتن پروانه وکالت دادگستری، امکان دخالت در امر وکالت را ندارد و گرنه به اتهام کلاهبرداری قابل تعقیب کیفری هستند.

وکیل  شکایت از موسسات مهاجرتی کلاهبردار

 هموطنان عزیز در صورتی به هر دلیلی با موسسه ای بابت انجام موضوعات مهاجرتی قردادی منعقد نموده اید و با مشکلاتی نظیر نداشتن پروانه وکالت دادگستری، عدم انجام امور مربوطه و توسل به وسایل متقلبانه مواجه شدید، می توانید با مراجعه به دادسرای عمومی محل وقوع جرم، در صورتی که موضوع با یکی از موارد موجود در قانون مجازات اسلامی انطباق داشته باشد، نسبت به طرح شکایت اقدام نمایید.

وکیل جرایم رایانه ای اصفهان

گروه وکلای مهر با توجه به تخصصی بودن موضوع طرح شکایت از موسسه های حقوقی غیر مجاز و افراد فاقد پروانه وکالت که اقدام به انعقاد قرداد حقوقی مهاجرتی و دخالت در امر وکالت می‌نمایند، آمادگی کامل جهت مشاوره حقوقی درباره موسسه مهاجرتی کلاهبردار در ایران، بررسی مجوزهای موسسه حقوقی و ثبت موسسه حقوقی موافق قوانین و همچنین دخالت در وکالت برای افراد فاقد پروانه وکالت داشته و به عنوان مشاوری امین در کنار شما خواهد بود.    

بهترین وکیل در تهران برای شکایت از موسسات مهاجرتی کلاهبردار

وقوع کلاهبرداری گسترده، توسط موسسات مهاجرتی کلاهبردار نسبت به متقاضیان  مهاجرت به اروپا و سایر مناطق دنیا از طریق سرمایه گذاری، خرید ملک و ثبت شرکت موجب ضرر و زیان مالی فراوانی به هموطنان شده است. جهت مشاوره و طرح شکایت کیفری کلاهبرداری از موسسات مهاجرتی کلاهبردار یا تظاهر به وکالت و دخالت در وکالت، موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان به مدیریت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری به همراه گروه وکلای مهر، آماده ارائه مشاوره حقوقی منطبق با قوانین روز همه کشورها  به شما کاربران محترم می‌باشد.

وکیل شکایت از موسسات مهاجرتی کلاهبردار در فضای مجازی

در صورتی که سایت و یا یکی از صفحات مجازی که از آی پی و سروهای خارج از کشور جهت اهداف کلاهبرداری از متقاضیان مهاجرت به خارج از کشور استفاده می‌نمایند، می توانید موضوع را به پلیس فتا اطلاع دهید. در مواقعی که مورد کلاهبرداری توسط موسسات دفاتر مهاجرتی در ایران یا سایر کشورها نیز قرار گرفتید، دادسرای جرایم رایانه‌ای تهران و دادسرای امور بین‌الملل، حسب مورد، مرجع صالح در طرح شکایت کیفری کلاهبرداری اینترنتی می‌باشند.

چگونه وکیل مهاجرت شویم

 فعالیت وکیل پایه یک دادگستری در امور مهاجرتی

حقوق مهاجرت و وکیل مهاجرت در همه دنیا، زیر مجموعه حقوق بین‌الملل خصوصی قرار دارد. آثار و تبعات حقوق مهاجرت از طریق ازدواج، سرمایه گذاری، تنظیم قرارداد سرمایه گذاری خارجی، نحوه کاریابی پس از تحصیل در خارج از کشور، قرداد کاریابی بین‌المللی، آثارحقوقی پناهندگی در سایر کشورها، امکان اخذ اقامت دائم و بررسی قوانین اخذ اقامت با خرید ملک، همه مسائل  حقوق بین‌المللی خصوصی و در صلاحیت وکیل پایه یک دادگستری می‌باشد.

بنابراین ارائه مشاوره حقوقی توسط وکیل پایه یک دادگستری در امور مربوط به انتخاب وکیل مهاجرت در خارج از کشور و قبول پرونده‌های حقوقی و خانواده ایرانیان خارج از کشور در دادگاه‌های ایران، منطبق بر قانون بوده و هیچ ایراد شکلی و ماهیتی بر ان وارد نیست.

4.8/5 - (86 امتیاز)

70 دیدگاه

  • سلام
    من و همسرم قصد مهاجرت به كانادا رو داشتيم، بخاطر ترس از كلاهبرداري و اينكه به كسي نميتونستيم اعتماد كنيم خيلي پرس و جو كرديم كه بتونيم كسي رو پيدا كنيم كه مطمئن باشه و متاسفانه با اينهمه پرس و جو باز هم از ما كلاهبرداري شد، كسي كه قرار شد كار مارو انجام بده گفت بايد اول اقامت كيمليك تركيه رو بگيرين كه بتونين راحتتر ويزاي كانادا رو بگيرين و به ما گفت كل هزينه ٦ هزار دلار هست كه ٢ هزار دلار براي كيمليك هست، كه ما حالا بخاطر بي تجربگي يه قرارداد امضا كرديم با مبلغ ٤٥٠٠ دلار فقط براي كيمليك و قرار شد بقيه قرارداد رو بعد از گرفتن كيمليك تنظيم كنيم، بعد از اينكه براي كارامون تركيه رفتيم فهميديم كه هزينه كيمليك براي هر نفر نهايتا ٢٥٠٠ لير هست نه دلار، حالا ميخوايم از اين آقا شكايت كنيم ولي طبق قراردادي كه امضا كرديم ميترسيم كه نكنه نتونيم كاري كنيم، اگه ممكنه مارو راهنمايي كنين?

    • سلام
      برای شکایت از موسسه مهاجرتی کلاهبردار، باید عملیات متقلبانه باشه و یا اینکه اختیاراتی که به شما وعده دادن واهی باشه.لزوما باید قراردادتون رو وکلای ما بررسی کنن و اگر نکته ای که قابل طرح شکایت باشه رو پیدا کنن راهنماییتون خواهند کرد.

    • با سلام
      من و همسرم برای مهاجرت تحصیلی کاری به شرکت مهاجرتی مراجعه کردیم و این شرکت اعلام کرد در خصوص این نوع مهاجرت انحصارا این کار را انجام می دهد و به همین دلیل مبلغ قرارداد زیاد شد. بیش از ۶ ماه از قرارداد ما گذشت ولی پیشرفتی در کار ما ایجاد نشد تا اینکه متوجه شدیم این شرکت فقط واسطه است و کالجی که ما قصد تحصیل در آن را داشتیم در ایران نماینده انحصاری دارد.
      در صورتیکه ما ابتدا به این نمایندگی مراجعه می کردیم رقم قرارداد ما نصف و از لحاظ زمانی هم سریعتر به جواب می رسیدیم.
      آیا می توانیم از این شرکت مهاجرتی شکایت کنیم؟

      • سلام بستگی به نوع قراردادتون داره و با ید کامل بررسی و مطالعه بشه تا ببینیم امکان شکایت از موسسه مهاجرتی رو دارین یا خیر

  • با سلام و خسته نباشید من برای اقامت کاری آمریکا(ویزای eb3) از حدود ۴سال قبل توسط یکی از شرکت های مهاجرتی درکانادا اقدام کردم و قرارداد۴۵هزاردلاری بستم وتا الان ۱۹هزاردلار به غیر از هزینه های دولتی به شرکت پرداخت کردم و مراحل قبولی من در اداره کار و مرحله اول اداره مهاجرت انجام شد اما با توجه به دستور ترامپ پرونده های ما از ادامه کار متوقف گردید والان نزدیک به ۲سال میشه که هیچ اقدامی در مورد پرونده صورت نگرفته و من با وکیلم در کانادا صحبت کردم و ازایشان خواهش کردم که تا حدودی دستمزدشان را بابت کارانجام شده ایشان بردارند و بقیه پول رو به من باز گردانندویا اینکه در قبال آن پول راهی برای رفتن به کشور کانادا یا استرالیا به من معرفی کنند و کمکم کنند و از ایشان با کمال احترام خواهش و درخواست کردم که با توجه به شرایط سخت زندگی برای من و خانواده ام که قبلا” در مورد مشکلاتم برایشان صحبت کرده بودم کمکم کنند تا لااقل بتوانم پسر ۵ساله ام را برای یک زندگی بهتر از ایران ببرم و تمام تلاش و هدفم هم همین موضوع بوده وغیره
    اما ایشان از دستم ناراحت شدند و گفتند که من کارم را انجام دادم و فقط باید منتظر باشید تا یک زمانی دستور ترامپ لغو شود و ادامه کار پرونده را انجام دهیم اما من با توجه به شرایط سنیم که الان۴۶سال دارم زمان برایم محدود هست اما ایشان دیگر جوابم را ندادند و مرا هم درتلگرام و هم واتساپ بلاک کردند و دیگر جواب تماس مرا هم ندادند و گفتند که من هیچ پولی را نمیتوانم به شما برگردانم و تنها راه ارتباط من با ایشان را از طریق ایمیل اعلام کردند که به ایمیلم هم جواب نمیدهند.
    میخواستم از شما خواهش کنم که در این خصوص کمکم وراهنماییم کنید، من هم پولم رفت و هم عمر و زمانی که پشت سرگذاشتم ودرحال حاضر از نظر روحی واقعا” تحت فشار و مداوا هستم.
    با تشکر از شما

    • سلام دوست عزیز حتما لازمه تا با تمامی مدارک و مستندات و قرارداد فی مابین جهت مشاوره حضوری با وکلا برای یافتن راه حل موضوع اقدام فرمایید

  • سلام
    من دوما پیش یک دفتر هواپیمایی رفتم و برای گرفتن ویزای شنگن 6000 دلارپیش پرداخت دادم و برای 18 مهر به من وقت دادن که بعد از چند وقت فهمیدم وقت واقعی نبوده و ایشان هم پول بنده را عودت نمیدهد و بنده بک رسید بابت پرداخت پول و مدارک دارم که در آن نوشته شده در صورت کنسلی کل پول عودت داده نمیشود که بنده کنسل نکرده ام. به نظرتان چکار کنم؟

  • سلام شرکت ***** به من گفت باخرید سهام میتونم مهاجرت کنم و هر ماه سود بگیرم حالا نه پولمو پس میدن نه سود تو ایرانم دفتر ندارن آیا میتونم کاری کنم

  • با سلام من و همسرم جهت گرفتن ویزای تحصیلی به یکی از موسسه های مهاجرتی مراجعه کردیم و بعد از جلسه مشاوره به ما گفتن کل مبلغ قرارداد ۲۰۰۰ یورو است و میبایست نصف آن ابتدا پرداخت شود و ما ۱۰۰۰ یورو پرداخت کردیم ولی به دلیل نداشتن مدرک زبان نمی توانستیم فعلا اقدامی کنیم و به ما گفتن هر موقع مدارکتان کامل شد ما برای شما پذیرش میگیریم قرارداد یکساله بود و به دلیل مشغله کاری در مدت یک سال ما نتوانستیم مدرک زبان بگیریم لذا ۶ ماه تمدید کردند و در قرارداد نوشته شده در صورت عدم تکمیل مدارک هیچ وجهی برگشت داده نمیشود ولی در این مدت به دلیل نداشتن مدارک هیچ خدماتی انجام نشده و فقط به دلیل نوسان ارز ما قرارداد بستیم و به ما به صورت شفاهی گفتن هر موقع مدارکتان تکمیل شد ما برای شما اقدام میکنیم،آیا امکان شکایت و گرفتن وجه امکان پذیر است؟

    • سلام بله در صورتی که موسسه مجوزهای لازم برای اعزام دانشجو نداشته باشه و یا امکان اخذ وکالت از شما رو نداشته باشن میتونین ازشون شکایت کنین

  • تمامی موسسات کاریابی کلاهبردارن ،مثلا موسسه اص درستارخان شیراز یه مبلغی ازماگرفتن واسه کارافریقا بعدیکسان وقت وهزینه سراخر گفتن امکان دریافت ویزا واسه شمانیست وپولمم پس ندادن ،به عنوان یک موسسه کلاهبرداردرشیراز موسسه ا میباشد

    • سلام دوست عزیز
      تا زمانی که مطمئن نشدین شرایطش رو دارین بابت انجام کار پولی پرداخت نفرمایید

  • سلام من و همسرم در حدود ۹ ماه پیش برای کانادا از طریق یه دفتر خدمات مهاجرتی اقدام کردیم و برای انگشت نگاری رفتیم استانبول ،حدود ۹ ماه ما رو گردوندن گفتن جواب از سفارت نیومده ۱۰۰۰$ ازمون گرفتن ، الانم میگن نامه زدیم سفارت کنسل کردیم و اون پولم تو قرارداد نوشتیم پس از کسر هزینه ترجمه و وقت سفارت برگشت داده میشه ، حالا نه جواب ما رو میدن نه پولمونو یکسالم هست ما رو پیچوندن و وقتمونو از بین بردن ، الان با این پرونده میشه کاری کرد این آدما به جزای خودشون برسن

    • سلام بله میتونین مدارکتون رو ارسال کنید تا بررسی بشه اگه راهی داشته باشه وکلای ما راهنماییتون خواهند کرد

  • سلام
    من بهمن ماه 98 با موسسه اعزام کار به انگلیس قرارداد بستم محتویات حرفهای مشاوره دهنده در زمان قرارداد با مشاور اصلی در کمتر از 24 ساعت همخوانی نداشت و من خواهان لغو قرارداد شدم و متاسفانه در زمان عقد قرارداد 1000 دلار از من گرفتند،
    موسسه به هیچ وجه زیر بار پس دادن پول به اینجانب نمیرود و میگویند طبق قرارداد مبلغ اولیه پس داده نمی شود.
    لطفا راهنمایی کنین

    • سلام بدون مطالعه قرارداد و اخذ استعلام از مراجع ذیربط امکان اظهارنظر درباره موضوع شما وجود ندارد.
      در صورت تمایل به اخذ پاسخ صحیم بعد از تعیین وقت مشاوره با وکیل از طریق سایت یا تماس با موسسه، کلیه مدارک خود را به وکیل ارائه نموده تا راهنمایی لازم صورت پذیرد

  • حدود دو ماه پیش برای مهاجرت دانمارک با یک موسسه مهاجرتی بسیار مشهور که در داخل و خارج شعبه دارند مشورت کردم. علاوه بر هزینه ای که بابت حق مشاوره اولیه گرفتند، اصرار داشتند که روتین کار این است که اول پول پیش قرارداد را واریز کنید بعد قرارداد را امضا نمایید. 1500 یورو (معادل ٣0 میلیون) به حساب یک بانک ایرانی واریز شد. همان روز با بررسی مدارک متوجه شدم مدرک تحصیلی من مشکل دارد هنوز قرارداد را هم امضا نکرده بودم چون باید اینترنتی امضا میشد. موضوع را گفتم، گفتند پول شما به حساب‌های خارج کشور منتقل شده و عودت داده نمی‌شود. در حالیکه هنوز حتی قراردادی با موسسه امضا نکرده بودم و بخاطر مشکل مدرک تحصیلی پروسه را میخواستم کنسل کنم. متاسفانه بعد از چند هفته که نرخ یورو هم چند هزار تومان افزایش یافت، شرکت گفته با کسر 50درصد بابت هزینه ها و مالیات اروپا، 50درصد باقیمانده را به رئال پس خواهد داد. بدون هیچ امضای قراردادی به یورو پول گرفتند، با امضای اقرارنامه می‌خواهند به ریال با کسر نصف هزینه، پس بدهند. چه کاری از دست من ساخته است برای شکایت؟

    • سلام میتونین ازشون شکایت کیفری کنید اگر فاقد مجوز هستند و اگر مجوز دارند دادخواست استرداد مبلغتون رو بدین.
      در هر صورت بدون دانستن جزییات توافق نمیتونیم بیشتر از این راهنمایی کنیم.

  • سلام يك شركت مهاجرتي كه دفترشون تو امارت هست مدعي شده از طريق خريد اوراق قرضه از شركت ساختماني عمراني خودشون در كانادا ميتونند هم اقامت كانادا رو بگيرن هم سود ميدند از كجا ميتونم استعلام كنم كه اين شركت شاكي نداشته تا حالا

    • سلام اطلاعی نداریم که از کجا میتونین استعلام بگیرین ولی همچین موضوعی صحت نداره

  • سلام. من و همسرم یک سال و نیم پیش تو موسسه ای قرارداد امضا کردیم برای ویزای تحصیلی کانادا و ویزای اجازه کار همسرم. اول بمن گفتند میتونند بدون ایلتس اقدام کنند. بعد که ما اقدام کردیم فهمیدم کسایی که آیلتس ندارن ریجکت میشن. و قرارداد رو خواستیم کنسل کنیم که گفتن اگر کنسل کنید پولتون برگردونده نمیشه. اون اقا که نماینده ی یک شرکت کانادایی بود الان ایران نیست و فعالیت سیاسی و… هم میکنه فکر نکنم برگرده. بما گفتن از طریق قرض الحسنه شکایت کنید تا دولت پول رو بهتون بده از حسابش برداره. ولی متوجه شدم که وکیل داره توی ایران، وکیلش اگر قرارداد رو بیاره معلوم میشه که قرض ندادیم و بابت قرارداد بوده. قرارداد به زبان انگلیسیه و متاسفانه تو بند کنسلی نوشته پول پس داده نمیشه ولی قبل از امضا بما میگفت اگر نخواستید کل پول رو پس میدیم و … بعد از امضا کلا ورق برگشت حرفای این اقا تغییر کرد. همسرم رو بلاک کرد (من سه ماه توی دفترش کار کردم و متوجه شدم از همه پول میگیره کار انجام نمیده کسیم دستش بجایی بند نیست) . این آقا در اصل با دروغگویی و مشاوره غلط از ما پول گرفته و هیچ کاری برای ما نکرده. ما چجوری میتونیم پولمون رو پس بگیریم؟ ۱۷۰۰ دلار کانادا دادیم.

    • سلام اگه قرارداد غیر قانونی باشه میتونین دادخواست ابطال قرارداد و استرداد مبلغ رو به دادگاه حقوقی تقدیم کنید
      در هر صورت بهتره با در دست داشتن قرارداد با یک وکیل متخصص مشاوره بفرمایید

  • باسلام
    یک شرکت مهاجرتی از من کلاه برداری کرده و خودش هم ترکیه هست قرار داد دارم ولی هیچکدوم انجام ندادن واینکه دونفر هم میشناسم که این شرکت کلاه برداری کرده ولی شرکت ثبت شده است و اینکه در ترکیه وجود دارد
    به چه طریقی میتونیم از کلاه برداری این شرکت پرده برداریم و اینکه ادرس دفتر وکلای شما کجاست یا از چه طریقی میتونم حضوری با شما صحبت کنم ؟

    • سلام باید اساسنامه و حدود اختیارات مدیران شرکت توسط وکیل بررسی بشه تا امکان ظرح کشایت وجود داشته باشه
      در صورت تمایل به مشاوره حقوقی می تونین برای تعیین وقت با شماره های
      09120067661
      09120067662
      09120067663
      09120067664
      تماس بگیرید

    • سلام اطلاعی از عملکرد سایر موسسات نداریم میتونین از دادسرای امور بین الملل استعلام بگیرید

  • با سلام و احترام
    یک شرکت برا ی ویزای کار در لهستان از من 2500 یورو گرفت که بقیه یعنی 2500 مابقی رو زمانی که اجازه کار صادر شد بگیرند ولی کمتر از 2 ماه بعد گفتند که به دلایلی اجازه کار نمیدن و صبر کنید و در آخر سال پیشنهاد داد که ویزای کار امارات و تایلند رو میتونیم بگیریم که من قبول نکردم بعد به خاطر کرونا مرزا بسته شد و اخیرا گفت که پرتقال نیرو میگیره و بعد از چند روز گفت پر شده خیلی ضدو نقیض تو حرفاش هست. الان که میگم پولم رو میخوام میگه هیچی برنمیگرده, مطمئن هستم حتی چیزی به لهستان ارسال هم نکرده اند, تو قرار داد هم گفته شده در صورت انجام نشدن کل پول منهای پولی که برای کار در خارج انجام شده برمیگرده ,چطور میتونم پولم رو بگیرم؟

  • سلام من کارهامو انجام دادم فقط به موسسه گفته بودم وقت کالج کانادا برای سال۱۴۰۰ باشه اینا برای ابان ۹۹ وقت گرفتن و من شرایط رفتن نداشتم الان وقت کالج منو به اردیبهشت ۱۴۰۰ تغییر دادن که احتمالا شامل هزینه هایی مثل caq میشه و الان میگن تا ایمیل به شرکت نزنی و نگی که (خودم خواستم وقتم عقب بیوفته و این پذیرش منو کنسل کنید و کالج رو اردیبهشت ۱۴۰۰ بندازید) قرارداد فسخ میشه. یعنی میگن قبول کن خودت گفته بودی ابان ۱۳۹۹ و الان دادی عقب میندازی وگرنه قرارداد باطل میشه. من چیکار کنم الان میترسم قبول کنم هزینه هاش!زیاد باشه

      • سلام تقریبا کاری نمیشه انجام داد مگر اینکه قرارداد با بانک خلاف قانون باشه که بتونین ابطالش کنید و یا اینکه از کسی که ضمانتش رو کردین خسارتتون رو بگیرید.
        در هر صورت بدون دیدن قرارداد و مدارک امکان اظهارنظر دقیق وجود نداره.
        در صورت تمایل به مشاوره با وکیل تخصصی شکایت از بانک میتونین با شماره زیر تماس بگیرید.
        09120067662

  • من جهت مشاوره کاری به شرکت ******* زیر نظر موسسه ******* مراجعه کردم. مدیریت با دروغ اعلام کرد که امتیاز کافی برای مهاجرت پیدا نمیکنم و نیاز به آیلتس 8 دارم و زبان فرانسه دارم. 10 هزار دلار برای آیلتس، 10 هزار دلار برای فرانسه، 10 هزار دلار حق الوکاله. مجموع 30 تهزار دلار که گفتن میشه 900 میلیون تومن. 500 میلیون که حق الوکاله هم هست رو اول میگیرن. و ظرف 1 سال پرمننتی کانادا میدهند. اما قرارداد مبنی بر اعزام نیرو کار متخصص خواهد بود. از آنجایی که در اعلام نمرات دروغ گفتن، آیا باید به سایر موارد نیز شک کرد؟

    • سلام وقت شما به خیر… اطلاعی از شرایط سایر موسسات مهاجرتی نداریم و امکان بررسی هم بدون اظهارنظر وکیل مجرب در این زمینه وجود نخواهد داشت.
      اینکه به موسسه ای شک کنید یا خیر، موضوعی شخصی هست.
      میتونین مجوزهای موسسه مهاجرتی یا حقوقی بین المللی و صلاحیت وکلایی که باهاشون قرارداد میبندین رو بررسی کنید.
      در هر صورت داشتن پروانه وکالت رسمی دادگستری برای وکیل در ایران جهت اعطای وکالت الزامی هست.
      در صورت نیاز به مشاوره با وکیل تخصصی مهاجرتی و جهت بررسی اعتبار موسسه طرف قراردادتون با شماره همراه زیر جهت هماهنگی وقت تماس بگیرید.
      09120067663

  • سلام
    من از مهر امسال وارد شرکت مهاجرتی به نام ایران و اروپا شدم برای ویزای پرستاری کار دانمارک که در نهایت قرار داد با شخصی که خود رو وکیل معرفی میکرد قرار داد مشاوره جهت دریافت ویزای کار به دانمارک منعقد کردیم و ۱۰۰۰ یورو پیش پرداخت رو دادم تا زمان تشکیل پرونده در اداره مهاجرت ۸۰۰ یورو دیگه رو بدم بعد از ۳ ماه گفتن باید ۱۹۰۰ کرون به اداره مهاجرت پرداخت کنیم که ما هم انجام دادیم ولی پس از تحقیق متوجه شدیم ویزای کیه عنوان ویزای کار در دانمارک وجود نداره و ویزای معادل سازی هستش و اینکه هیچ پرونده ایی برای من تشکیل نشده و الان خواستار باز پس گیری پولم هستم اعلام میکنن ما پرونده از اداره مهاجرت گرفتیم و باید ۸۰۰ یورو بدید در صورتی ازشون خواستم مدارکی به من نشون بدید تا پرداخت کنم ولیکن فیش واریزی ۱۹۰۰ کرون که خودم پرداخت کردم رو میگن این پرونده اداره مهاجرت هست حال با تمام این موضوعات خواستار شکایت کیفری از آقا و و اینکه با نصب تابلو که عکس گرفتم باعث فریب شدند و حتی به دروغ میگن پرونده اداره مهاجرت که با استعلام از اداره مهاجرت فهمیدم هیچ کاری انجام نشده در خواست وکیل از موسسه شما هستم

    • سلام وقتتون به خیر
      اخیرا موسسه حقوقی که مدعی انجام امور مهاجرتی در سوئد بود با کیفرخواست شعبه دوم بازپرسی امور بین الملل به عنوان کلاهبردار شناخته شد و پرونده در دادسرای کارکنان دولت در حال رسیدگی است.
      در صورت نیاز به وکیل تخصصی شکایت از موسسه حقوقی کلاهبردار با شماره زیر تماس بگیرید.
      09120067665

  • سلام دوستان من ۳ سال هست که درگیر مهاجرت هستم و اول سال ۹۸ با موسسه ****** درخواست دادم که گفتن همه چی راحته و بعد قرار داد که اول ۵۰۰ یورو دادم حدود ۶ میلیون بعد گفتن نه باید حتما مدرک زبان داشته باشی منم گفتم چرا اول نگفتین گفتن الان فهمیدیم و بعد فهمیدم اصلا شرایط تحصیل رشته زبان تو مجارستان و کاریابی به این راحتی نیست که گفتم پولمو پس بدین نمیخوام از اول کار دروغ میگین ، وکیلشون زنگ زد و گفت اگه مزاحم بشی زنگ میزنم محل کارت و ابروتو میبرم ، و میخای کارت رو واسه ۶ ماه دیگه انجام بدیم نمیخای برو ، موسسات داخلی همه به درد نخور هستن مث ****** که فقط میگفتن شما قرار داد ببندین حتما قبول میشین من شمارو اردیبهشت میفرستم بعد فهمیدم کلاهبردارن چون پذیرش دانشگاه فقط سپتامبر بود نه می ، خیلی ها همینطوری هستن ، اطلاع رسانی کنین

    • سلام میتونین برای احقاق حقتون از مراجع قانونی اقدام بفرمایید.
      از طرح مطالبی که صحت اونها در دادگاه به اثبات نرسیده خودداری بفرمایید.

  • سلام.
    من در اردیبهشت ۹۶ برای مهاجرت به کانادا با یک موسسه مهاجرتی قرارداد بستم در مرداد ۹۶ پرونده من رو سابمیت کردن و در کانال تلگرامشون اسامی تمام موکلان سابمیت شده رو نشر دادن و بعد در دی ماه ۹۷ گفتن که به دلیل پرداختی ها که با کارت ایشون انجام شده بود پرونده ها توسط افیسر کانادایی مشکوک به تقلب و استفاده از وکیل شده اند. به مدت ۴ سال به من گفتن که مشکلی پیش نمیاد و ما صرافی داشتیم و رفع اتهام میشه حالا در خرداد ۱۴۰۰ میگن پروندت رد شده. در ضمن پروفایلم و ایمیل مشترکمون رو به من نشون نمیدن. من الان متوجه شدم که زمان بستن قرارداد هنوز شرکتشون ثبت نشده بوده و ایشون وکیل نیستن. آیا امکان شکایت و دریافت غرامت هست یا نه؟

    • سلام بله میتونین از شرکت که تظاهر به وکالت و داشتن مجوز کرده شکایت کنید.

  • سلام و عرض ادب
    حدود یکسال گذشته با فردی آشنا شدیم برای پناهندگی انگلیس به مبلغ ۲۱۵۰۰ یورو برای خودم و خانوادم نصف مبلغ رو از ما قبل حرکت از ایران گرفت و گفت نصف مابقی در فرودگاه ترکیه موقع رفتن اما به بهانه های مختلف حدود یکسال مارو ترکیه نگه داشت کروناست و ازین حرفا و در نهایت گفت بهتره برگردید و الان ایران هستیم و چون طبق قرار نرفت جلو گفتیم ما منصرف شدیم پولمونو بدید از طرفی زمانی که اقدام کردیم تازه داشت یورو گرون میشد و حدودا ۷۰۰ تا ۷۵۰ میلیون اون موقع میشه الان میگیم پولمونو بده بدقولی کردی دروغ گفتی میگه من پاسپورتارو کم میکنم پاسپورتی که تاحالا رنگشو ندیدیم بابت اینکه بیشترم از سه ماه در تریمه موندیم جریمه خاک ترکیه کلی دادیم و میگه اینارو شما کردید به من ربطی نداره حساب کردیم رسیدیم به مبلغ ۲۵۰ میلیون اونم داره میدوئونه منو و نمیخواد بده و من زندگیمو باختم متاسفانه سر یه اشتباه و اعتماد میخواستم شکایت کنم ببینم چیکار باید بکنم از ایشون یه عکس دارم و بلیت های هواپیما خودش خریده شاید شماره تراکنش و ایناش برسونه مارو به طرف ولی شماره کارت ملی اینا هیچی نداریم چیکار باید بکنم میشه راهنمایی کنین ممنونم

  • سلام، خرداد ماه بنده هم خواستم برای سوئد اقدام کنم، موسسه ****** گفت بدو بدو داره موسیه زبان پر میشه، گفتم ترح ترافیکه نمیتونم بیام تهران، گفت 10 تومن بریز براز پرونده باز کنم جا نمونی، من احمق هم پول رو حساب یه شخصی که اونا دادن و گفتن حسابدارمونه ریختم، بعدش گفتن بیایین برای قرارداد، کلی حرف که نه امتحانی قراره بدی، ما اونجا کار فرما داریم فوری میبرتت سر کار، از اول میتونی به عنوان ماما کمکی بری سر کار و حقوق بگیری، تمام مدارکم گرفتن و گفتن هر وقت لازمت شد برات ایمیل میکنیم، 1450 یورو هم پول دادم، یه رسید هم ندادن ،حرفشونم این بود که ادامه کار از طرف ما نشانه پرداخت شما هست، الان مدارک رو میخوام هی میگن مدارکت سوئده،اخرش هم گفتن 2500 یورو باید بدی تا مدارکت از سوئد بیاد،رسما کل مدارک و شناسنامه خودم و خانوادم گرفته پول میخواد، خواهشا کمک کنید.

    • سلام قطعا با توجه به اینکه پرونده های این موسسه در دادسرای امور بین الملل تهران به نشانی- خیابان فاطمی روبروی سازمان آب- دادسرای امور بین الملل تهران طبقه پنجم شعبه دوم بازپرسی مطرح رسیدگی بود شما هم میتونین شکایت خودتون رو در این مرجع مطرح بفرمایید

  • سلام
    اسفند ۹۹ با یه شرکت مهاجرتی برای اخذ پذیرش کالج زبان انگلیسی در کشور اسلواکی قرارداد بستم و ۱۰۲۵ یورو هم به نرخ روز و به ریال توی دفترشون پرداخت کردم و همچنین شهریه دانشگاه رو به مبلغ ۳۰۱۰ یورو بعلاوه ۴ درصد کمیسیون صراف از طریق یک صرافی که خودشون معرفی کردن واریز کردم(به حساب صرافی) الان بعد از ۶ ماه میگن دانشگاه ایمیل زده گفته کلاسهای زبان انگلیسی کلا تشکیل نمیشه.ولی طبق قراردادشون که من امضا کرده بودم اگه حتی شرکت نتونه پذیرش بگیره ۲۵ درصد از کل مبلغ قرارداد رو کم میکنه و بقیه رو عودت میده اونم بعد از یکماه البته اگه خوش شانس باشم کلا یک قرارداد یک طرفه است به نفع خودشون،میخواستم بپرسم میتونم ازشون شکایت کنم و کل مبالغ پرداختی رو پس بگیرم؟چون من قرداد رو فسخ نکردم و هر مدرکی هم که خواستن به موقع بهشون دادم.
    ممنون

    • سلام اگر طبق شرایط قرارداد باشه که نمیتونین ولی اگر موسسه فاقد مجوز باشه میتونین کلاهبرداری ازشون شکایت کنید.

  • سلام، روزتون بخیر. با موسسه مهاجرتی ******** قرارداد بستیم جهت اخذ ویزای کاری قسط اول هم پرداخت شده ، آیا شما از عملکرد قانونی این شرکت مطلع هستید؟ لطفا راهنمایی کنید چطور میتونم تا پایان این پروسه بهشون اعتماد کنم؟

  • سلام وقت بخیر. یکسال و نیم پیش با یک موسسه مهاجرتی در ایران برای اخذ جاب افر کانادا قرارداد بستم. سه هزار دلار پیش گرفتن، نه قراردادی با کارفرمای ما تنظیم شده و نه مصاحبه انلاین با کارفرما صورت گرفته. الانم یک برگه lmia نشون دادن که اصلا قابل استعلام و پیگیری نیست و سه هزار دلار دیگه میخوان بابتش پول بگیرن. به نظر میاد همه چیز ساختگی باشه. خیلی نگران هستم چه راهکاری وجود داره که این مسئله به شکل قانونی پیگیری بشه؟

    • سلام بدون دیدن قرارداد و بررسی سوابق موسسه مذکور امکان اظهارنظر وجود ندارد.
      در صورت تمایل با شماره زیر تماس بگیرید.
      09120067663

  • سلام وقت بخیر من یه قرارداد امضا کردم در شرکت نیلگام سفر و اینکه ویزام ریجکت شده حالا فهمیدم اونا جای آفر درست حسابی نگرفتن که مورد تایید سفارت مورد نظر باشه
    حالا هم ادعا دارن 900 یورو از پول پرداختی منو بخورن
    حالا باید چه کار کنم لطفا کمکم کنین

    • سلام طبق قراردادتون هر چی که هست اقدام بفرمایید.
      با توجه به اینکه وکلای ما از مفاد قرارداد شما اطلاعی ندارند امکان راهنمایی وجود نداره

  • لطفا اگر از نظر حقوقی فردا دردسر نمیشه این پیامای منو بذارید.فردا یه چیزی هم بدهکار نشیم که هتک حرمت کرده و فلان بهمان.اگر راه کار بهتری هست که بشود این سری افراد که با این موسسه به مشکل برخوردن رو یافت یا حتی اگر به شما مراجعه کردن و میشود کاری کرد لطفا خبر بدین

  • موسسه ****** کلاهبردار است. یکی خود من که 7 هزار یورو بعد از یک سال از من گرفتند بابت هیچی !! یک سال مستند سازی و دوندگی و… آخرش گفتند نمی شود.!!! و بدانید با تبلیغات و فیگور مثبت گرفتند و لبخند زدن سر مردم کلاه می گزارند. مراقب باشید

  • با سلام
    مم و همكارم در مرداد ماه امسال با شركت نيكان كه ادعا ميكنند كارهاي ثبت اختراع انجام ميدن قرارداد مهاجرتي امضا كرديم
    كه از طريق ثبت اختراع براي ما اقامت دائم كانادا بگيرند
    كل كاري كه كردند بعد از اين چند ماه يه ثبت اختراع كپي شده كه ما فهميديم و سريع يه اختراع ديگه جايگزين كردند
    كه البته هنوز هم به جايي نرسيده و الان ميگن طبق قرارداد بايد 5000 دلار ديگه بديد وگرنه ميريم شكايت ميكنيم
    حالا فهميديم كه اصلا كانادا به اين سادگي pr نميده براي استارت اپ و اينكه اون طرح بايد با سوابق و تحصبلات فرد ارتباط داشته باشه وگرنه آفيسر رد ميكنه پرونده رو و اين با تحقيقاتي كه انجام دادم فهميدم اينا كلا تا الان كسي رو نتونستند ببرند و حتي يه ويزا هم نگرفتند
    ولي همچنان در فضاي مجازي دارن تبليغ ميكنن كه صددرصد اقامت كانادا و امريكا ميگيريم
    در ضمن 2600 دلار پول از ما گرفتند بابت هيچي
    آيا ميتونند بابت قرارداد برن شكايت كنند از ما يا دارن تهديد كيكنند كه ما رو بترسونند
    و اينكه آيا ميشه اقداد كنيم براي گرفتن مبلغي كه بهشون داديم چون رسيد داريم و پول رو هم به صورت دلار نقدي گرفتند.

    • سلام وقت به خیر
      بعد از تعیین وقت با جناب دکتر مهری مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان و بررسی قراردادتون امکان اظهارنظر وجود خواهد داشت.

  • آیا میشه از فرد ایرانی که در اروپا مشخصا سوئد زندگی میکنه و اقامت اونجا را داره به خاطر فریب و کلاه برداری و گرفتن ۲۰۰۰۰یورو شکایت کرد . کل صحبتها وعده ها و وُیسهای ایشون هم در واتس آپ وجود داره

    • سلام و احترام
      بله دادسرای امور بین الملل مستقر در تهران مرجع رسیدگی به اینگونه شکایات هست.
      بعد از طرح شکایت و در صورتی که موضوع مشمول کلاهبرداری باشه مراتب از طریق پلیس اینترپل پیگیری خواهد شد.

  • با سلام
    سال 99 با شرکت مهاجرتی سروش فردا که کنترل کرده بودیم قانونی بود قرارداد کاری المان بستیم. 750یورو دادیم. بخاطر کرونا و بسته شدن مرزها روند متوقف شد و جز گرفتن مدارک و دادن یک رزومه کاری هیچ اتفاقی نیفتاده. 2ساله پیگیریم هیچ جوابی نمیدن اخیرا حتی تلفنم جواب نمیدن بار اخر گفتن اگر موردی بود زنگ میزنیم. ایا امکان داره بتونیم قرارداد رو بخاطر کم کاریشون از طريق قانونی فسخ کنیم. نگرانی ما بابت 750یورو نیست بابت این هست که نخوان بخاطر فسخ مابقی پولم از ما بگیرن. ممکنه با ارسال قرارداد از شما مشاوره بگیریم؟

    • سلام و احترام
      در موارد مشابه با توجه به عدم امکان اجرای قرارداد دادخواست ابطال توسط وکلای موسسه حقوقی مهر پارسیان داده شد و نتیجه لازم نیز اخذ شد.
      شما هم میتونین از راهکارهای قانونی برای بی اعتبار کردن قرارداد و استرداد وجهتون کمک بگیرید.

  • با سلام
    حدود دو سال پیش با موسسه ای قرارداد جاب آفر کانادا بستیم و مبالغی رو طبق قرارداد بهشون دادیم،الان متوجه شدیم فایل وقت بایومتریک که برامون گرفتن فتوشاپه و جعلیه. در این مورد میشه شکایت کیفری جعل سند و کلاهبرداری مطرح کرد؟

    • سلام و عرض احترام
      گرفتن وقت برای بایومتریک موضوعی نیست که بخوان جعل کنند .ممکنه اشتباه کرده باشین ولی اگر واقعا مرکز وی اف اس گلوبال کشوری که وقت برای اونجا گرفتن تایید کنه که مدارک جعلی هست امکان شکایت کیفری ازشون رو دارین.

  • سلام کسی از موسسه ملک پور شکایتی نداشته تا حالا؟
    بعد از ۸ ماه از قرارداد جاب آفر و پرداخت ۲۰ هزار یورو، به ما گفتن امکان پذیر نیست و از روش وبت شرکت مجدد با قرارداد جدید باید اقدام کنین، میخواستم ببینم مورد اعتمادن؟؟؟

    • سلام اطلاعی نداریم. میتونین از اداره کاریابی و هدایت نیزوی کار وزارت کار استعلام بگیرید. یا از سازمان امور دانشجویی وزارت علوم تا ببینین مجوزی برای دریافت جاب آفر از وزارت کار دارن یا نه و اینکه از ثبت شرکتها و کانون وکلای دادگستری استعلام صحت حرفاشون رو بگیرین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *