وکیل شکایت از پزشک عمل دماغ

جامعه پزشکی کشور، در قبال برخورد با پزشکان متخلف و رسیدگی به تخلفات و جرایم پزشکان متخلف حساسیت ویژه ای دارد. وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به همراه سازمان نظام پزشکی در تشخیص و اعلام تخلفات پزشکان گام های بسیار گسترده ای بر داشته و اقدامات قابل توجه ای انجام شده است.

سهم شکایت از پزشکان زیبایی و به خصوص مطالبه دیه از جراحی بینی  به وسیله وکیل  شکایت از پزشک دماغ که درمانگاه های غیر مجاز در پوشش و تحت عنوان پزشک متخصص جراحی پلاستیک، انجام امور مربوط به عمل زیبایی را به افراد غیر پزشک می سپارند و همچنین شکایت از پزشکان زیبایی در صدر شکایت های مطرح شده در دادسرای ویژه جرایم پزشکی تهران و سایر شهرها قرار دارد.

با توجه به حساسیت این موضوع، در این مقاله قصد داریم نسبت به انجام تحقیق جامع در حوزه شکایت در دادسرای جرایم پزشکی، نحوه شکایت از پزشک زیبایی، مطالبه دیه از پزشک پوست و زیبایی، شکایت از درمانگاه غیر مجاز و راه شکایت از پزشکان متخلف را مورد بررسی قرار داده است و برای شما توضیح دهیم پس با ما همراه باشید.

شکایت از پزشکان زیبایی

با توجه به اینکه امکان خطای پزشکی و عدم گرفتن نتیجه مطلوب در عمل جراحی زیبایی بینی و سایر اندام های صورت، برای زیبایی، مشهود تر از سایر اعضای بدن است، پزشکان زیبایی در معرض طرح شکایت بیشتری نسبت به سایر پزشکان قرار دارند. عمده عمل جراحی زیبایی در ایران به عمل زیبایی بینی اختصاص دارد و ممکن است حتی انتخاب بیمار برای عمل به اشتباه صورت گیرد.

یکی از راه های شکایت از پزشکان زیبایی از طریق سازمان نظام پزشکی با کمک وکیل شکایت از پزشک دماغ می باشد.

دادسرای انتظامی سازمان نظام پزشکی، مرجع تخصصی جهت رسیدگی به تخلفات پزشکان و سایر صنف های علوم پزشکی عضو این سازمان است. اشتباه در تشخیص بیمار و نوع بیماری و تخلفات پزشکی از طریق این سازمان قابل پیگیری است اما دقت داشته باشید دادسرای انتظامی سازمان نظام پزشکی، مرجع صدور حکم به پرداخت دیه عمل زیبایی بینی یا سایر اعمال جراحی و مطالبه خسارت و دیه از پزشک زیبایی و سایر پزشکان نیست.

رسیدگی در دادسرای انتظامی نظام پزشکی، صرفا از جهت تخلف انتظامی پزشک است و جهت مطالبه دیه و خسارت از پزشک زیبایی و یا محکومیت به مجازات در جرایم پزشکی، فقط می توان به دادسرای ویژه جرایم پزشکی در تهران و سایر شهرهای محل وقوع جرم مراجعه کرد.

تشخیص این موضوع که مراحل شکایت از پزشک زیبایی در کدام مرجع شروع شود با وکیل متخصص جرایم پزشکی و وکیل کیفری است.

بهترین وکیل شکایت از پزشک دماغ

 وکیل شکایت از پزشک دماغ وکیلی است که ضمن داشتن پروانه معتبر وکالت از کانون وکلای دادگستری اقدام به داشتن مطالعات تخصصی و حتی تجربه در زمینه شکایت از جراح بینی و دفاع از جرم انتسابی از جراح بینی را داشته باشد.

و در آخر

با توجه به این موضوع که اصول و شیوه رسیدگی در دادسرای جرایم پزشکی و دادگاه ویژه جرایم پزشکی و دارویی متفاوت از محاکم عمومی است و دفاع  از پزشک جراح بینی  و شاکی جراح بینی، علاوه بر دانش عمومی حقوق نیازمند اطلاع کامل از مقررات و نظامات پزشکی و اصول فنی جراحی بینی و قوانین خاص بسیار و اطلاع از مقررات کمیسیون های ویژه تشخیص قصور پزشکی و دفاع در آنها است، برای طرح شکایت یا دفاع در این خصوص نیازمند مشاوره  تخصصی با وکیل شکایت از جراح زیبایی و حضور وکیل شکایت از جراح زیبایی در تمام مراحل رسیدگی است زیرا عدم دفاع مناسب یا عدم طرح صحیح و پیگیری های حقوقی لازم میتواند منجر به شکست گردد و در نتیجه هزینه های سنگینی به بیماران یا پزشکان چه از منظر مالی یا اعتبار حرفه ای وارد می شود.

5/5 - (22 امتیاز)
نحوه رسیدگی و اعتراض به کمیسیون ماده 100 شهرداری

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!