وکیل شکایت از پزشک کودکان

در این مقاله پیشنهاد می کنم با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد وکیل شکایت از پزشک کودکان صحبت کنیم.

از کودکی تاکنون پزشکی برای ما شغل مقدسی محسوب شده و جزو محبوبترین و صاحب احترام ترین شغل های دنیا ست. ولی مثل هر شغل دیگری در این قشر نیز افرادی هستند که وصله ای ناجور بوده و البته انکار کردنی نیست که در این شغل هم مثل همه مشاغل دیگر افراد سودجویی هستند که از اسم و رسم و شغل مقدس سوء استفاده کرده و آن را بهانه ‌ای برای آزار دیگران و پایمال کردن حق آنها قرار میدهند اما می توانیم با کمک گرفتن از وکیل شکایت از پزشک کودکان متخلفان را به سزای اعمالشان برسانیم.

پیشرفت علم پزشکی و تنوع بیماری ها می تواند یکی از دلایل افزایش تعداد شکایات از پزشکان باشد. اتفاقی که در سراسر دنیا رو به گسترش است اما با توجه به اینکه در ایران با وجود تناسب محدودیت های علمی و ابزاری، پزشکی  در ایران در  سطح مقبولی حتی در مقایسه با همسایگان توسعه بافته خود در سطح بالاتری قرار دارد، جامعه ۱۲۰ هزار نفری پزشکان کشور از شکایت بیماران بسیار واهمه دارند.

در برخورد با پزشک مختلف چگونه عمل کنیم؟

در برخورد با پزشک مختلف که جان کودک شما را در خطر انداخته است باید از وکیل شکایت از پزشک کودکان کمک بگیرید تا نسبت به محو آثار و مدارک مربوط به جرم اقدام ننمایند و در این امر حتی اینکه پزشک مسئول شایستگی لازم را نداشته باشد، باید با حفظ شان جامعه پزشکی و به صورت یک اقدام قانونی عمل کرد تا به با توجه به اعمال شخص حکم علیه ایشان صادر و مجازات شود.

برای شکایت به چه نهادهایی می توان مراجعه نمود؟

 ۱. دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم پزشکی:

که مردم می توانند برای رسیدگی به مشکلات و پروندههای قضایی خود در رابطه با قصور و تخلفات پزشکی در هر سطحی به آنجا مراجعه کنند و از این طریق می توانند دیه، و خسارات وارد شده را مطالبه کرده و اگر پزشک مرتکب قصور شده باشد مجازات او را هم از دادگاه بخواهند.

 ۲. شورای حل اختلاف (ویژه امور بهداشت):

که رسیدگی و حل و فصل اختلافات اعضای جامعه پزشکی با یکدیگر و همچنین اختلافات جامعه پزشکی با سایر اشخاص اعم از حقیقی یا حقوقی در صورتیکه مبلغ خواسته یا محکوم به کمتر از ۵میلیون تومان باشد و یا در صورتیکه هر دو طرف در خصوص ارجاع پرونده به شورا توافق داشته باشند ،در صلاحیت آن می باشد.

۳. سازمان نظام پزشکی:

که تخلفات اداری و انتظامی پزشکان را مورد رسیدگی قرار می دهد و نتیجه آن برخورد انتظامی با پزشک خواهد بود که طیف وسیعی از اقدامات از توبیخ کتبی تا لغو پروانه طبابت به شکل دائمی را در بر می گیرد.

در آخر بهترین راه حل در این موارد مشورت و کمک گرفتن از وکیل شکایت از پزشک کودکان است تا در مواجه با این تخلفات بهترین راه حل را به ما پیشنهاد بدهند.

وکیل متخصص مشارکت در ساخت

 

وکیل خرید ملک در استانبول

تهران- گاندی جنوبی- خیابان ۱۴- پلاک۱۴- طبقه۴- واحد ۹- دفتر وکالت محمدرضا مهری

قبول وکالت پرونده‌ و مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، توسط وکلای متخصص امکان پذیر است.

راه‌های ارتباطی با دفتر وکیل محمد رضا مهری

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

شماره های همراه مشاوره حقوقی وکیل شکایت از پزشک کودکان

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۱

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۲

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۴

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۹

درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق شماره های اعلامی امکان پذیر است.

۵/۵ - (۲۹ امتیاز)

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!