وکیل طلاق توافقی تهران

وکیل طلاق توافقی تهران

وکیل طلاق توافقی تهران

از موضوعات مهم پرونده های خانواده، نحوه توافق طرفین دعوا بر موضوعات مشترک می‌باشد. اطلاع از قوانین و مقررات حقوقی و کیفری و همچنین بررسی جرایم علیه زنان و بررسی جرایم علیه خانواده در گروه وکلای خانواده مهر تهران، به ابزاری جهت شناخت دقیق تر راه حل های مشکلات خانوادگی و معرفی بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران برای شهروندان عزیز شده است. در مقاله پیش رو که توسط مشاورین ارشد حقوق خانواده موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان تهیه شده است، وکیل طلاق توافقی تهران به جرایم علیه خانواده و جرایم علیه زنان پرداخته و همچنین مراحل انجام پرونده طلاق توافقی در دادگاه های خانواده تهران مورد بررسی قرار گرفته است. در صورت نیاز به مشاوره حقوقی با وکیل طلاق توافقی تهران، با ما تماس بگیرید.

بررسی اجمالی جرایم علیه خانواده

  • جرایم مربوط به قبل و حین تشکیل خانواده: تدلیس در ازدواج، انکار یا ادعای زوجیت بر خلاف واقع و اصل، ازدواج با زن ایرانی بدون اجازه دولت ایران، ازدواج با دختران فاقد سن قانونی، عدم ثبت واقعه نکاح، ازدواج با زنی که در عده است و ازدواج با زن شوهردار(چند شوهری) از موارد جرایم علیه زنان و خانواده قبل و در حین ازدواج می‌باشد. 
  • جرایم علیه زنان در طول زندگی مشترک: ترک انفاق زوجه، ضرب و جرح زوجه، ضرب و جرح فرزندان.
  • عدم ثبت واقعه انحلال نکاح.
  • جرایم پزشکان علیه حقوق خانواده.
  • جرایم سردفتران علیه حقوق خانواده.
  • ممانعت از حق حضانت، ممانعت از حق ملاقات فرزندان، ترک حضانت.
وکیل طلاق

توافق نامه طلاق توافقی

بعضی از جرایمی که در منزل مشترک یا قبل از ازدواج به وقوع پیوسته است، شاید قابلیت اثبات نداشته باشد. دلسردی زوجین از ادامه زندگی مشترک، با مشاوره و تشکیل جلسات، ممکن است کاهش یافته و مایل به ادامه زندگی مشترک شوند. ولی در مواقعی که اراده ای بر ادامه زندگی مشترک وجود ندارد، بهترین راه حل، تنظیم توافق نامه طلاق توافقی با کمک وکیل طلاق توافقی می‌باشد. در توافق نامه مذکور، نحوه انجام مراحل طلاق توافقی، مسئول پرداخت هزینه های وکیل طلاق توافقی به همراه هزینه های دادگاه و دفتر رسمی طلاق، نحوه ملاقات فرزندان، تعیین تکلیف درباره مهریه و جهیزیه زوجه، در صورت بذل مهریه، قبول بذل توسط زوج یا وکیل وی، از مواردی هستند که در توافق نامه طلاق توافقی درج می‌شوند.

نمونه توافق نامه طلاق توافقی

به نام خدا- در تاریخ 01/02/1397، زوجین به هویت آقای م و سرکار خانم ر، با توجه به مذاکرات اصلاحی مابین آنها در دفتر گروه وکلای مهر، تصمیم بر توافق به قطع زندگی مشترک با یکدیگر گرفته اند. با توجه به شرایط تعیین شده از سوی طرفین، موارد زیر مورد توافق قرار گرفت:

 – زوجه از تعداد هزار و سیصد و شصت و هفت قطعه سکه تمام طلای بهار آزادی، 1350 قطعه را به زوج بذل نمود و فی المجلس وکیل زوج قبول بذل نمود.

– به محض صدور گواهی عدم امکان سازش از سوی دادگاه خانواده و قطعیت آن و قبل از اجرا، زوجه می‌تواند تمامی جهیزیه خود را از منزل مشترک خارج نموده و زوج در این باره هیچ ادعایی ندارد.

اثبات رجوع از بذل مهریه

– پس از قطعیت حکم دادگاه خانواده و هنگام اجرای صیغه طلاق توافقی در دفتر اسناد رسمی طلاق، تعداد 17 قطعه سکه تمام بهار آزادی به وکیل زوجه تحویل داده خواهد شد.

– ملاقات فرزند مشترک، هفته ای یک روز از عصر روز پنجشنبه تا عصر روز جمعه برای زوج تعیین شده و حضانت فرزند مشترک در قبال بذل مهریه و سایر حقوق مالی از قبیل اجرت المثل، نحله و نفقه معوقه به زوجه واگذار گردید و زوج حق هر گونه ادعایی را در آینده از خود سلب و ساقط نمود.

– حسب اقرار، زوجه باردار نیست و پرداخت هزینه وکیل طلاق توافقی، هزینه دادرسی و هزینه دفتر اسناد رسمی طلاق با زوج می‌باشد.

توافق نامه فوق الذکر توسط وکلای طرفین و خود طرفین به امضا رسید و مستند تصمیم گیری دادگاه خواهد بود. در صورت بروز اختلاف در تفسیر یا اجرای این موافقت نامه، طرفین داوری مدیر وقت موسسه حقوقی و داوری طلیعه عدالت و مهر پارسیان را به صورت قطعی پذیرفتند تا نسبت به اعلام رای خود طبق قانون به صورت قطعی و غیر قابل اعتراض اقدام نماید.

مراحل انجام پرونده های طلاق توافقی در تهران

دادگاه خانواده شمال تهران، که به دادگاه خانواده شماره 2 تهران، دادگاه خانواده ونک تهران، نیز معروف است، با جابجایی ساختمان خود به منطقه ولنجک منتقل شده است. دادگاه خانواده شرق تهران، مستقر در مجتمع قضایی شهید باهنر تهران، دادگاه خانواده جنوب تهران، مجتمع قضایی خانواده شماره یک یا مجتمع قضایی خانواده شهید محلاتی در بزرگراه شهید محلاتی، مجتمع قضایی شهید مفتح تهران، به عنوان دادگاه خانواده غرب تهران، و در مرکز تهران، شعبی از مجتمع قضایی شهید صدر تهران به عنوان دادگاه خانواده مرکز تهران، از طریق دفاتر خدمات قضایی الکترونیک سراسر کشور، نسبت به پذیرش دادخواست های طلاق توافقی اقدام نموده و پس از ارجاع به شعبه مربوطه، طرفین و وکلای آنها جهت پیگیری پرونده مراجعه خواهند نمود.

گواهی تولد

رسیدگی به دادخواست طلاق توافقی معمولا خارج از نوبت و در وقت فوق العاده انجام می‌شود. اما در بعضی از دادگاه های خانواده تهران نیز وقت کوتاه جهت حضور طرفین و انجام تشریفات قضایی و اداری تعیین می‌شود.

پس از صدور رای دادگاه و گواهی قطعیت، با مراجعه به یکی از دفاتر رسمی طلاق، اقدام به ثبت طلاق، ابطال سند ازدواج و صدور سند طلاق خواهد شد. تمامی مراحل انجام کار در دادگاه های خانواده تهران و دفتر اسناد رسمی، توسط وکیل طلاق توافقی تهران قابل انجام است.

دفتر وکیل طلاق توافقی در تهران

گروه وکلای خانواده مهر، با در اختیار داشتن بیش از صد وکیل پایه یک دادگستری، آماده پذیرش پرونده های طلاق توافقی در تهران و شهرهای اطراف می‌باشد. در صورت نیاز به مشاوره با وکیل طلاق توافقی در تهران، و یا استخدام وکیل طلاق توافقی در تهران با موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان تماس بگیرید.

گروه وکلای خانواده مهر

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *