وکیل مطالبه مهریه در کانادا

وکیل مطالبه مهریه در کانادا

وکیل مطالبه مهریه در کانادا


امروز با موضوع وکیل مطالبه مهریه در کانادا با شما هستیم.

از موضوعات قابل توجه برای ایرانیان مقیم در خارج از ایران، موضوعات مربوط به احوال شخصیه است که در این میان موضوع مربوط به ازدواج و طلاق از اهم آنها می‌باشد.

با توجه به اینکه ایرانیان در هر کجا باشند، چه در خاک ایران و چه در کشورهای خارجی، تابع قوانین ایران هستند (در خصوص ابعاد احوال شخصیه)، مقوله تعارض قوانین باز هم به میان می‌آید. وکیل مطالبه مهریه در کانادا می‌تواند به شما کمک کند تا طبق قانون صلاحیتدار مهریه خود را مطالبه نمایید.

نکات مهم  در معرفی وکیل مهریه در کانادا

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

آیا امکان مطالبه مهریه طبق قانون کانادا وجود دارد؟

وصول مطالبه برای اتباع ایرانی مقیم خارج به چه صورت انجام می‌گیرد؟

بهترین وکیل مطالبه مهریه در کانادا، چه کسی است؟

[/stextbox]

طلاق ایرانیان در خارج با کمک وکیل مطالبه مهریه در کانادا

ایرانیانی که در خارج از کشور مقیم هستند، برای درخواست طلاق می‌توانند به دادگاه‌های صالح به رسیدگی موضوعات خانوادگی در کانادا مراجعه نمایند. با توجه به اینکه دو نوع طلاق در کانادا وجود دارد، در نوع دوم نیاز به حضور وکیل خانواده در کانادا نیز هست.

اعتراض به رای تقسیط مهریه

همانطور که گفته شد، طلاق در کانادا یا طلاق توافقی و با درخواست مستقیم زوجین بوده و یا به صورت ترافعی و با حضور وکیل طلاق در کانادا می‌باشد.

شرط طلاق توافقی در کانادا، دور از هم زندگی کردن زوجین به مدت یکسال و شرط طلاق ترافعی، اثبات خیانت زوج یا زوجه، بدرفتاری، عسر و حرج یا مشکلات روحی و روانی که آزار به همراه داشته است، می‌باشد.

زوجین ایرانی می‌توانند برای طلاق خود هم به دادگاه‌ها در کانادا مراجعه نموده و یا دادخواست طلاق خود را شخصاً به دادگاه‌ ایران و یا با حضور وکیل خانواده در ایران، ارجاع دهند.

مطالبه مهریه در کانادا

از آثار مهم طلاق، مسئله مربوط به مطالبه و پرداخت مهریه است. ایرانیانی که طلاق خود را در کانادا به ثبت رسانده باشند، در خصوص تبعات مالی نیز باید طبق قوانین کانادا عمل شود. اما این موضوع تنها در صورتی اجباری است که ازدواج هم طبق قوانین به ثبت کانادا رسیده باشد. در این حالت تنها دادگاه‌های کانادا صالح به رسیدگی به موضوع طلاق هستند.

اما اگر ازدواج به سبک ایرانی صورت گرفته و در دفاتر اسناد رسمی در ایران و یا در کنسولگری ایران در کانادا به ثبت رسیده باشد، زوجین هم در دادگاه‌های کانادا امکان طرح دادخواست طلاق دارند و هم در دادگاه‌های ایران. بعد از طلاق، نوبت به تصمیم‌گیری در مورد مسایل مالی زوجین است.

وکیل مطالبه مهریه در کانادا به شما کمک می‌کند تا به درستی حق خود را مطالبه نمایید.

بدین نحو اگر دادخواست مطالبه مهریه به دادگاه‌های کانادا ارجاع داده شود، چه ازدواج به سبک ایرانی باشد و چه کانادایی، طبق قوانین کانادا، اموال زوجین به صورت مساوی تقسیم می‌گردد.

اجاره ملک و اتومبیل در کانادا

حال تصور کنید که ازدواج شما به سبک ایرانی بوده و در ایران یا در کنسولگری ایران در کانادا ثبت شده است، آیا دادگاه کانادا به موضوع مهریه شما رسیدگی می‌کند؟

اغلب دادگاه‌های کانادا در این حالت به موضوع مهریه به عنوان یک تعهد مالی مندرج در قرارداد با در نظر گرفتن سند ازدواج به عنوان یک قرارداد رسیدگی می‌نمایند.

اما با توجه به اینکه این موضوع به ندرت رخ داده و اغلب قاضی در کانادا موضوع را به دادگاه ایران ارجاع می‌دهد، بنابراین توصیه وکیل مطالبه مهریه در کانادا که با موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان همکاری می‌نماید، این است که موضوع مطالبه مهریه خود را در ایران مطرح نمایید.

مطالبه مهریه در دادگاه ایران با کمک وکیل طلاق

گروه وکلای مهر، با حضور برترین وکلا و قضات بازنشسته ضمن ارایه مشاوره حقوقی و تخصصی به ایرانیان عزیز که در خارج از خاک ایران مقیم هستند، با توجه به سال‌ها تجربه در حوزه طلاق و مطالبه مهریه در ایران و کانادا، توصیه‌هایی را برای شما دارند که امید است مفید واقع گردد.

مطالبه مهریه در دادگاه ایران برای زوجینی که مقیم کانادا هستند، دو حالت دارد:

مطالبه مهریه با صدور حکم طلاق از سوی دادگاه کانادا

در صورتی که طلاق در کانادا صورت گرفته باشد، برای مطالبه مهریه در دادگاه ایران، لازم است که حکم طلاق دادگاه کانادا به تنفیذ دادگاه ایران برسد. در این حالت برای تنفیذ، هم زوجین شخصاً می‌توانند اقدام نمایند و هم می‌توانند از گروه وکلای مهر کمک بگیرند. به منظور تنفیذ حکم طلاق در دادگاه ایران، گواهی جاری شدن صیغه اسلامی طلاق صادره از سوی کنسولگری ایران لازم است. پس از تنفیذ حکم طلاق، دادگاه در ایران به موضوع مهریه و طبق قوانین وصول مهریه ایران، رسیدگی می‌نماید.

وکیل انحصار وراثت فرمانیه

مطالبه مهریه با صدور حکم طلاق از سوی دادگاه ایران

در صورتی که ایرانیان مقیم کانادا، از همان ابتدا دادخواست طلاق خود را در دادگاه ایران و با حضور وکیل (در صورتی که امکان حضور در ایران را نداشته باشند) طرح کرده باشند، موضوع مطالبه مهریه را نیز بدون نیاز به تنفیذ حکم طلاق، در دادگاه ایران طرح می‌نمایند.

در صورتی که ازدواج ایرانیان به سبک کانادا بوده و در کنسولگری ایران ثبت و تایید نشده باشد، دادگاه ایران صالح به رسیدگی به موضوع طلاق و مطالبات مالی بعد از طلاق نمی‌باشد.

وکیل مطالبه مهریه در کانادا

گروه وکلای مهر با تخصیص دپارتمان‌های متعدد در حوزه حقوق خانواده، ضمن کسب جایگاه برترین‌ها در ایران، به واسطه همکاری با سایر موسسات حقوقی و بین‌المللی و تسلط به قوانین کشورهای خارجی از جمله کانادا، همکاری خود را با حضور وکیل مطالبه مهریه در کانادا اعلام می‌دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و جهت تعیین وقت مشاوره حضوری و یا آنلاین از طریق پل‌های ارتباطی ما با دپارتمان مربوطه تماس حاصل نمایید.

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

برای دریافت مشاوره کیفری با وکیل پایه یک دادگستری و عضو گروه وکلای مهر، همه روزه از ساعت‌های ۱۹ الی۹ و پنجشنبه‌ها۱۵ الی۹ با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۵

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۶

۰۲۱-۸۸۶۶۳۹۲۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۶۲۸

۰۲۱-۸۸۷۹۹۵۶۲

۰۲۱-۸۸۷۹۵۴۰۸

۰۲۱-۸۸۷۹۶۱۴۳

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۵

تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان پذیر است.

۰۹۱۲۰۰۶۷۶۶۹

موسسه حقوقی مهر پارسیان

پذیرش تحصیلی کانادا
[/stextbox]

۴.۹/۵ - (۱۱۵ امتیاز)

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *