وکیل ملکی غرب تهران

وکیل ملکی غرب تهران

وکیل ملکی غرب تهران


امروز با معرفی وکیل ملکی غرب تهران با شما هستیم.

پیش فروش آپارتمان و ساختمان در غرب تهران به واسطه وجود انبوه سازی‌ها در مناطق بیست و یک و بیست و دو تهران، معروف به دریاچه چیتگر، از طریق تبلیغات گسترده در فضای مجازی، حدود یک دهه است که رونق بسیاری یافته است.

بسیاری از افراد که به دنبال پیدا کردن مسکن مناسب با بودجه خود هستند، به محض دیدن این گونه آگهی ها تماس گرفته و درخواست خرید واحدهای مسکونی با صرفه اقتصادی را دارند.

در این بین کلاهبرداران ملکی نیز با سوء استفاده از نیاز روز افراد، اقدام به کلاهبرداری از متقاضیان خرید ملک در غرب تهران نموده و پس از مدت کوتاهی متواری می‌شوند.

دفتر وکالت و مشاوره حقوقی محمدرضا مهری وکیل متخصص دعاوی کیفری ملکی در تهران، با توجه به سابقه بیش از بیست سال قضاوت و وکالت، در یادداشتی کوتاه به شیوه‌های کلاهبرداری از متقاضیان خرید و پیش خرید آپارتمان در تهران خواهد پرداخت.

نکات مهم در معرفی وکیل ملکی غرب تهران

  • برای پیشگیری از کلاهبرداری در پیش خرید واحد مسکونی در غرب تهران چه اقدامی لازم است؟
  • هنگام تنظیم قرارداد پیش خرید آپارتمان در دفاتر اسناد رسمی به چه نکاتی توجه کنیم؟
  • در صورت عدم احداث مقداری از بنا در انبوه سازی آیا امکان پیش فروش وجود دارد؟
  • معامله وکالتی ملک چه مزایا و معایبی دارد؟

معامله ملکی با وکالت بلاعزل (بدون حق برکناری)

یکی از روش‌های بسیار نامناسب در خرید و فروش ملک یا اتومبیل که در جامعه رواج یافته است، معامله با اعطای وکالت بلاعزل (بدون حق برکناری) است.

وکیل در مورد ملک

هر چند دادن وکالت به خریدار و تحویل ملک و همچنین اسناد و مدارک ملک یا اتومبیل، از نظر قضات یکی از شعب دیوان عالی کشور در حکم معامله تلقی شده و آثار انتقال و بیع (خرید و فروش) بر آن بار شده است، اما در عمل معامله از طریق دریافت وکالت بلاعزل همیشه با چالش هایی روبرو بوده است.

راه حل تقویت معامله وکالتی در مواردی که چاره‌ای جز معامله از طریق دریافت وکالت بلاعزل وجود ندارد، تنظیم مبایعه نامه و دریافت کد رهگیری به همراه امضای شهود است تا بعدا بتوان به آن استناد نمود.

شیوه جدید کلاهبرداری ملکی غرب تهران

یکی از مواردی که در مقاله وکیل ملکی غرب تهران مورد بررسی و توجه قرار گرفته این است که کلاهبرداران با استفاده از کد پستی و پلاک ثبتی زمین ملک، اقدام به دریافت کد رهگیری در مواردی می‌نمایند که ساختمان دارای پایانکار نبوده و اختصاص پلاک ثبتی فرعی به واحدها امکان پذیر نیست.

در این گونه موارد، یک واحد با سوء استفاده از کد پستی و پلاک ثبتی مادر به چندین نفر واگذار می‌شود.

بنابراین پیشنهاد می شود که قبل از انجام معامله استعلام از شهرداری، دارایی و ثبت اسناد از اولویت های اصلی متقاضیان خرید و پیش خرید آپارتمان باشد.

وکیل ملکی غرب تهران

برای دریافت مشاوره حقوقی با وکلای پایه یک دادگستری، با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

شماره های تماس با دفتر محمدرضا مهری

021-88795408

021-88796143

شماره های همراه

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان پذیر است.

وکیل تخصصی ملک

09120067669

دفتر وکالت و مشاوره حقوقی محمدرضا مهری

4.8/5 - (38 امتیاز)

2 دیدگاه

  • ببخشید دکتر محمدرضا مهری قبلا رئیس شعبه ۴ دادگاه انقلاب اسلامی تهران بودند؟
    و الان معاون حقوقی ستاد اجرائی فرمان امام؟

    • سلام و عرض احترام
      خیر جناب دکتر محمد رضا مهری سمتی در شعبه 4 دادگاه انقلاب تهران نداشتند و در ستاد اجرائی فرمان امام هم به عنوان معاون حقوقی نیستند.
      این امر صرفا تشابه اسمی هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *