وکیل ملک نور

وکیل ملک نور

وکیل ملک نور


امروز با موضوع معرفی وکیل ملک نور با شما خواهیم بود.

مزایای همراه داشتن وکیل متخصص املاک و دعاوی ملکی هنگام عقد قرارداد خرید و فروش ملک، در بنگاههای معاملات املاک، به امری ضروری و غیر قابل انکار تبدیل شده است.

دقت در نکاتی که مختص مطلعین از وضعیت حقوقی املاک و مستغلات است، برای دستیابی به آرامش در معاملات، بهترین روش محسوب می‌شود.

تجربه سرپرست گروه وکلای مهر در عقد قراردادهای املاک و بررسی جوانب مختلف حقوقی در خرید و فروش املاک، نحوه تنظیم قراردادهای ملکی، نکات مهم در فروش ملک و یا بازدید جهت خرید ملک، جهت جلوگیری از آثار احتمالی متعلق مال غیر در آمدن املاک، می‌تواند به عنوان مشاوری امین در هنگام خرید ملک به کمک شما بشتابد.

شرح کوتاهی از نحوه خرید و فروش املاک در نور مازندران، که با مشاوره وکیل ملک نور و همکار گروه وکلای مهر، تهیه شده است، می‌تواند راهگشای عزیزان در معاملات املاک و مستغلات باشد.

نکات مهم در معرفی وکیل ملک نور

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جستجوی بهترین وکیل ملک نور در سایت کانون وکلای دادگستری چگونه امکان پذیر است؟

هنگام انجام معاملات ملکی در شمال کشور به چه نکاتی باید توجه نمود؟

مهم ترین پرونده های ملکی در دادگاه نور را چه نوع پرونده هایی تشکیل می‌دهند؟

عناوین تصرف عدوانی ملک غیر، غصب ملک غیر و تجاوز به ملک غیر چه تفاوت هایی با هم دارند؟

[/stextbox]

 

مواردی که هنگام خرید ملک در نور به آنها باید توجه داشت.

مالکیت فروشنده

مهم ترین موضوع در خرید ملک در شمال کشور، دارا بودن سند مالکیت فروشنده و یا داشتن وکالت رسمی و محضری از مالک است، که با ملاحظه اصل سند مالکیت و استعلام از اداره ثبت اسناد و املاک قابل احراز است.

وکیل تضمینی ملک شمال تهران

در صورتی که هنگام خرید ویلا یا آپارتمان در شمال کشور؛ متوجه وجود قرارداد مشارکت و یا سابقه مصادره ملک توسط دادگاه انقلاب و ستاد اجرایی فرمان امام شدید، حتما با وکیل ملک نور و وکیل متخصص املاک و مستغلات مشاوره نموده و نسبت به اخذ استعلام اقدام کنید.

استعلام کاربری ملک که قصد خریداری آن را دارید.

نکته مهم بعدی با توجه به اینکه تغییرک اربری اراضی در استانهای گیلان و مازندران و گلستان امکان پذیر نیست، دقت در کاربری تعریف شده برای ملکی است که قصد خریداری آن را دارید.

در صورتی که کاربری ملک مشخص نیست و یا کاربری زراعی دارد، برای ساخت و ساز و احداث بنا در آن مشکل خواهید داشت و بعضا مشکل غیرقابل حل خواهد بود.

داشتن پروانه ساختمان و گواهی پایانکار

خرید آپارتمان یا ویلا در نور و شهرهای شمالی کشور، بدون داشتن مجوز مسکونی و پروانه ساختمان و پایانکار، اقدامی غیر معقول بوده و تبعات جدی بعدی به دنبال خواهد داشت.

در یکی از پرونده های گروه وکلای مهر در نور مازندران، به دلیل داشتن حق نسق و زارعانه، اسناد مالکیت مول با تبانی فروشنده های ملک و دارندگان نسق زراعی در حال ابطال بود که دقت نظر وکیل ملک نور و همکار موسسه حقوقی مهر پارسیان مانع از تضییع حقوق موکل شد.

آیا می‌توان هنگام خرید ویلا و یا آپارتمان در نور، از خدمات گروه وکلای مهر استفاده نمود؟

با هماهنگی انجام شده و عقد تفاهم نامه بین گروه وکلای مهر و تعدادی وکیل ملک نور و متخصص املاک و مستغلات، امکان همراهی وکیل پایه یک دادگستری و با تجربه در امور املاک و مستغلات، در تمامی مراحل انتخاب و خرید ملک در نور فراهم شده است.

نمونه دادخواست الزام به تسلیم مبیع

معرفی وکیل ملک نور

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری ملک نور، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری نور، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری در دادگاه نور، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیرید.

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

09120067665

گروه وکلای مهر

[/stextbox]

 

5/5 - (41 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *