وکیل مهاجرت مشهد

وکیل مهاجرت مشهد

وکیل مهاجرت مشهد


امروز با موضوع وکیل مهاجرت مشهد با شما خواهیم بود.

ثبت موسسه حقوقی بین المللی در ایران، بدون داشتن پروانه وکالت معتبر، ممکن شده و متاسفانه عده ای افراد سودجو با ثبت موسسه حقوقی بین المللی و بدون داشتن دانش حقوقی، اقدام به قبول پرونده های مهاجرتی ایرانیان در داخل و خارج کشور می‌نمایند.

کلاهبرداری از متقاضیان توسط وکیل مهاجرت مشهد، در سال 1396 تاکنون که موجب طرح شکایت در دادسرای جرایم رایانه ای مشهد و تهران شده، گروه وکلای مهر را بر آن داشت تا مطلبی مختصر درباره وکیل مهاجرت در مشهد و ایران، برای آشنایی عزیزان با نحوه انتخاب وکیل مهاجرت در مشهد و سایر شهرهای ایران تهیه و در سایت موسسه حقوقی بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان منتشر نماید.

نکات مهم در معرفی وکیل مهاجرت در مشهد

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جستجوی وکیل مهاجرت مشهد جهت سپردن پرونده مهاجرتی به وی چگونه انجام می‌شود؟

نحوه عقد قرارداد مهاجرتی با وکیل مهاجرت در مشهد و سایر شهرهای ایران چگونه است؟

آیا موسسات اعزام دانشجو و کاریابی بین المللی حق انعقاد قرارداد مهاجرتی با ما را دارند؟

آیا آژانس هواپیمایی و شرکت های گردشگری، برای عقد قرارداد مهاجرتی معتبر هستند؟

چگونه می‌توان به صورت آنلاین نسبت به انتخاب وکیل مهاجرت مشهد اقدام نمود؟

[/stextbox]

شرایط انتخاب وکیل مهاجرت مشهد

دارا بودن پروانه وکالت دادگستری و آشنایی به حقوق بین الملل

وکیل مهاجرت در مشهد و یا در هر شهر دیگر ایران، تعریفی از جهت قانون وکالت در ایران نداشته و فقط وکلای دادگستری دارای پروانه وکالت، مجاز به مداخله در امر وکالت هستند.

فرم درخواست ویزای دانشجویی اتریش

هر کدام از وکلای دادگستری در ایران، حسب علاقه شخصی، رشته ای از دعاوی و پرونده ها را انتخاب نموده و معمولا در پرونده‌هایی خاص اعلام وکالت می‌کنند.

هر چند انجام امور وکالت مهاجرت، با پروانه وکالت دادگستری در ایران امکان پذیر نیست و نیاز به مدارک بین المللی دارد، اما برای شناسایی و پیگیری وضعیت پرونده، عقد قرارداد با موسسات حقوقی دارای وکیل دادگستری و با امضای وکیل، از اعتبار بیشتری برخوردار است.

مالکیت محل موسسه حقوقی مهاجرتی

یکی از بزرگترین مشکلات متقاضیان مهاجرت به خارج از کشور، رویارویی با موسسات حقوقی کلاهبردار و دفاتر مهاجرتی کلاهبردار است که دایم در حال تغییر محل کار خود هستند.

توجه کنید

با توجه به اینکه این گونه موسسات حقوقی و دفاتر مهاجرتی، با اجاره دو تا سه ماهه دفتر کار و پس از مدتی از جذب موکل، اقدام به جابجایی دفتر می‌کنند، لازم است در بدو امر احراز نمایید که آیا دفتر موسسه حقوقی تحت مالکیت موسسه قرار دارد و یا اجاری است.

در صورت استیجاری بودن دفتر موسسه و مدت کمی از آغاز فعالیت در آن محل، از عقد قرارداد مهاجرتی و پرداخت وجه خودداری فرمایید.

ثبت سایت موسسه حقوقی در وزارت صنعت و تجارت و وزارت ارشاد

برای احراز اعتبار سایت های مهاجرتی داخل و خارج از کشور، حتما ثبت نام در سامانه وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت ارشاد را در بخش پایین سایت کنترل نمایید.

سایت هایی که وضعیت مالکین آنها مشخص نبوده و مدارک لازم جهت ارائه خدمات حقوق مهاجرت نداشته باشند، در این سامانه ثبت نشده و مجاز به ارائه خدمات حقوقی نیستند.

وکیل آدم ربایی در مشهد

وب سایت کلاهبرداری از متقاضیان مهاجرت

وب سایت معروف مهاجرتی که با سایت های گوناگون و با عناوین مختلف، با انتقال سرورهای خود به کشور اتریش، مشغول کلاهبرداری از متقاضیان مهاجرت در مشهد بوده و مدعی داشتن دفاتری در تهران، کرمانشاه، رشت، اهواز، بلاروس و وین است،

از این دسته از سایت‌های کلاهبرداری از متقاضیان مهاجرت است که پرونده کلاهبرداری در شعبه اول بازپرسی دادسرای جرایم رایانه ای تهران دارد.

عقد قرارداد رسمی و تعیین تکلیف در موارد اختلافی

در صورتی که قرارداد وکالت در امور مهاجرت شما به صورت رسمی ثبت نشده و نحوه حل اختلاف و قوانین حاکم بر حل اختلاف احتمالی، در ان مشخص نشده باشد، در صورت بروز مشکل در ایران و یا خارج از کشور، با سردرگمی مواجه خواهید شددر عقد قرارداد مهاجرتی با وکلای مهاجرت و موسسات حقوقی مهاجرتی در ایران، حتما با همراهی وکیل متخص قراردادها اقدام فرمایید.

معرفی دفتر وکیل مهاجرت مشهد

تنها دفتر معتبر مشغول به کار موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان، دفاتر مرکزی تهران هستند که در سامانه کانون وکلای دادگستری مرکز، سامانه وزارت صنعت، معدن و تجارت، موفق به دریافت نماد اعتماد الکترونیک شده است.

تمامی وب سایت های موسسه مهاجرتی مهر پارسیان در وزارت صنعت و ساماندهی وزارت ارشاد ثبت شده و نمادهای انها در صفحه اول سایت قابل مشاهده و استعلام بوده و وضعیت مالکیت و مدت فعالیت این موسسه نیز در سوابق سایت ثبت شرکتهای تهران موجود است.

[stextbox id=’mehri’ direction=’rtl’]

جهت انتخاب بهترین وکیل مهاجرت مشهد و ایران، و مشاوره با همکاران موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت 9 الی 18 و پنج شنبه از ساعت 9 الی 14 با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

ولز

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88795408

021-88796143

در خارج از ساعات اداری اعلام شده و جهت مشاوره آنلاین نیز می‌توانید از طریق تکمیل فرم از طریق سایت گروه وکلای مهر اقدام فرمایید.

دپارتمان حقوق مهاجرت گروه وکلای مهر

[/stextbox]

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *