وکیل پایه یک خانواده

وکیل پایه یک خانواده

وکیل پایه یک خانواده


امروز با موضوع وکیل پایه یک خانواده با شما خواهیم بود.

دادگاه خانواده به عنوان دادگاه اختصاصی که تشکیل آن در حوزه قضایی شهرستان‌ها الزامیست؛ شعبات آن شامل رییس یا دادرس علی‌البدل می‌باشد که شعب دارای قاضی مشاور زن نیز است، شایان ذکر است نظر قاضی مشاور خانواده، صرفا نظریه مشورتی است.

از صلاحیت دادگاه خانواده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1)نکاح دایم و موقت و اذن در نکاح، 2)شروط ضمن عقد، 3)ازدواج مجدد، 4)جهیزیه ، 5)مهریه ، 6)نامزدی وخسارت ناشی از آن ،7)نفقه زوجه و نفقه اقارب ، 8)اجرت المثل ایام زوجیت ، 9)تمکین و نشوز ، 10)طلاق و مسایل مربوط به آن ، 11)حضانت و ملاقات با طفل ، 12)نسب ، 13)رشد و حجر و رفع آن ، 14)ولایت قهری و قیمومیت ، 15)امور مربوط به غایب مفقود الاثر ، 16)سرپرستی کودکان بی سرپرست ، 17)اهدای جنین ، 18)تغییر جنسیت

حضور در دادگاه خانواده ممکن است آسیب‌های اجتماعی به همراه داشته باشد که با کمک از وکیل پایه یک دادگستری متخصص در این زمینه می‌توان از این آسیب‌های جدی جلوگیری کرد.

نکات مهم و توضیحات کامل در خصوص معرفی وکیل پایه یک خانواده

محیط دادگاه خانواده چگونه است؟

اثرات مثبت استفاده از خدمات وکیل پایه یک خانواده چیست؟

کدام قشر از مردم جامعه از مشکلات بیشتری در محیط دادگاه خانواده برخوردارند؟

شرایط داشتن وکیل در دادگاه خانواده چیست؟

وکیل پایه یک خانواده

علی‌رغم موضوعات مختلف در صلاحیت دادگاه خانواده، این روزها دادگاه خانواده میزبان زوج‌هایی است که با دعوا و جنجال و یا حتی توافق خواستار طلاق هستند، عده‌ای در نوبت پذیرش و جر و بحث سر مسایل مختلف، بازتاب منفی محیط اثر روحی و روانی نامطلوبی به همراه دارد.

کلاهبرداری ثبتی

دادگاه خانواده بیش از آنکه تصور کنیم شاهد اتفاقات ناخوشایند است، چند روزی رفت و آمد در دادگاه خانواده گویای آسیب‌های عمیقی است که پیامدهای ناخوشایندی به همراه دارد.

بدیهی است که افراد تسلط کافی بر قوانین ماهوی و شکلی ندارند و کمک از وکیل مختصص در این زمینه می‌تواند در روند پرونده و امکان دفاع قانونی، منظم و جامع را برای افراد مهیا کند.

با استمداد از وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی خانواده، حل دعاوی مسیر مناسبی را طی کرده و دعاوی خانواده که طولانی شده را کوتاه‌تر و از آزار و آسیب طرفین جلوگیری می‌کند.

تکلیف وکیل پایه یک خانواده در صلح و سازش

هرچند که سازش و مصالحه در ساز و کارهای حقوقی توجه شده است تا خانواده‌ها از آن استفاده کنند، وکیل پایه یک خانواده می‌تواند در مشورت دادن در مقام یک مشاور به افراد کمک بسزایی داشته باشد و با بیان شرایط، شهروندان را راجع به حقوق و تکالیف خود آشنا کرده و از بروز مشکلات بعدی پیشگیری می‌کند.

وکیل خانواده به تمامی مسایل حقوقی و کیفری و رویه‌های حاکم بر امور خانواده، آشنایی و تسلط کافی دارد.

گاهی اوقات به دلیل پیچیدگی قانون و وجود رویه‌های عملی که مردم از آن‌ها آگاه نیستند با بهره‌گیری از خدمات وکیل پایه یک دادگستری کار سازتر باشد.

آمارها گویای این‌ است که زنان در دادگاههای خانواده در مقایسه با مردان آسیب پذیرتر هستند.

دعاوی خانواده نیازمند وکیل

مهم‌ترین مسایل خانم‌ها در حوزه حقوقی در دو حوزه اصلی دسته‌بندی می‌شود، یکی مسایل مربوط به خانواده مانند طلاق، نفقه، مهریه و … و دیگری مسایل کیفری و جنایی است.

به جریان انداختن پرونده مختومه

به نظر می‌رسد خانم‌ها در محیط خانواده از حقوق متعلق به خودشان اعم از قانون مدنی، حمایت خانواده و … اطلاعی ندارند و این باعث می‌شود از اقامه دعوی منصرف شوند، که با مراجعه به وکیل پایه یک متخصص در زمینه خانواده می‌توانند در جهت استیفای حقوق خود موفق باشند. در اینجا شایان ذکر است که مسلما بانوانی هستند که با مطالعه و مراجعه به مشاوران حقوقی و کتب حقوقی این عدم آگاهی را برطرف نموده‌اند.

در دادگاه خانواده میبایست اصیل یا وکیل اقامه دعوی کنند.

در دادگاه خانواده افراد می‌توانند حداکثر دو وکیل همراه خود داشته باشند.

وکیل پایه یک خانواده در تهران

به دلیل اهمیت دعاوی خانوادگی جهت طرح دعوا در دادگاه خانواده حتما با وکیل پایه یک خانواده مشورت نمایید. موسسه طلیعه عدالت و مهر پارسیان با بهره‌مندی از گروه وکلای مهر که همگی از وکلای با‌تجربه و متخصص در دعاوی خانواده می‌باشند به شما عزیزان مشاوره حقوقی ارایه داده و قبول وکالت می‌نمایند.

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی تماس بگیرید.

شماره های تماس

  • 021-88663925
  • 021-88663926
  • 021-88663927
  • 021-88663628
  • 021-88799562
  • 021-88795408
  • 021-88796143

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

  • 09120067661
  • 09120067662
  • 09120067663
  • 09120067664
  • 09120067665

تماس آنلاین در تمامی ساعات شبانه روز با مدیر دفتر محمدرضا مهری با شماره همراه زیر امکان پذیر است.

  • 09120067669
وکیل متخصص اصل 49 قانون اساسی

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

 

[stextbox id=’info’]

مشاوره حقوقی امور کاری و استخدامی

مشاوره حقوقی امور پولی و بانکی

مشاوره حقوقی امور مالی و مالیاتی

مشاوره حقوقی بورس و اوراق بهادار

مشاوره حقوقی سرمایه گذاری خارجی

مشاوره حقوقی خانواده

مشاوره حقوقی آنلاین

مشاوره حقوقی تلفنی

مشاوره حقوقی حضوری

[/stextbox]

 

دپارتمان حقوق خانواده سازمان حقوقی مهر

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *