وکیل پایه یک دادگستری خانم

وکیل پایه یک دادگستری خانم

وکیل پایه یک دادگستری خانم


امروز با موضوع وکیل پایه یک دادگستری خانم با شما خواهیم بود.

شاید بارها این سوال برای شما پیش آمده باشد که آیا یک وکیل پایه یک دادگستری خانم می‌تواند وکیل خوبی باشد؟یا اینکه وکالت دادگستری شغلی است که مناسب برای خانم‌ها نیست؟!

تمام پندارهایتان را در این مورد کنار بگذارید تا بتوانیم خالی از هرگونه تعصب به پاسخ این پرسش‌ها برسیم در این مقاله با نقش وکیل دادگستری خانم در جامعه ایرانی آشنا می‌شوید.

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی خانم، با همکاری دپارتمان حقوقی موسسه مهر پارسیان و دفتر وکالت محمد رضا مهری در تهران، به بررسی شرایط دریافت پروانه وکالت پایه یک دادگستری توسط وکیل پایه یک خانم خواهد پرداخت.

نکات مهم در معرفی وکیل پایه یک دادگستری خانم

  • آیا یک وکیل پایه یک دادگستری خانم می‌تواند وکیل خوبی باشد؟
  • چگونه می‌توانیم بهترین وکیل دادگستری خانم را پیدا کنیم؟
  • خدمات گروه وکلای مهر در معرفی وکیل پایه یک خانم چیست؟
  • چه نوع پرونده هایی را می توان به وکیل پایه یک دادگستری خانم سپرد؟

 

وکیل پایه یک دادگستری خانم

در جامعه سنتی ایران در گذشته نه چندان دور نظر عامه مردم بر این بود که خانم‌ها نباید در اجتماعاتی همچون دادگستری و کلانتری و به صورت کلی جاهایی که مردها در اجتماع یکه تاز هستند ورود کنند؛ اما این نظرات با گذر زمان کنار رفت و خانم‌ها مانند آقایان در حرفه‌های همچون قضاوت و وکالت به عرصه جامعه ورود پیدا کردند.

از این رهگذر تحولات وسیعی در نظام قضایی ایران صورت گرفت؛ بله! دیگر ترس‌ها کنار رفت و اندیشمندان زن کشور رخصت حضور یافتند.

فرار پزشک از جبران خسارت

برای نمونه یادی می‌کنم از مرحومه خانم تاج الزمان دانش که روزگاری از اساتید برجسته حقوق بودند و با ایده‌ها و نظراتشان حتی فراتر از بسیاری از آقایان در عرصه حقوق ظاهر شدند و کم‌کم مردم ما به این باور رسیدند که زنان ایرانی همانقدر که توانسته‌اند بهترین سکانداران فرهنگ خانواده ایرانی باشند، توانسته‌اند بهترین وکلای دادگستری نیز باشند.

وکلای پایه یک دادگستری خانم نشان داده‌اند علی‌رغم وجود عواطف پاک و بی‌نظیر زنانه می‌توانند ناجی هزاران دردمند و گرفتار باشند و در مبارزه با ظلم و پلیدی‌ها ذره‌ای شک به خود راه ندادند و تا پای جان از حقوق و کرامت انسانی موکلینشان دفاع کرده‌اند.

خدمات گروه وکلای مهر در معرفی وکیل پایه یک خانم

موسسه مهرپارسیان همواره پشتیبان تمامی وکلای دلسوز علی‌الخصوص وکلای دادگستری خانم بوده و تاکنون توانسته است با بهترین وکلای پایه یک دادگستری خانم همکاری به عمل آورد.

در بسیاری از موارد وکیل پایه یک خانم می‌تواند بهترین رهگشا باشد؛ چرا که اکثر زنان ایرانی، همانگونه که در عرف جامعه ما به چشم می‌خورد با رعایت مسایل دینی و اخلاقی تمایل بیشتری دارند تا مسایل حقوقی خود را با وکیل پایه یک خانم در میان بگذارند.

البته امانت‌داری صفت بارز وکلای دادگستری است و از این حیث تفاوتی میان وکیل دادگستری آقا و خانم نیست، و در کل بررسی کیفیت کار وکیل بر مبنای جنیست او کاری بیهوده است؛ چرا که وکلای پایه یک دادگستری اعم از مرد و زن همواره به تعهد و سوگند خود در قبال موکل پای‌بند هستند. شما می‌توانید برای پیدا کردن بهترین وکیل دادگستری خانم با موسسه مهر پارسیان تماس حاصل فرمایید.

وکیل ملکی تلفنی

بهترین وکیل پایه یک خانم همکار گروه وکلای مهر

 

وکیل پایه یک دادگستری خانم عضو گروه کلای مهر، می‌تواند به شما راه پیشگیری از مسایل و مشکلات حقوقی را با مشاوره نشان دهد یا اینکه اگر پرونده شما در محاکم مطرح رسیدگی است بهترین درمان را برای مسئله حقوقی شما تجویز نماید.

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی تماس بگیرید.

شماره های تماس

  • 021-88663925
  • 021-88663926
  • 021-88663927
  • 021-88663628
  • 021-88799562
  • 021-88795408
  • 021-88796143

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

  • 09120067661
  • 09120067662
  • 09120067663
  • 09120067664
  • 09120067665

تماس آنلاین در تمامی ساعات شبانه روز با مدیر دفتر محمدرضا مهری با شماره همراه زیر امکان پذیر است.

  • 09120067669

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

 

[stextbox id=’info’]

مشاوره حقوقی امور کاری و استخدامی

مشاوره حقوقی امور پولی و بانکی

مشاوره حقوقی امور مالی و مالیاتی

مشاوره حقوقی بورس و اوراق بهادار

مشاوره حقوقی سرمایه گذاری خارجی

مشاوره حقوقی خانواده

مشاوره حقوقی آنلاین

مشاوره حقوقی تلفنی

مشاوره حقوقی حضوری

[/stextbox]

 

امتیاز دهی به مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *