وکیل پایه یک دادگستری در جرایم رایانه‌ای

وکیل پایه یک دادگستری در جرایم رایانه‌ای

وکیل پایه یک دادگستری در جرایم رایانه‌ای


امروز با معرفی وکیل پایه یک دادگستری در جرایم رایانه‌ای با شما هستیم.

پرداختن تخصصی به موضوعات وکالت و مشاوره حقوقی درباره جرایم فضای مجازی، جز با راه اندازی گروه وکلای متخصص فضای مجازی امکان‌پذیر نخواهد بود.

نحوه جستجوی وکیل پایه یک دادگستری در سایت کانون وکلای دادگستری مرکز و سایر کانون ها به گونه ای نیست تا بتوان وکیل پایه یک دادگستری در جرایم رایانه‌ای را یافت. موسسه حقوقی معتبر جرایم رایانه‌ای در تهران به موسسه ای اطلاق می‌شود که توسط وکیل پایه یک دادگستری در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسیده باشد و توسط وکیل پایه یک دادگستری اقدام به مشاوره حقوقی جرایم رایانه‌ای و سایبری نماید.

لزوم آموزش وکلای پایه یک دادگستری در موضوع وکالت در جرایم سایبری و رایانه‌ای، مقتضای انجام وکالت تخصصی در حوزه فضای مجازی است. گروه وکلای مهر با مشاوره محمدرضا مهری، وکیل پایه یک و قاضی سابق دادگستری با گذراندن دوره تخصصی جرایم سایبری در قوه قضاییه، امکان ارائه مشاوره تخصصی حقوقی در فضای مجازی را دارد.

لازم به ذکر است وب سایت های موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان موفق به دریافت نماد اعتماد تجارت الکترونیکی از وزارت صنعت معدن و تجارت شده اند که بیانگر اعتبار موسسه حقوقی مهر پارسیان و گروه وکلای مهر می‌باشد.

سوالات مرتبط با موضوع وکیل پایه یک دادگستری در جرایم رایانه‌ای

آیا هر وکیل پایه یک دادگستری امکان ارائه مشاوره حقوقی در جرایم رایانه‌ای و سایبری را دارد؟

در صورت مورد کلاهبرداری قرار گرفتن از طریق رایانه چه اقداماتی متصور است؟

تغییر رای دادگاه در دیوان عالی

آیا خرید و فروش قاچاقی تجهیزات رایانه ای نیز در شمار جرایم رایانه‌ای و سایبری قرار می گیرد؟

داشتن نماد اعتماد الکترونیک برای کسب و کارهای اینترنتی به چه معنی است و اعتبار موسسه حقوقی چگونه سنجیده می‌شود؟

در صورت داشتن شکایت از وکیل پایه یک دادگستری چه اقدامی متصور است؟

راه شکایت در دادسرای جرایم رایانه‌ای در شهرستان ها چیست و چگونه می توان از شرکت های هرمی شکایت کرد؟

تعریف جرایم رایانه‌ای و مجرم سایبری

هر نوع جرمی که در کنوانسیون جرایم سایبری برای کشورهای عضو تعریف شده است و طریقه ارتکاب ان فضای سایبر و رایانه باشد، در شمار جرایم رایانه‌ای و سایبری قرار می گیرد و مرتکب ان مجرم سایبری محسوب می‌شود. کنوانسیون، کشورهای عضو را مکلف کرده است تا نسبت به جرم انگاری هرزه نگاری در فضای مجازی، (پورنوگرافی کودکان)، تروریسم سایبری، جعل رایانه‌ای، کلاهبرداری رایانه‌ای، سرقت رایانه‌ای، تخریب داده‌های رایانه‌ای، نفوذ غیر مجاز به سیستم های رایانه‌ای، هک و نفوذ در تدابیر امنیتی اقدام کنند.

میزان مجازات های جرایم رایانه‌ای می‌تواند در کشورهای مختلف یکسان نباشد. اما همکاری بین‌المللی در تعقیب جرایم سایبری در کشورهای عضو کنوانسیون امکان‌پذیر شده است. بنا بر تعریف فوق، سرقت تجهیزات رایانه نمی توان در عداد جرایم رایانه‌ای باشد بلکه صرفا جرم سرقت سنتی محسوب خواهد شد.

مجازات های تعیین شده در جرایم رایانه‌ای و سایبری

نوع مجازات هایی که برای جرایم رایانه‌ای تعریف شده است با مجازات جرایم سنتی کمی متفاوت است. در جرایم رایانه‌ای اشخاص حقوقی مسوولیت کیفری یافته اند و امکان تعطیلی شرکتی که مرتکب جرم رایانه‌ای شده است وجود دارد. در جرایم سنتی مانند جعل عادی یا سند رسمی، کلاهبرداری غیر رایانه‌ای و سایر جرایم غیر مرتبط با جرایم رایانه‌ای، این موضوع پیش‌بینی نشده بود.

کلاهبرداری در ثبت املاک

طرح شکایت در دادسرای جرایم رایانه‌ای شهرستان‌ها

دادسرای جرایم رایانه‌ای در تهران و چند شهر بزرگ کشور به صورت تخصصی افتتاح شده و در حال خدمت رسانی می‌باشد. اما پلیس فتا در همه شهرستآن‌ها، موضوعات مربوط به جرایم رایانه‌ای را مورد رسیدگی قرار خواهد داد. جهت طرح شکایت درباره جرایم سایبری در شهرستآن‌ها می توان به دادسرای عمومی و انقلاب محل وقوع جرم مراجعه نمود.

وکیل پایه یک دادگستری در جرایم رایانه‌ای

جهت جستجوی وکیل پایه یک دادگستری، می توانید از طریق وب سایت کانون وکلای دادگستری اقدام نمایید. اما استعلام اعتبار پروانه وکالت وکیل نیز از طریق همین سایت امکان‌پذیر است.

اعتبار موسسه حقوقی در تهران و سایر شهرها نیز از طریق سایت ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری امکان‌پذیر است و با مشخص شدن نام سهامداران و مدیران موسسه حقوقی می توان از طریق کانون وکلای دادگستری داشتن یا نداشتن پروانه وکالت آن‌ها را استعلام نمود.

در صورتی که مدیران موسسه حقوقی فاقد پروانه وکالت باشند، عمل آن‌ها تظاهر به امر وکالت بوده و از مصادیق جعل عنوان و حتی کلاهبرداری می‌تواند باشد.

جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی تماس بگیرید.

شماره های تماس

021-88663925
021-88663926
021-88663927
021-88663628
021-88799562
021-88795408
021-88796143

در صورت ضرورت و فوریت موضوع و درخواست وکیل خارج از ساعات یاد شده با شماره همراه اعلامی تماس حاصل فرمایید.

09120067661
09120067662
09120067663
09120067664
09120067665

تماس آنلاین در تمامی ساعات شبانه روز با مدیر دفتر محمدرضا مهری با شماره همراه زیر امکان پذیر است.

نمونه لایحه دفاع پرونده کلاهبرداری

09120067669

وکیل پایه یک دادگستری در جرایم رایانه‌ای

 

 

امتیاز دهی به مقاله

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *